Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel speed heb jij op voorraad?

Hoeveel speed heb jij op voorraad?

143 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Salvia zei:
Ik heb nu iets minder dan een grammetje liggen (had wel een gram ingekocht) maar zodra het op is ga ik niet meteen super veel inslaan. Vind het namelijk niet zóveel voorstellen, aangezien ik er zelf echt ontzettend rustig en leeg van in m'n hoofd word (fijn voor bij het leren wel, maar dan gebruik ik toch liever dextro-amfetamine).
Klik om te vergroten...
Was je tekst aan het lezen en wou typen , kan je beter aan de dex.
Maar dat besef je zelf al :thumbsup: 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog steeds 0 gram. Weinig cravings ook naar momenteel.
i
icedLid
01-01-2024, 00:00
#3
per 10 🙈 ene keer nat, andere keer droog. Verschillende dealers, dus ook de kwaliteit verschilt. Laatste laat ik testen, lastige goeie shit te vinden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Boromeij zei:
ik kan helaas geen dealers vinden in mijn omgeving voor speed (leiden), wel hebben ze allemaal sos en mdma enzo
Klik om te vergroten...
Is dit een uitnodiging om jou telefoonnummers te bezorgen?
Lijkt mij van wel, want je gaat niet in op het onderwerp van dit topic.
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Is dit een uitnodiging om jou telefoonnummers te bezorgen?
Lijkt mij van wel, want je gaat niet in op het onderwerp van dit topic.
Klik om te vergroten...
nee, dat zou namelijk in gaan tegen de regels van het forum.De persoon waar ik op reageerde had het over steeds appart contacteren en qua koopgedrag van speed.
daarop zei ik dus dat ik helaas geen speed dealers kan vinden, oftewel mijn koopgedrag is helaas zo goed als 0
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Boromeij zei:
nee, dat zou namelijk in gaan tegen de regels van het forum.De persoon waar ik op reageerde had het over steeds appart contacteren en qua koopgedrag van speed.
daarop zei ik dus dat ik helaas geen speed dealers kan vinden, oftewel mijn koopgedrag is helaas zo goed als 0
Klik om te vergroten...
Daarom dat je in onzin ook al poste geen dealer te vinden + je omgeving deelde...
We zijn hier niet achterlijk eh 😉.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik las ergens dat de een hoop pepproducenten overstappen op crystal methamfetamine, omdat daar met dezelfde grondstoffen veel meer euro's mee te verdienen zijn.

De voorraad zal wel langzaam opdrogen dan..
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Daarom dat je in onzin ook al poste geen dealer te vinden + je omgeving deelde...
We zijn hier niet achterlijk eh 😉.
Klik om te vergroten...

ik mag in principe vertellen waar ik mee zit en wat mijn regio is.
echter heb ik niet gevraagd of mensen nog dealers kennen o.i.d.
voor dat regel ik het namelijk zelf en niet via dit forum.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Boromeij zei:
ik mag in principe vertellen waar ik mee zit en wat mijn regio is.
echter heb ik niet gevraagd of mensen nog dealers kennen o.i.d.
voor dat regel ik het namelijk zelf en niet via dit forum.
Klik om te vergroten...
Niemand heeft hier expliciet gezegt dat je schooit achter drugs , en je verbreekt idd de regels niet.
Maar loopt de kantjes er wel vanaf en je gedrag is op een minst merkwaardig.
Je spreekt ook jezelf tegen.
Je vind geen speed , maar
Boromeij zei:
voor dat regel ik het namelijk zelf en niet via dit forum
Klik om te vergroten...
Beetje raar.
Er zijn tegenwoordig veel schooiaccounts, dus neem het niet te persoonlijk als we wat argwaan vertonen 😊
We willen namelijk een schoon forum behouden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
John Trap zei:
Ik las ergens dat de een hoop pepproducenten overstappen op crystal methamfetamine, omdat daar met dezelfde grondstoffen veel meer euro's mee te verdienen zijn.

De voorraad zal wel langzaam opdrogen dan..
Klik om te vergroten...
Bah. Sommige dingen kun je beter nooit uitproberen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tussen de 1 en 1,5 gram ongeveer.
Gaat deze keer best hard lijkt het wel. Dat is het nadeel van niets afwegen bij gebruik. Deze speed die ik nu heb is ook grover van structuur en dan lijkt het zakje wel sneller leeg te gaan dan wanneer het een heel fijne structuur heeft.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Tussen de 1 en 1,5 gram ongeveer.
Gaat deze keer best hard lijkt het wel. Dat is het nadeel van niets afwegen bij gebruik. Deze speed die ik nu heb is ook grover van structuur en dan lijkt het zakje wel sneller leeg te gaan dan wanneer het een heel fijne structuur heeft.
Klik om te vergroten...
Dat ligt er gewoon aan hoe je het droogt en hakt? Of ben ik nu gek?

