Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel speed heb jij op voorraad?

143 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij is het een hoax dat het beter blijft in de vriezer. Speed verliest volgens mij nooit en werking.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Volgens mij is het een hoax dat het beter blijft in de vriezer. Speed verliest volgens mij nooit en werking.
Klik om te vergroten...
Klopt , maar niet helemaal.
Het duurt idd heel lang eer amfetamine zen potentie gaat verliezen (mits gewoon goed opgeslagen).
Hoeft niet persee in de vriezer , lucht en lichtdicht is al goed.
Maar voor de zekerheid als de temperatuur op de betere dagen oploopt toch in de vriezer.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
NATTE SPEED
Soms is straat-amfetamine niet een poeder maar een pasta. Er doen allerlei wilde verhalen de ronde dat deze speed extra vers is. Sommigen beweren zelfs dat droge speed snel zijn kracht verliest en dat natte speed in de vriezer jarenlang houdbaar is. De waarheid is dat amfetamine wordt verkregen door middel van extracties en dat overmatig vocht erop duidt dat er nog oplosmiddel in de amfetamine zit. Vaak is dit methanol. Methanol wil je absoluut niet snuiven of slikken; je kunt er blind van worden. Daarom is het altijd slim om natte amfetamine verder uit te laten dampen.

Het idee dat amfetamine snel zijn kracht verliest als het droog is, is dus een fabel. Farmaceutische pillen met kurkdroge amfetamine erin zijn immers vele jaren houdbaar. Wat wel zo is, is dat hele droge amfetamine niet prettig is om te snuiven omdat het poeder deels direct in de longen terecht kan komen. Daarom hebben de meeste gebruikers een lichte voorkeur voor een ietwat plakkerig product dat beter hecht aan de neusslijmvliezen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik raad voornamelijk een dealer aan die het niet versnijdt, maarja, dat doen de meeste wel xD
Als ik ooit speed heb en die is geel ofzo dan was ik hem meestal wel. Maar dus wel met een beetje tegenzin want die aceton is niet pharmaceutical grade. Ook is het verstandig om goed op te letten welke aceton je koopt. Al kan ik daar ook geen tips over geven want de meeste producenten zijn niet echt open over de exacte inhoud. Dusja het blijft lastig. Maar ik denk gewoon dat het belangrijk is om je te beseffen dat aceton niet een wondermiddel is dat je speed ineens perfect schoonmaakt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Je kan aceton hebben waarin bijvoorbeeld zwarte metalen zitten. De producent geeft geen garantie dat zulke stoffen er niet in zitten (ook niet bij 99% aceton). Je kan dan het idee hebben dat de speed zuiverder wordt, wat misschien ook klopt, maar het is dus mogelijk dat je daarnaast ongewenste stoffen toevoegt.

Dus ja, speed wassen met aceton werkt heel goed om versnijdingsmiddelen zoals cafeïne eruit te halen. Maar er zit ook een onzekere factor bij.

Overigens is de aceton die speedproducenten gebruiken ook niet human grade dus daarbij speelt hetzelfde probleem. En het DIMS test ook niet op zware metalen. Dus sowieso weet je eigenlijk niet of je die binnenkrijgt..
Klik om te vergroten...
Wat raad jij aan als ik vragen mag.. Wel of niet wassen met aceton?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
In ieder geval geen eco-aceton, dat is geen aceton maar een vervanger voor aceton die het milieu wat minder belast, een heel andere stof dus.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
een maat van me heeft al 25 jaar een brok speed liggen..
en als ik zeg brok bedoel ik een bonk..
en als ik zeg bonk bedoel ik een steen!
ca. jaar geleden nog wat af gebeiteld..want dat stuk was echt kneiter hard ingedroogd..
werkte nog steeds!..
weliswaar wal milder.. maar toch.
Klik om te vergroten...

lol..hij gaat 't weer proberen.. een halve eeuw oud spul! 😅😋
in m'n geheugen was 't één bonk.

