Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel speed heb jij op voorraad?

143 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aniet_Speed zei:
En waarom dan?😁
Klik om te vergroten...
Vraag ik mij ook af
K
KnockedneedlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben recent gestopt maar ik hield meestal voor 100 a 150,- op en daar deed ik dan ongeveer een week of 3 mee (soms 2 soms 4)
En als het einde in zicht was hield ik weer nieuwe op ..
Dat heb ik een jaar of 8 volgehouden ...
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#3

Dit is onzin hij is alleen maar nat zodat de dealer meer kan verdienen heeft niks met langer houdbaar te maken. Als jij droge speed gewoon in zakje ergens in de la legt blijft het jaren goed en de kwaliteit word ook nie minder
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon nieuwsgierig. Omdat het met speed toch anders is dan bijvoorbeeld coke waar de meeste mensen gewoon elke keer apart de dealer voor contacten.
Hoe is jouw koopgedrag rondom speed? Koop je elke keer een pakje die je dan opmaakt en de volgende keer dat je wilt gebruiken weer een nieuw pakje? Heb je een klein beetje op voorraad zodat je meteen kunt gebruiken als je wilt? Of koop je gewoon 1 keer in de zoveel tijd een grote hoeveelheid? Heb je een vaste dealer bij wie je het koopt, of koop je het van verschillende dealers, net hoe het uitkomt?

In de poll gaat het even om natte speed, omdat het zo meestal verkocht en bewaard wordt.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze mogen mij ook best droge speed verkopen waar ik het koop weet van ze dat er geen caf en rotzooi in zit dus liever 10 gr droge dan natte
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik wou dat ik het per pakje kon halen, maar dat gaat bij "de dealers van tegenwoordig" niet meer, in deze buurt in ieder geval.. Dus als ik haal moet ik minstens 4 gram halen vind ik best kut, want als ik het eenmaal heb dan ben ik me daar ook erg van bewust zegmaar... Verleiding is erg groot dan🙄. Ik kan bij verschillende halen, maar bij de andere is het minstens 10 gram, wel twee x goedkoper, maar dat is voor mij helemaal niet handig qua gebruik... Dat doe ik dus ook niet meer (plus persoonlijke issues met die gozer waar ik geen zin in heb..).

Ik krijg trouwens waar ik haal gewoon poeder (korrels), geen natte... Bij die andere is het wel nat, maarja, ik heb gewoon echt geen zin in die gozer🤪of om zóveel in huis te hebben, dus dan kies ik maar om iets meer te betalen, voor m'n eigen bestwil denk ik zo😜
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Danny0531 zei:
Ze mogen mij ook best droge speed verkopen waar ik het koop weet van ze dat er geen caf en rotzooi in zit dus liever 10 gr droge dan natte
Klik om te vergroten...

Ja indd, mee eens🙂
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik koop het altijd van een vriend van me, heb nog nooit drugs bij een standaard dealer gekocht zeg maar. Ik zie die vriend gemiddeld zo'n 1 keer per 4-6 weken. In het begin kocht ik gewoon een kleine hoeveelheid en deed ik daar lang mee omdat ik het alleen recreatief gebruikte met uitgaan. Maar dat is veranderd naar ook regelmatig thuisgebruik en omdat ik in de tussentijd een keer door omstandigheden wel helemaal zonder ben komen te zitten neem ik nu toch maar wat meer mee als ik bij hem ben zodat dat niet zo snel weer gebeurt. Ik zou het nu ook wel via via op andere manieren kunnen regelen hier in de buurt als het echt nodig is, maar ik heb het het liefst toch gewoon van hem omdat dat goed is en een stuk goedkoper vanwege de vriendenprijs die ik betaal.