Haal nou eens een weegschaal, ben ook wel heel benieuwd! 😁
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Dat ligt er gewoon aan hoe je het droogt en hakt? Of ben ik nu gek?

Haal nou eens een weegschaal, ben ook wel heel benieuwd! 😁
Klik om te vergroten...

Ik koop het van een kennis, geen dealer. Diegene droogt, wast, test en weegt de gram af voor me en stuurt het dan op.
De ene keer is het korrelig, bijna als kristallen en de andere keer zo fijn als poedersuiker.
Aangezien ik altijd bom en nooit snuif maakt het qua gebruik niet uit. Alleen denk ik dat ik soms slecht schat hoeveel ik nou echt gebruik per keer, vooral met de grovere structuur. Deze x lijkt de gram sneller te gaan dan vorige keer. Of ik nou meer gebruik of wat weet ik niet.

Ja, i know, ik roep al jaren dat ik een weegschaaltje moet kopen maar verzaak t steeds. Ik gebruik verder niets dat afgewogen moet worden.
B
BoromeijLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Niemand heeft hier expliciet gezegt dat je schooit achter drugs , en je verbreekt idd de regels niet.
Maar loopt de kantjes er wel vanaf en je gedrag is op een minst merkwaardig.
Je spreekt ook jezelf tegen.
Je vind geen speed , maar

Beetje raar.
Er zijn tegenwoordig veel schooiaccounts, dus neem het niet te persoonlijk als we wat argwaan vertonen 😊
We willen namelijk een schoon forum behouden.
Klik om te vergroten...
uiteraard volkomen begrijpelijk, mijn intentie was nooit om argwaan bij andere mensen te wekken
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niks. Heb 0 drugs in huis :) behalve medicijnen van de dokters.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Wanneer ben je jarig? 😉😁
Klik om te vergroten...
Volgend jaar zomer pas weer!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Ja, i know, ik roep al jaren dat ik een weegschaaltje moet kopen maar verzaak t steeds. Ik gebruik verder niets dat afgewogen moet worden
Klik om te vergroten...
Wanneer ben je jarig? 😉😁
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Boromeij zei:
ik mag in principe vertellen waar ik mee zit en wat mijn regio is.
echter heb ik niet gevraagd of mensen nog dealers kennen o.i.d.
voor dat regel ik het namelijk zelf en niet via dit forum.
Klik om te vergroten...
Hoi @Boromeij voor zover ik heb kunnen zien breek je de forum regels niet. Door je woonplaats te vermelden in dezelfde post als te melden dat je drugs X of Y niet kunt vinden zoek je wel het randje op. Beschouw dit maar als officiele waarschuwing dat ook bij herhaling het randje opzoeken uiteindelijk kan resulteren in een ban. We willen namelijk niet alleen het daadwerkelijke dealen maar ook de schijn van dealen tegengaan op het forum. Anders vrees ik dat "oom agent" langs komt en ons forum sluit.

Maar vooralsnog welkom op het forum! :upsidedown:
T
The baronLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haal meestal gewoon een ons, maar helaas gaat hier het laatste jaar de prijs alleen maar omhoog en de kwaliteit achteruit.
Trieste zaak, is dat ik niet weet hoe anders zou ik het gewoon zelf maken voor eigen gebruik..
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Nou mensen, het is zover! Ik heb NIKS meer in huis sinds dit weekend! Zaterdag op de meet aan de pep gezeten en had nog iets over om thuis nog 1 nachtje te kunnen doorhalen daarna. Zondagmiddag het laatste beetje opgemaakt en ik heb nu dus 0 gram meer in huis! :thumbsup:💪:sunglasses:
Klik om te vergroten...

En 2 maanden later heb ik nog steeds niks op voorraad :sunglasses:💪Wel een paar keer coke gedaan samen met mn vriend en dat hij ook een grammetje pep meenam wat we dan tussendoor/erna namen tegen het inkakken. Maar het lukt tot nu toe dus om het echt bij die max 2 keer per maand samen met mijn vriend te gebruiken en dus niet alleen:thumbsup:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."