Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel speed heb jij op voorraad?

143 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
StimsalaBanne zei:
Meestal een ons (nat) per keer. Goedkoper per gram en minder vaak erheen als voornaamste reden. Doe er gemiddeld 2 maanden mee.
Klik om te vergroten...
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.
Hoeveel blijft er over van een ons natte speed als je het droogt?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, gewoon helemaal niks.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle reacties! Vind het erg leuk/interessant om ieders ervaringen te lezen en de verschillen tussen mensen.

Ik heb dit topic eind april geopend uit nieuwsgierigheid toen we midden in de lockdown zaten. In april en mei gebruikte ik eigenlijk zowat elk weekend in mijn eentje speed. Om het leven toch net wat leuker te maken voor mezelf, als afleiding en uiteindelijk ook gewoon uit gewoonte. Elk weekend op vrijdag en zaterdag of zaterdag en zondag en soms 3 dagen achter elkaar. Echt veel nuttigs deed ik niet, de meeste tijd zat ik gewoon op de bank livestreams te kijken en op mn laptop of telefoon te klooien. Dat ik mezelf de volgende dag echt afvroeg waarom ik daar eigenlijk speed bij nodig had, want ik gedroeg me verder dus niet "energiek of euforisch". Was alleen nogal praatgraag 😅

Maar inmiddels zijn we een paar maanden verder en ziet de wereld er weer heel anders uit. Ondanks dat de besmettingen nu weer oplopen (maar er ook meer getest wordt) heb ik mijn normale leven weer bijna volledig kunnen oppakken en weer meer structuur en verantwoordelijkheden. En sinds half mei heb ik met mijn vriend, en liefde is toch echt de beste drug die er is🥰🥰🥰
Dus de afgelopen 2 maanden is mijn gebruik een stuk minder geworden. Ik heb nog maar 1x een weekend alleen thuis gebruikt, en daarnaast een aantal keer samen met mijn vriend of op een meet van hier (wel zowel coke als pep dan)
Maar iig "gepland" van te voren, goed over nagedacht en qua hoeveelheid een stuk minder dan eerder dit jaar. Dus niet meer uit verveling, om me alleen ff beter te voelen, om emoties weg te maken of om meer energie te hebben voor mijn dagelijkse activiteiten (functioneel gebruik).
Dus ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu gaat met mijn gebruik, het is wel weer recreatief te noemen vind ik.

In de openingspost zei ik dat ik dus altijd een flinke voorraad speed in de vriezer heb. Omdat ik het haal bij een vriend ver weg en omdat ik dat achterdeurtje open wilde houden om te kunnen gebruiken wanneer ik wilde zonder het dan eerst te moeten regelen. De gedachte om zonder speed te zitten leverde erg veel angst en paniek op. En ik rationaliseerde het door te zeggen dat het van die vriend goed en goedkoop was etc en ik het dan zonde vond om het van iemand anders te kopen.

Mijn vriend gebruikt ook af en toe (coke/pep) en zijn dealer zit gewoon in dezelfde plaats. Hij haalt dus alleen als hij/wij echt gepland hebben om te gebruiken. En bij zijn dealer kunnen we ook gewoon al 2 gram natte speed kopen, hoeft niet meteen heel veel te zijn.

Mijn voorraad is inmiddels bijna op, ik heb na dit weekend waarin we wel gebruikt hebben nog een gram of 6/7 natte speed in de vriezer liggen.
En omdat het nu zoveel beter gaat denk ik er toch voorzichtig aan om dus niet voordat het op is al nieuwe speed te kopen. Maar om het zonder voorraad te gaan proberen. En dus net zoals mijn vriend alleen te kopen als we gepland hebben om te gaan gebruiken en het dan dus op te maken en klaar😎

Ik heb sinds december vorig jaar ALTIJD speed in huis gehad omdat ik toen die 3 weken zonder had gezeten en dat echt ontzettend lastig is geweest voor me.
Maar nu met die dealer van mijn vriend in de buurt als backup wil ik toch de uitdaging aan gaan. Wat echt een enorm grote stap voor mij is. Maar bij de gedachte aan geen speed in huis te hebben raak ik nu niet meteen in paniek. En met de steun van mijn vriend heb ik er vertrouwen in dat ik dit kan. Ik heb zoveel stappen gezet de afgelopen maanden op allerlei gebieden, dat ik nu denk dat de tijd er rijp voor is👍