En ook al raadt iedereen me juist vanwege mn huidige gebruik aan om het dus niet zoveel in huis te halen en een drempel voor mezelf op te werpen om het eerst te moeten kopen ipv dat ik het uit de vriezer kan halen wanneer ik het wil, dat is toch nog een stap te ver voor me. Dus ik heb toch weer een flinke voorraad in de vriezer liggen nu omdat ik nog iets over had van de vorige keer, een nieuwe hoeveelheid had gekocht en hij me zelf nog wat extra had gegeven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik koop per keer 1 gram. Per jaar koop ik 2x een gram ongeveer. Pas als het op is koop ik weer een gram. Nu heb ik pech en als dombo mijn speed per ongeluk weg gepleurd... Dus heb ik allang niks... Wel erge zin.
Misschien bestel ik een keertje iets meer in de toekomst maar tot nu toe werkt het wel zo voor mij.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nog een paar gram (reeds gedroogd) liggen van een ons van anderhalf jaar geleden, een poging om een nieuwe ons te halen bij een mij bekende dealer (die ik ook nog als vriend zag) die altijd topspul leverde liep uit op oplichting maar het is wel goed zo want ik gebruik inmiddels zo goed als geen speed meer. Heel af en toe een paar milligram functioneel, en op deze manier doe ik nog maanden met mijn voorraad, al zeker omdat ik nu niet meer uitdeel/weg geef.

Speed is in ieder geval een drug die ik zonder gevaar van misbruik in mijn stash kan hebben.
L
LejiraxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik echt nog maar minimaal. Maar ik ken meerdere dealers van mijn vroegere gebruik.

ik haal er altijd 1 nieuw en meestal droog ik het zelf.
Ik heb het nog nooit laten testen dus ik weet niet hoe sterk het is.
ik gebruik op zon avond ook nooit een hele gram.. niet eens de helft denk ik 🙈 de rest gooi ik meestal weg de volgende dag of ik geef het weg. Ik wil niet dat mijn dochter van 10 het ergens tegenkomt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Perenijsje zei:
Ik koop het altijd van een vriend van me, heb nog nooit drugs bij een standaard dealer gekocht zeg maar. Ik zie die vriend gemiddeld zo'n 1 keer per 4-6 weken. In het begin kocht ik gewoon een kleine hoeveelheid en deed ik daar lang mee omdat ik het alleen recreatief gebruikte met uitgaan. Maar dat is veranderd naar ook regelmatig thuisgebruik en omdat ik in de tussentijd een keer door omstandigheden wel helemaal zonder ben komen te zitten neem ik nu toch maar wat meer mee als ik bij hem ben zodat dat niet zo snel weer gebeurt. Ik zou het nu ook wel via via op andere manieren kunnen regelen hier in de buurt als het echt nodig is, maar ik heb het het liefst toch gewoon van hem omdat dat goed is en een stuk goedkoper vanwege de vriendenprijs die ik betaal.

En ook al raadt iedereen me juist vanwege mn huidige gebruik aan om het dus niet zoveel in huis te halen en een drempel voor mezelf op te werpen om het eerst te moeten kopen ipv dat ik het uit de vriezer kan halen wanneer ik het wil, dat is toch nog een stap te ver voor me. Dus ik heb toch weer een flinke voorraad in de vriezer liggen nu omdat ik nog iets over had van de vorige keer, een nieuwe hoeveelheid had gekocht en hij me zelf nog wat extra had gegeven.
Klik om te vergroten...
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik haal alleen (natte) als ik naar een hardcore feestje ga. Vind er niet veel aan om speed recreatief te gebruiken... Normaal ging ik wel om de 2 maanden naar een feestje maar aangezien de Corona zal het nog wel even duren voordat ik het weer in huis heb. Speed is ook echt wel een drugs die ik makkelijker kan laten liggen dan andere drugs. Die kater is bij mij echt vreselijk en het ook niet waard... Ik hou het meestal bij 2 gram met halen en dat is ruim voldoende. Jaren terug kocht ik groter in, denk aan +50 gram, soms meer) maar heb daar nu geen reden meer toe.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik haalde vroeger altijd 5 gr nat. Dat was het minimum bij mijn dealer. Soms verkocht ik wat door aan bekenden maar meestal ging er een gedeelte de vriezer of kast in.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag na 3 weken niks gedaan te hebben terug speed gehaald en dit is wel beter zo even wel en dan weer even niet.
Beter om onder controle te houden vind ik voor mezelf toch. En ik haal het bij een vaste persoon kort bij Nederland.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?
Klik om te vergroten...

