Ain't got no balls, son.
clockcable zei:Nee. Mn neus is nog intact, ik hoef niet te nemen (ik ben nu een pauze van 5 dagen en het enige wat ik merk is dat ik 2 uur langer slaap) De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt![]()
clockcable zei:De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt![]()
W.F.L. zei:clockcable zei:De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt![]()
Haha, dat noem je permanent? :P
Kap maar eens met de speed en zie wat dat doet.![]()
clockcable zei:Nee. Mn neus is nog intact, ik hoef niet te nemen (ik ben nu een pauze van 5 dagen en het enige wat ik merk is dat ik 2 uur langer slaap) De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt![]()
Flameon zei:W.F.L. zei:clockcable zei:De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt![]()
Haha, dat noem je permanent? :P
Kap maar eens met de speed en zie wat dat doet.![]()
Inderdaad dat is op dezelfde manier afvallen als drie dagen amper eten etc en dan kilo's kwijt raken. Jo jo effect ook met speed.
JoJo en houdoe!![]()
(maar dat was wel wat meer als jouw grammetje hoor)clockcable zei:Jij mischien. Mijn eetpatroon is wel degelijk veranderd en zelfs zonder speed eet ik een stuk minder.

clockcable zei:Dan neem je wel speed puur voor de oppeppende effecten. Zelf vind ik het ook wel leuk om zo veel te nemen dat ik gewoon echt rete strak sta![]()
clockcable zei:Dan neem je wel speed puur voor de oppeppende effecten. Zelf vind ik het ook wel leuk om zo veel te nemen dat ik gewoon echt rete strak sta![]()

Mee eens.Elke dag Speed Maakt je Leven Kapot
Kapotte speed maak je elke dag levendDreuge zei:elke dag leven maakt je leven kapot![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."