Dus bij deze zet ik het hier dus op het forum als stok achter de deur. En om ook van jullie steun te krijgen. Helemaal stoppen met drugs hoeft niet vind ik, maar als ik het op deze manier doe, vind ik dat het prima af en toe moet kunnen. En dat ik de controle er zelf over heb, ipv dat ik gebruik uit destructiviteit en het uit gewoonte gebruik om dat stemmetje in mijn hoofd stil te krijgen als ik last van craving heb. Want ik weet nu dat de craving vanzelf minder wordt. En dat ik het echt niet nodig heb om die redenen😉

Dus bij deze, de komende tijd maak ik mijn voorraad op door af en toe sociaal te gebruiken. En ik ga niet meteen nieuwe kopen. Maar ik koop alleen als ik recreatief ga gebruiken👍

Mag ik jullie steun hebben?😘
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben niet zo goed in reageren en dingen posten(nuchter dan :sweatsmile:)

Maar supergoed bezig, en mooi om te zien dat je vriend je ook zo steunt. Straks als het op is zal een opluchting zijn, dat je ook prima zonder voorraad kan.
Ga vooral zo door:thumbsup1:

en pluspunt, meer ruimte voor perenijsjes in je vriezer dan:wink:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.
Hoeveel blijft er over van een ons natte speed als je het droogt?
Klik om te vergroten...

Ongeveer 30 gram. Ik heb wel een vriendin die een snuif hier en daar meedoet, maar ongeveer een gram per dag klopt wel.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.
Hoeveel blijft er over van een ons natte speed als je het droogt?
Klik om te vergroten...
Verschillend maar ik reken gewoon 1 droog = 2 nat
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hou het maar niet meer op voorraad, ging er een tijdje iets te makkelijk mee om. Heb alleen een zakje 4fa in huis waar ik heel af en toe een piepklein vleugje van een sleutelpuntje uit haal als bijv op zaterdag om 5 uur smiddags mn ogen ineens bijna dichtvallen. Maar in dat geval heb ik het idee dat ik meer even wakker wordt van hoe hard die shit in je neus brandt dan dat het daadwerkelijk veel effect heeft.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dingleberry zei:
Ik hou het maar niet meer op voorraad, ging er een tijdje iets te makkelijk mee om. Heb alleen een zakje 4fa in huis waar ik heel af en toe een piepklein vleugje van een sleutelpuntje uit haal als bijv op zaterdag om 5 uur smiddags mn ogen ineens bijna dichtvallen. Maar in dat geval heb ik het idee dat ik meer even wakker wordt van hoe hard die shit in je neus brandt dan dat het daadwerkelijk veel effect heeft.
Klik om te vergroten...
Kan je dan niet net zo goed gwn ff wat eten of eventueel caff snuiven ipv 4fa ? Lijkt me toch flink zonde om zo je sero na de tyfus te helpen.

Of je pakt gwn ff een powernapje hoef je niks voor te gebruiken :tongueout:
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baat het niet dan schaadt het niet:smoke:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dingleberry zei:
Baat het niet dan schaadt het niet:smoke:
Klik om te vergroten...
Gevaarlijke mindset wat drugs en al helemaal wat RC's betreft.
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zucht. Ja ik was ook 100% serieus. Ik ben me er totaal niet van bewust dat drugsgebruik risico's met zich mee brengt. Ik ben er tenslotte pas gisteren mee begonnen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blijkbaar circa 13,5 gram gewassen en droog.

Niet (nooit) getest, maar de aceton was nog vrij helder na het wassen. Mede op basis van het gevoel dat het me geeft, ga ik ervan uit dat het vrij zuiver is.

Ik koop het ook per ons nat. Bij dat gegeven moet ik wel vermelden dat dit dus niet het resultaat is van een ons nat, maar het resultaat van heel lang geen zin hebben gehad om het te wassen. Het is dus het laatste beetje dat nog in de vriezer lag.

