Deranged zei:Ain't got no balls, son.
Ik ken dit forum onderhand goed genoeg om te weten dat ik jou niet serieus moet nemen en dat je elk kritisch bericht over speed de kop in drukt om je eigen gebruik voor jezelf goed te praten.. Ik heb een eerlijk en open verhaal geschreven wat getuigd dat ik wel degelijk ballen heb en om te reageren om de 2e reactie ik heb gehoord van recreatief gebruik en dat is ook meestal mijn wijze van gebruik op deze speed periode na dan.. Maar toch ben ik erachter gekomen dat ik zelfs geen recreatief speed wil gebruiken nadat ik heb gemerkt wat speed met je kan doen als je het maar een beetje te ver laat gaan.. Het is nu de day after en ben net wakker.. Ik heb geen kater me lichaam voelt weer fijn aan en ik heb geen drang naar speed.. Mogelijk omdat ik gister in de middag al weer nuchter was en toen weer goed ben gaan eten..
Ik zal vast nog meer reacties krijgen van mensen die mij zwak vinden ofzow maar ik ben nuchter helemaal niet paniekerig aangelegd maar er speelde misschien wel onzekerheden mee die ik op dat moment had.. Die zijn nu ook weer weg en ik voel me goed..