#1
Was je tekst aan het lezen en wou typen , kan je beter aan de dex.Ik heb nu iets minder dan een grammetje liggen (had wel een gram ingekocht) maar zodra het op is ga ik niet meteen super veel inslaan. Vind het namelijk niet zóveel voorstellen, aangezien ik er zelf echt ontzettend rustig en leeg van in m'n hoofd word (fijn voor bij het leren wel, maar dan gebruik ik toch liever dextro-amfetamine).
Maar dat besef je zelf al