Gaat nu gewoon weer terug de vriezer in!
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#13
altijd 50 gram 73% voor paar tientjes jammi
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is onbelangrijke informatie voor iemand anders. Als je het echt wil weten, 0.6 gram. Geloof me maar gewoon. Oh nu is het weg. Poef.
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
Zo te lezen is het nou al op volgens mij.
Klik om te vergroten...
Zou best kunnen haha. Was een zware week van af zaterdag avond 🤣🤣🤣
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Gewoon nieuwsgierig. Omdat het met speed toch anders is dan bijvoorbeeld coke waar de meeste mensen gewoon elke keer apart de dealer voor contacten.
Hoe is jouw koopgedrag rondom speed? Koop je elke keer een pakje die je dan opmaakt en de volgende keer dat je wilt gebruiken weer een nieuw pakje? Heb je een klein beetje op voorraad zodat je meteen kunt gebruiken als je wilt? Of koop je gewoon 1 keer in de zoveel tijd een grote hoeveelheid? Heb je een vaste dealer bij wie je het koopt, of koop je het van verschillende dealers, net hoe het uitkomt?

In de poll gaat het even om natte speed, omdat het zo meestal verkocht en bewaard wordt.
Klik om te vergroten...

Stel ik neem deel aan de poll, is deze anoniem?
A
AdriaantjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Leeeg
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Perenijsje zei:
Lieve mensen, heel erg bedankt voor alle reacties! Vind het erg leuk/interessant om ieders ervaringen te lezen en de verschillen tussen mensen.

Ik heb dit topic eind april geopend uit nieuwsgierigheid toen we midden in de lockdown zaten. In april en mei gebruikte ik eigenlijk zowat elk weekend in mijn eentje speed. Om het leven toch net wat leuker te maken voor mezelf, als afleiding en uiteindelijk ook gewoon uit gewoonte. Elk weekend op vrijdag en zaterdag of zaterdag en zondag en soms 3 dagen achter elkaar. Echt veel nuttigs deed ik niet, de meeste tijd zat ik gewoon op de bank livestreams te kijken en op mn laptop of telefoon te klooien. Dat ik mezelf de volgende dag echt afvroeg waarom ik daar eigenlijk speed bij nodig had, want ik gedroeg me verder dus niet "energiek of euforisch". Was alleen nogal praatgraag 😅

Maar inmiddels zijn we een paar maanden verder en ziet de wereld er weer heel anders uit. Ondanks dat de besmettingen nu weer oplopen (maar er ook meer getest wordt) heb ik mijn normale leven weer bijna volledig kunnen oppakken en weer meer structuur en verantwoordelijkheden. En sinds half mei heb ik met mijn vriend, en liefde is toch echt de beste drug die er is🥰🥰🥰
Dus de afgelopen 2 maanden is mijn gebruik een stuk minder geworden. Ik heb nog maar 1x een weekend alleen thuis gebruikt, en daarnaast een aantal keer samen met mijn vriend of op een meet van hier (wel zowel coke als pep dan)
Maar iig "gepland" van te voren, goed over nagedacht en qua hoeveelheid een stuk minder dan eerder dit jaar. Dus niet meer uit verveling, om me alleen ff beter te voelen, om emoties weg te maken of om meer energie te hebben voor mijn dagelijkse activiteiten (functioneel gebruik).
Dus ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu gaat met mijn gebruik, het is wel weer recreatief te noemen vind ik.

In de openingspost zei ik dat ik dus altijd een flinke voorraad speed in de vriezer heb. Omdat ik het haal bij een vriend ver weg en omdat ik dat achterdeurtje open wilde houden om te kunnen gebruiken wanneer ik wilde zonder het dan eerst te moeten regelen. De gedachte om zonder speed te zitten leverde erg veel angst en paniek op. En ik rationaliseerde het door te zeggen dat het van die vriend goed en goedkoop was etc en ik het dan zonde vond om het van iemand anders te kopen.

Mijn vriend gebruikt ook af en toe (coke/pep) en zijn dealer zit gewoon in dezelfde plaats. Hij haalt dus alleen als hij/wij echt gepland hebben om te gebruiken. En bij zijn dealer kunnen we ook gewoon al 2 gram natte speed kopen, hoeft niet meteen heel veel te zijn.