Ja klopt. Maar bedoel dat ik nooit zo'n straatdealer ofzo heb gebeld/geappt. Heb geen nummers van andere dealers ofzo zeg maar die het komen brengen.
S
SteroccoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo,

Ikzelf als Belg koop vast bij iemand in NL. Omdat het nogal ver is, haal ik wel n iets grotere hoeveelheid. Soms neem ik puur, zonder caf. Als ik mix wil, neem ik 10% caf.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aniet_Speed zei:
Ik wou dat ik het per pakje kon halen, maar dat gaat bij "de dealers van tegenwoordig" niet meer, in deze buurt in ieder geval.. Dus als ik haal moet ik minstens 4 gram halen vind ik best kut, want als ik het eenmaal heb dan ben ik me daar ook erg van bewust zegmaar... Verleiding is erg groot dan🙄. Ik kan bij verschillende halen, maar bij de andere is het minstens 10 gram, wel twee x goedkoper, maar dat is voor mij helemaal niet handig qua gebruik... Dat doe ik dus ook niet meer (plus persoonlijke issues met die gozer waar ik geen zin in heb..).

Ik krijg trouwens waar ik haal gewoon poeder (korrels), geen natte... Bij die andere is het wel nat, maarja, ik heb gewoon echt geen zin in die gozer🤪of om zóveel in huis te hebben, dus dan kies ik maar om iets meer te betalen, voor m'n eigen bestwil denk ik zo😜
Klik om te vergroten...
Korrels?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Korrels?
Klik om te vergroten...

Ja van die harde brokken, nooit gezien?
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle reacties! Vind het erg leuk/interessant om ieders ervaringen te lezen en de verschillen tussen mensen.

Ik heb dit topic eind april geopend uit nieuwsgierigheid toen we midden in de lockdown zaten. In april en mei gebruikte ik eigenlijk zowat elk weekend in mijn eentje speed. Om het leven toch net wat leuker te maken voor mezelf, als afleiding en uiteindelijk ook gewoon uit gewoonte. Elk weekend op vrijdag en zaterdag of zaterdag en zondag en soms 3 dagen achter elkaar. Echt veel nuttigs deed ik niet, de meeste tijd zat ik gewoon op de bank livestreams te kijken en op mn laptop of telefoon te klooien. Dat ik mezelf de volgende dag echt afvroeg waarom ik daar eigenlijk speed bij nodig had, want ik gedroeg me verder dus niet "energiek of euforisch". Was alleen nogal praatgraag 😅

Maar inmiddels zijn we een paar maanden verder en ziet de wereld er weer heel anders uit. Ondanks dat de besmettingen nu weer oplopen (maar er ook meer getest wordt) heb ik mijn normale leven weer bijna volledig kunnen oppakken en weer meer structuur en verantwoordelijkheden. En sinds half mei heb ik met mijn vriend, en liefde is toch echt de beste drug die er is🥰🥰🥰
Dus de afgelopen 2 maanden is mijn gebruik een stuk minder geworden. Ik heb nog maar 1x een weekend alleen thuis gebruikt, en daarnaast een aantal keer samen met mijn vriend of op een meet van hier (wel zowel coke als pep dan)
Maar iig "gepland" van te voren, goed over nagedacht en qua hoeveelheid een stuk minder dan eerder dit jaar. Dus niet meer uit verveling, om me alleen ff beter te voelen, om emoties weg te maken of om meer energie te hebben voor mijn dagelijkse activiteiten (functioneel gebruik).
Dus ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu gaat met mijn gebruik, het is wel weer recreatief te noemen vind ik.

In de openingspost zei ik dat ik dus altijd een flinke voorraad speed in de vriezer heb. Omdat ik het haal bij een vriend ver weg en omdat ik dat achterdeurtje open wilde houden om te kunnen gebruiken wanneer ik wilde zonder het dan eerst te moeten regelen. De gedachte om zonder speed te zitten leverde erg veel angst en paniek op. En ik rationaliseerde het door te zeggen dat het van die vriend goed en goedkoop was etc en ik het dan zonde vond om het van iemand anders te kopen.

