#1
Volgens mij is het een hoax dat het beter blijft in de vriezer. Speed verliest volgens mij nooit en werking.
Klopt , maar niet helemaal.Volgens mij is het een hoax dat het beter blijft in de vriezer. Speed verliest volgens mij nooit en werking.
Wat raad jij aan als ik vragen mag.. Wel of niet wassen met aceton?Je kan aceton hebben waarin bijvoorbeeld zwarte metalen zitten. De producent geeft geen garantie dat zulke stoffen er niet in zitten (ook niet bij 99% aceton). Je kan dan het idee hebben dat de speed zuiverder wordt, wat misschien ook klopt, maar het is dus mogelijk dat je daarnaast ongewenste stoffen toevoegt.
Dus ja, speed wassen met aceton werkt heel goed om versnijdingsmiddelen zoals cafeïne eruit te halen. Maar er zit ook een onzekere factor bij.
Overigens is de aceton die speedproducenten gebruiken ook niet human grade dus daarbij speelt hetzelfde probleem. En het DIMS test ook niet op zware metalen. Dus sowieso weet je eigenlijk niet of je die binnenkrijgt..
een maat van me heeft al 25 jaar een brok speed liggen..
en als ik zeg brok bedoel ik een bonk..
en als ik zeg bonk bedoel ik een steen!
ca. jaar geleden nog wat af gebeiteld..want dat stuk was echt kneiter hard ingedroogd..
werkte nog steeds!..
weliswaar wal milder.. maar toch.

Lol, hoe is dit gegaan verder?lol..hij gaat 't weer proberen.. een halve eeuw oud spul! 😅😋
in m'n geheugen was 't één bonk.
Bekijk bijlage 6462
hij gaat hard...Lol, hoe is dit gegaan verder?
hij gaat hard...
de pep bonk vindt van ook, lol.
Haha echt apart na zo'n lange tijd zeg! Heel bijzonder dat hij zoiets zolang bewaard, maar nog bijzonderder dat het gewoon nog zo goed werkt na zo'n lange tijd.
ik smste hem net.. hij is nog steeds wakker.. laatste lijn 02:00 vannacht.
ik denk dat de pep bonken weer voor een paar jaar terug de kast ingaan! 😅🤣😇
Was je tekst aan het lezen en wou typen , kan je beter aan de dex.Ik heb nu iets minder dan een grammetje liggen (had wel een gram ingekocht) maar zodra het op is ga ik niet meteen super veel inslaan. Vind het namelijk niet zóveel voorstellen, aangezien ik er zelf echt ontzettend rustig en leeg van in m'n hoofd word (fijn voor bij het leren wel, maar dan gebruik ik toch liever dextro-amfetamine).
Ik koop per keer 1 gram. Per jaar koop ik 2x een gram ongeveer. Pas als het op is koop ik weer een gram. Nu heb ik pech en als dombo mijn speed per ongeluk weg gepleurd... Dus heb ik allang niks... Wel erge zin.
Misschien bestel ik een keertje iets meer in de toekomst maar tot nu toe werkt het wel zo voor mij.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."