Mijn voorraad is inmiddels bijna op, ik heb na dit weekend waarin we wel gebruikt hebben nog een gram of 6/7 natte speed in de vriezer liggen.
En omdat het nu zoveel beter gaat denk ik er toch voorzichtig aan om dus niet voordat het op is al nieuwe speed te kopen. Maar om het zonder voorraad te gaan proberen. En dus net zoals mijn vriend alleen te kopen als we gepland hebben om te gaan gebruiken en het dan dus op te maken en klaar😎

Ik heb sinds december vorig jaar ALTIJD speed in huis gehad omdat ik toen die 3 weken zonder had gezeten en dat echt ontzettend lastig is geweest voor me.
Maar nu met die dealer van mijn vriend in de buurt als backup wil ik toch de uitdaging aan gaan. Wat echt een enorm grote stap voor mij is. Maar bij de gedachte aan geen speed in huis te hebben raak ik nu niet meteen in paniek. En met de steun van mijn vriend heb ik er vertrouwen in dat ik dit kan. Ik heb zoveel stappen gezet de afgelopen maanden op allerlei gebieden, dat ik nu denk dat de tijd er rijp voor is👍

Dus bij deze zet ik het hier dus op het forum als stok achter de deur. En om ook van jullie steun te krijgen. Helemaal stoppen met drugs hoeft niet vind ik, maar als ik het op deze manier doe, vind ik dat het prima af en toe moet kunnen. En dat ik de controle er zelf over heb, ipv dat ik gebruik uit destructiviteit en het uit gewoonte gebruik om dat stemmetje in mijn hoofd stil te krijgen als ik last van craving heb. Want ik weet nu dat de craving vanzelf minder wordt. En dat ik het echt niet nodig heb om die redenen😉

Dus bij deze, de komende tijd maak ik mijn voorraad op door af en toe sociaal te gebruiken. En ik ga niet meteen nieuwe kopen. Maar ik koop alleen als ik recreatief ga gebruiken👍

Mag ik jullie steun hebben?😘
Klik om te vergroten...
Heel goed , sterk verhaal. Ik zou lekker zoals je al zegt gewoon gepland nemen wanneer je zin hebt. Zolang je niet in je eentje neemt moet het makkelijk 'recreatief' te gebruiken zijn.

Ik herken me wel in je verhaal al was ik er minder mate "verslaafd" in. Ik hoefde het niet per see in huis te hebben, maar ik was dan wel vaak zo als ik op pad ging in t weekend dat ik altijd wat op zak had. Ook al was ik het helemaal niet van plan te gebruiken. Ook vaker alleen gebruikt door emoties of verveling.. daar is dan wel t besef van gekomen dat t echt erg is

Nou sinds die bom vorige week vrijdag is er echt iets ontploft in me hoofd megagaaf 🤯goede en voor t eerst echt strakke en lange avond gehad. Vroeg me daarna af wat dat snuiven me ooit heeft gebracht. Zo groot verschil voor mij, oraal / nasaal Wellicht door de hoeveelheid en het consumeren op lege maag maar ik zal niet snel meer wat door me neus halen. De bommen beschouw ik een beetje als 'xtc' en zou ik maar een aantal keer per jaar doen. Lekker recreatief dus!

Zou het wel leuk vinden als je berichtjes blijft plaatsen over je gebruik. Kan me namelijk voorstellen dat als je je weer minder voelt dat je dan best weer terug zou kunnen naar dat speedgedrag tijdens lockdown.

GroetJessss 😊
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aniet_Speed zei:
En waarom dan?😁
Klik om te vergroten...
Vraag ik mij ook af
L
LejiraxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik gebruik echt nog maar minimaal. Maar ik ken meerdere dealers van mijn vroegere gebruik.

ik haal er altijd 1 nieuw en meestal droog ik het zelf.
Ik heb het nog nooit laten testen dus ik weet niet hoe sterk het is.
ik gebruik op zon avond ook nooit een hele gram.. niet eens de helft denk ik 🙈 de rest gooi ik meestal weg de volgende dag of ik geef het weg. Ik wil niet dat mijn dochter van 10 het ergens tegenkomt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."