Mijn vriend gebruikt ook af en toe (coke/pep) en zijn dealer zit gewoon in dezelfde plaats. Hij haalt dus alleen als hij/wij echt gepland hebben om te gebruiken. En bij zijn dealer kunnen we ook gewoon al 2 gram natte speed kopen, hoeft niet meteen heel veel te zijn.

Mijn voorraad is inmiddels bijna op, ik heb na dit weekend waarin we wel gebruikt hebben nog een gram of 6/7 natte speed in de vriezer liggen.
En omdat het nu zoveel beter gaat denk ik er toch voorzichtig aan om dus niet voordat het op is al nieuwe speed te kopen. Maar om het zonder voorraad te gaan proberen. En dus net zoals mijn vriend alleen te kopen als we gepland hebben om te gaan gebruiken en het dan dus op te maken en klaar😎

Ik heb sinds december vorig jaar ALTIJD speed in huis gehad omdat ik toen die 3 weken zonder had gezeten en dat echt ontzettend lastig is geweest voor me.
Maar nu met die dealer van mijn vriend in de buurt als backup wil ik toch de uitdaging aan gaan. Wat echt een enorm grote stap voor mij is. Maar bij de gedachte aan geen speed in huis te hebben raak ik nu niet meteen in paniek. En met de steun van mijn vriend heb ik er vertrouwen in dat ik dit kan. Ik heb zoveel stappen gezet de afgelopen maanden op allerlei gebieden, dat ik nu denk dat de tijd er rijp voor is👍

Dus bij deze zet ik het hier dus op het forum als stok achter de deur. En om ook van jullie steun te krijgen. Helemaal stoppen met drugs hoeft niet vind ik, maar als ik het op deze manier doe, vind ik dat het prima af en toe moet kunnen. En dat ik de controle er zelf over heb, ipv dat ik gebruik uit destructiviteit en het uit gewoonte gebruik om dat stemmetje in mijn hoofd stil te krijgen als ik last van craving heb. Want ik weet nu dat de craving vanzelf minder wordt. En dat ik het echt niet nodig heb om die redenen😉

Dus bij deze, de komende tijd maak ik mijn voorraad op door af en toe sociaal te gebruiken. En ik ga niet meteen nieuwe kopen. Maar ik koop alleen als ik recreatief ga gebruiken👍

Mag ik jullie steun hebben?😘
Klik om te vergroten...
Heel goed , sterk verhaal. Ik zou lekker zoals je al zegt gewoon gepland nemen wanneer je zin hebt. Zolang je niet in je eentje neemt moet het makkelijk 'recreatief' te gebruiken zijn.

Ik herken me wel in je verhaal al was ik er minder mate "verslaafd" in. Ik hoefde het niet per see in huis te hebben, maar ik was dan wel vaak zo als ik op pad ging in t weekend dat ik altijd wat op zak had. Ook al was ik het helemaal niet van plan te gebruiken. Ook vaker alleen gebruikt door emoties of verveling.. daar is dan wel t besef van gekomen dat t echt erg is

Nou sinds die bom vorige week vrijdag is er echt iets ontploft in me hoofd megagaaf 🤯goede en voor t eerst echt strakke en lange avond gehad. Vroeg me daarna af wat dat snuiven me ooit heeft gebracht. Zo groot verschil voor mij, oraal / nasaal Wellicht door de hoeveelheid en het consumeren op lege maag maar ik zal niet snel meer wat door me neus halen. De bommen beschouw ik een beetje als 'xtc' en zou ik maar een aantal keer per jaar doen. Lekker recreatief dus!

Zou het wel leuk vinden als je berichtjes blijft plaatsen over je gebruik. Kan me namelijk voorstellen dat als je je weer minder voelt dat je dan best weer terug zou kunnen naar dat speedgedrag tijdens lockdown.

GroetJessss 😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."