#1
Vraag ik mij ook afEn waarom dan?😁
Vraag ik mij ook afEn waarom dan?😁
Ze mogen mij ook best droge speed verkopen waar ik het koop weet van ze dat er geen caf en rotzooi in zit dus liever 10 gr droge dan natte
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?Ik koop het altijd van een vriend van me, heb nog nooit drugs bij een standaard dealer gekocht zeg maar. Ik zie die vriend gemiddeld zo'n 1 keer per 4-6 weken. In het begin kocht ik gewoon een kleine hoeveelheid en deed ik daar lang mee omdat ik het alleen recreatief gebruikte met uitgaan. Maar dat is veranderd naar ook regelmatig thuisgebruik en omdat ik in de tussentijd een keer door omstandigheden wel helemaal zonder ben komen te zitten neem ik nu toch maar wat meer mee als ik bij hem ben zodat dat niet zo snel weer gebeurt. Ik zou het nu ook wel via via op andere manieren kunnen regelen hier in de buurt als het echt nodig is, maar ik heb het het liefst toch gewoon van hem omdat dat goed is en een stuk goedkoper vanwege de vriendenprijs die ik betaal.
En ook al raadt iedereen me juist vanwege mn huidige gebruik aan om het dus niet zoveel in huis te halen en een drempel voor mezelf op te werpen om het eerst te moeten kopen ipv dat ik het uit de vriezer kan halen wanneer ik het wil, dat is toch nog een stap te ver voor me. Dus ik heb toch weer een flinke voorraad in de vriezer liggen nu omdat ik nog iets over had van de vorige keer, een nieuwe hoeveelheid had gekocht en hij me zelf nog wat extra had gegeven.
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?
Korrels?Ik wou dat ik het per pakje kon halen, maar dat gaat bij "de dealers van tegenwoordig" niet meer, in deze buurt in ieder geval.. Dus als ik haal moet ik minstens 4 gram halen vind ik best kut, want als ik het eenmaal heb dan ben ik me daar ook erg van bewust zegmaar... Verleiding is erg groot dan🙄. Ik kan bij verschillende halen, maar bij de andere is het minstens 10 gram, wel twee x goedkoper, maar dat is voor mij helemaal niet handig qua gebruik... Dat doe ik dus ook niet meer (plus persoonlijke issues met die gozer waar ik geen zin in heb..).
Ik krijg trouwens waar ik haal gewoon poeder (korrels), geen natte... Bij die andere is het wel nat, maarja, ik heb gewoon echt geen zin in die gozer🤪of om zóveel in huis te hebben, dus dan kies ik maar om iets meer te betalen, voor m'n eigen bestwil denk ik zo😜
Korrels?
Heel goed , sterk verhaal. Ik zou lekker zoals je al zegt gewoon gepland nemen wanneer je zin hebt. Zolang je niet in je eentje neemt moet het makkelijk 'recreatief' te gebruiken zijn.Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle reacties! Vind het erg leuk/interessant om ieders ervaringen te lezen en de verschillen tussen mensen.