Photo0941.jpg
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik koop mij 1 keer / jaar 2-4 gram natte amfetamine. Vh. grootste deel vh. gedroogde poeder maak ik een neusspray.
Dus erg weinig, want amfetamine is m’n minst gewaardeerde stimulant.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
lol..hij gaat 't weer proberen.. een halve eeuw oud spul! 😅😋
in m'n geheugen was 't één bonk.

Bekijk bijlage 6462
Klik om te vergroten...
Lol, hoe is dit gegaan verder?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Lol, hoe is dit gegaan verder?
Klik om te vergroten...
hij gaat hard...
de pep bonk vindt van ook, lol.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
hij gaat hard...
de pep bonk vindt van ook, lol.
Klik om te vergroten...

Haha echt apart na zo'n lange tijd zeg! Heel bijzonder dat hij zoiets zolang bewaard, maar nog bijzonderder dat het gewoon nog zo goed werkt na zo'n lange tijd.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog steeds 0,0 , noppes dus.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Haha echt apart na zo'n lange tijd zeg! Heel bijzonder dat hij zoiets zolang bewaard, maar nog bijzonderder dat het gewoon nog zo goed werkt na zo'n lange tijd.
Klik om te vergroten...

ik smste hem net.. hij is nog steeds wakker.. laatste lijn 02:00 vannacht.
ik denk dat de pep bonken weer voor een paar jaar terug de kast ingaan! 😅🤣😇
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
ik smste hem net.. hij is nog steeds wakker.. laatste lijn 02:00 vannacht.
ik denk dat de pep bonken weer voor een paar jaar terug de kast ingaan! 😅🤣😇
Klik om te vergroten...

Haha dat werkt nog prima dan idd :tearsofjoy: Op naar de volgende 25 jaar haha :tearsofjoy:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nu iets minder dan een grammetje liggen (had wel een gram ingekocht) maar zodra het op is ga ik niet meteen super veel inslaan. Vind het namelijk niet zóveel voorstellen, aangezien ik er zelf echt ontzettend rustig en leeg van in m'n hoofd word (fijn voor bij het leren wel, maar dan gebruik ik toch liever dextro-amfetamine).
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
10 gram. Haalde altijd per gram, maar ik ken geen goede dealer meer. Deze heeft matige pep en vraagt ook nog eens meer dan ik gewend ben te betalen.

Heb nu op het dark web een voorraadje gehaald. Daar kan ik, inclusief uitdelen aan vrienden, nog zeker een jaar mee vooruit.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Salvia zei:
Ik heb nu iets minder dan een grammetje liggen (had wel een gram ingekocht) maar zodra het op is ga ik niet meteen super veel inslaan. Vind het namelijk niet zóveel voorstellen, aangezien ik er zelf echt ontzettend rustig en leeg van in m'n hoofd word (fijn voor bij het leren wel, maar dan gebruik ik toch liever dextro-amfetamine).
Klik om te vergroten...
Was je tekst aan het lezen en wou typen , kan je beter aan de dex.
Maar dat besef je zelf al :thumbsup: 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog steeds 0 gram. Weinig cravings ook naar momenteel.
i
icedLid
01-01-2024, 00:00
#19
per 10 🙈 ene keer nat, andere keer droog. Verschillende dealers, dus ook de kwaliteit verschilt. Laatste laat ik testen, lastige goeie shit te vinden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik koop per keer 1 gram. Per jaar koop ik 2x een gram ongeveer. Pas als het op is koop ik weer een gram. Nu heb ik pech en als dombo mijn speed per ongeluk weg gepleurd... Dus heb ik allang niks... Wel erge zin.
Misschien bestel ik een keertje iets meer in de toekomst maar tot nu toe werkt het wel zo voor mij.
Klik om te vergroten...

Same ongeveer. :) Ik haal het per gram. En dan gewoon weer een grammetje als het een keer op is. Ik gebruik speed niet zo heel vaak recreatief, wel wat regelmatiger dex functioneel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."