#1
Is dit een uitnodiging om jou telefoonnummers te bezorgen?ik kan helaas geen dealers vinden in mijn omgeving voor speed (leiden), wel hebben ze allemaal sos en mdma enzo
Lijkt mij van wel, want je gaat niet in op het onderwerp van dit topic.
Is dit een uitnodiging om jou telefoonnummers te bezorgen?ik kan helaas geen dealers vinden in mijn omgeving voor speed (leiden), wel hebben ze allemaal sos en mdma enzo
nee, dat zou namelijk in gaan tegen de regels van het forum.De persoon waar ik op reageerde had het over steeds appart contacteren en qua koopgedrag van speed.Is dit een uitnodiging om jou telefoonnummers te bezorgen?
Lijkt mij van wel, want je gaat niet in op het onderwerp van dit topic.
Daarom dat je in onzin ook al poste geen dealer te vinden + je omgeving deelde...nee, dat zou namelijk in gaan tegen de regels van het forum.De persoon waar ik op reageerde had het over steeds appart contacteren en qua koopgedrag van speed.
daarop zei ik dus dat ik helaas geen speed dealers kan vinden, oftewel mijn koopgedrag is helaas zo goed als 0
Daarom dat je in onzin ook al poste geen dealer te vinden + je omgeving deelde...
We zijn hier niet achterlijk eh 😉.
Ze mogen mij ook best droge speed verkopen waar ik het koop weet van ze dat er geen caf en rotzooi in zit dus liever 10 gr droge dan natte
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?Ik koop het altijd van een vriend van me, heb nog nooit drugs bij een standaard dealer gekocht zeg maar. Ik zie die vriend gemiddeld zo'n 1 keer per 4-6 weken. In het begin kocht ik gewoon een kleine hoeveelheid en deed ik daar lang mee omdat ik het alleen recreatief gebruikte met uitgaan. Maar dat is veranderd naar ook regelmatig thuisgebruik en omdat ik in de tussentijd een keer door omstandigheden wel helemaal zonder ben komen te zitten neem ik nu toch maar wat meer mee als ik bij hem ben zodat dat niet zo snel weer gebeurt. Ik zou het nu ook wel via via op andere manieren kunnen regelen hier in de buurt als het echt nodig is, maar ik heb het het liefst toch gewoon van hem omdat dat goed is en een stuk goedkoper vanwege de vriendenprijs die ik betaal.
En ook al raadt iedereen me juist vanwege mn huidige gebruik aan om het dus niet zoveel in huis te halen en een drempel voor mezelf op te werpen om het eerst te moeten kopen ipv dat ik het uit de vriezer kan halen wanneer ik het wil, dat is toch nog een stap te ver voor me. Dus ik heb toch weer een flinke voorraad in de vriezer liggen nu omdat ik nog iets over had van de vorige keer, een nieuwe hoeveelheid had gekocht en hij me zelf nog wat extra had gegeven.
Die vriend van je is dan toch eigenlijk je dealer?
100gr in 2 maanden? Dat klinkt erg veel, bijna anderhalve gr per dag.Meestal een ons (nat) per keer. Goedkoper per gram en minder vaak erheen als voornaamste reden. Doe er gemiddeld 2 maanden mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."