Ik heb dit topic eind april geopend uit nieuwsgierigheid toen we midden in de lockdown zaten. In april en mei gebruikte ik eigenlijk zowat elk weekend in mijn eentje speed. Om het leven toch net wat leuker te maken voor mezelf, als afleiding en uiteindelijk ook gewoon uit gewoonte. Elk weekend op vrijdag en zaterdag of zaterdag en zondag en soms 3 dagen achter elkaar. Echt veel nuttigs deed ik niet, de meeste tijd zat ik gewoon op de bank livestreams te kijken en op mn laptop of telefoon te klooien. Dat ik mezelf de volgende dag echt afvroeg waarom ik daar eigenlijk speed bij nodig had, want ik gedroeg me verder dus niet "energiek of euforisch". Was alleen nogal praatgraag 😅
Maar inmiddels zijn we een paar maanden verder en ziet de wereld er weer heel anders uit. Ondanks dat de besmettingen nu weer oplopen (maar er ook meer getest wordt) heb ik mijn normale leven weer bijna volledig kunnen oppakken en weer meer structuur en verantwoordelijkheden. En sinds half mei heb ik met mijn vriend, en liefde is toch echt de beste drug die er is🥰🥰🥰
Dus de afgelopen 2 maanden is mijn gebruik een stuk minder geworden. Ik heb nog maar 1x een weekend alleen thuis gebruikt, en daarnaast een aantal keer samen met mijn vriend of op een meet van hier (wel zowel coke als pep dan)
Maar iig "gepland" van te voren, goed over nagedacht en qua hoeveelheid een stuk minder dan eerder dit jaar. Dus niet meer uit verveling, om me alleen ff beter te voelen, om emoties weg te maken of om meer energie te hebben voor mijn dagelijkse activiteiten (functioneel gebruik).
Dus ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu gaat met mijn gebruik, het is wel weer recreatief te noemen vind ik.
In de openingspost zei ik dat ik dus altijd een flinke voorraad speed in de vriezer heb. Omdat ik het haal bij een vriend ver weg en omdat ik dat achterdeurtje open wilde houden om te kunnen gebruiken wanneer ik wilde zonder het dan eerst te moeten regelen. De gedachte om zonder speed te zitten leverde erg veel angst en paniek op. En ik rationaliseerde het door te zeggen dat het van die vriend goed en goedkoop was etc en ik het dan zonde vond om het van iemand anders te kopen.
Mijn vriend gebruikt ook af en toe (coke/pep) en zijn dealer zit gewoon in dezelfde plaats. Hij haalt dus alleen als hij/wij echt gepland hebben om te gebruiken. En bij zijn dealer kunnen we ook gewoon al 2 gram natte speed kopen, hoeft niet meteen heel veel te zijn.
Mijn voorraad is inmiddels bijna op, ik heb na dit weekend waarin we wel gebruikt hebben nog een gram of 6/7 natte speed in de vriezer liggen.
En omdat het nu zoveel beter gaat denk ik er toch voorzichtig aan om dus niet voordat het op is al nieuwe speed te kopen. Maar om het zonder voorraad te gaan proberen. En dus net zoals mijn vriend alleen te kopen als we gepland hebben om te gaan gebruiken en het dan dus op te maken en klaar😎
Ik heb sinds december vorig jaar ALTIJD speed in huis gehad omdat ik toen die 3 weken zonder had gezeten en dat echt ontzettend lastig is geweest voor me.
Maar nu met die dealer van mijn vriend in de buurt als backup wil ik toch de uitdaging aan gaan. Wat echt een enorm grote stap voor mij is. Maar bij de gedachte aan geen speed in huis te hebben raak ik nu niet meteen in paniek. En met de steun van mijn vriend heb ik er vertrouwen in dat ik dit kan. Ik heb zoveel stappen gezet de afgelopen maanden op allerlei gebieden, dat ik nu denk dat de tijd er rijp voor is👍
Dus bij deze zet ik het hier dus op het forum als stok achter de deur. En om ook van jullie steun te krijgen. Helemaal stoppen met drugs hoeft niet vind ik, maar als ik het op deze manier doe, vind ik dat het prima af en toe moet kunnen. En dat ik de controle er zelf over heb, ipv dat ik gebruik uit destructiviteit en het uit gewoonte gebruik om dat stemmetje in mijn hoofd stil te krijgen als ik last van craving heb. Want ik weet nu dat de craving vanzelf minder wordt. En dat ik het echt niet nodig heb om die redenen😉
Dus bij deze, de komende tijd maak ik mijn voorraad op door af en toe sociaal te gebruiken. En ik ga niet meteen nieuwe kopen. Maar ik koop alleen als ik recreatief ga gebruiken👍
Mag ik jullie steun hebben?😘
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."