Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke dag Speed Maakt je Leven Kapot

Elke dag Speed Maakt je Leven Kapot

75 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
clockcable zei:
Eigenlijk wel, maar zoals ik al zei, denk ik het allemaal wel beter te weten :) Iedereen met wat normaal verstand ziet zo'n verslaving wel aankomen, ik ook wel. Maar ik ervaar gewoon geen negatieve kanten aan mijn gebruik en als ik nu allemaal 'regels' ga opstellen qua mijn gebruik weet ik nu al dat daar niks van terecht komt, simpelweg omdat ik geen reden zie om mn gebruik te minderen. Mischien over een paar maanden, als mn neus verkracht is en ik zonder helemaal lam ben.
Klik om te vergroten...

Ik heb jou in het specifiek al vaak hetzelfde gezegd wat betreft je gebruik, maar ik merk dat het niet veel uithaalt. :)

Je kunt iig niet zeggen dat ik je nooit gewaarschuwd heb. :P
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
clockcable zei:
Eigenlijk wel, maar zoals ik al zei, denk ik het allemaal wel beter te weten :) Iedereen met wat normaal verstand ziet zo'n verslaving wel aankomen, ik ook wel. Maar ik ervaar gewoon geen negatieve kanten aan mijn gebruik en als ik nu allemaal 'regels' ga opstellen qua mijn gebruik weet ik nu al dat daar niks van terecht komt, simpelweg omdat ik geen reden zie om mn gebruik te minderen. Mischien over een paar maanden, als mn neus verkracht is en ik zonder helemaal lam ben.
Klik om te vergroten...

Ik heb jou in het specifiek al vaak hetzelfde gezegd wat betreft je gebruik, maar ik merk dat het niet veel uithaalt. :)

Je kunt iig niet zeggen dat ik je nooit gewaarschuwd heb. :P
Klik om te vergroten...

volgens mij waarschuwen de meeste gebruikers (en niet gebruikers) elkaar met dat ze moeten uitkijken, iig in mijn omgeving wel. (en de meeste trekken zich er niks van aan)
D
DroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zow.. this nu al bijna 2 weken geleden dat ik dit topic heb geopend..
Ik ben weer helemaal de oude.. en ben nog steeds van mening dat speed de meest gevaarlijke drugs is die ik ooit tot me heb genomen.. Vind het echt troep! Ik weet dat mensen gaan reageren met ja het is leuk voor recreatief gebruik en je kan er niet mee omgaan etc..
maar waarom denk je dat het zo goedkoop is.. het is echt gewoon troep wat je beter kunt laten liggen.. Neem dan liever een pilletje.. of zelfs wat coke.. (coke vind ik ook een nare drug.. het is wel leuk maar het effect is zo snel weg dat zelfs recreatief gebruik niet leuk is, want dan wil ik wel een weekendje of een avond/nacht gewoon goed gaan.. niet om de twee uur poederen)

Ik ga eind deze maand naar mysteryland en zal daar gewoon lekker feesten op wat pilletjes.. (denk drie over de hele dag)

Ik heb in deze 2 weken wel soms het gevoel gehad van ahh speed was toch wel leuk ik ga het vast weer doen.. maar die gedachte meteen uitgeschakeld door te denken hoe slopend het voor je lichaam is.. wat voor troep het is.. en hoe makkelijk je eraan verslaafd kan raken..

Om nog even duidelijk te maken voor de mensen die niet begrepen dat ik na 6 dagen al zo een drama met speed heb gehad... Ik heb nu zomervakantie.. en heb voor het eerst geen baantje omdat dat niet nodig is.. en op die manier ben ik gaan experimenteren en is het uit de hand gelopen.. Ik ben er nu wel blij mee eigenlijk.. want daardoor zal ik geen lijntje speed meer door me neus heen boren..

Vaag verhaal dit.. haha.. maarja.. ik heb ervan geleerd.. en hoopte andere mensen te kunnen waarschuwen of alert te maken.. maar het lijkt erop alsof alle drugsgebruikende betweters verzameld zijn op dit forum.. (geen disrespect.) maar de meeste reacties getuigde niet van veel medeleven of begrip..



Hoop dat ik niemand beledigd heb en dat er niemand na dit bericht zijn (verslaving) gebruik van speed goed wilt praten door mij naar beneden te halen..


Wens jullie alle het beste en ik zal de rest van me leven doorgaan op.. xtc/coke/ghb/vast nog een keer wiet..(ben er al een hele tijd mee gestopt om dagelijks gebruik de kop in te drukken)/paddos en vast nog wat andere leuke wondermiddelen..

Maar geen speed!!


GReetingzzz
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
"maar het lijkt erop alsof alle drugsgebruikende betweters verzameld zijn op dit forum"
Dit is helemaal niet zo, jij post gewoon een verhaal in het speedforum, waar veel mensen zitten die wél van speed genieten. En als je dan zegt dat speed "echte rommel" is en dat mensen hun gebruik goedpraten, om daarna ook nog beweren dat bijvoorbeeld ghb,coke en mdma niet net zulke "rommel" is...
Maar even OT: Jij hebt de conclusie getrokken geen speed meer te willen, en dat is altijd beter dan te enthousiast worden :grin:
D
DeSarcastLid
01-01-2024, 00:00
#5
clockcable zei:
Eigenlijk wel, maar zoals ik al zei, denk ik het allemaal wel beter te weten :) Iedereen met wat normaal verstand ziet zo'n verslaving wel aankomen, ik ook wel. Maar ik ervaar gewoon geen negatieve kanten aan mijn gebruik en als ik nu allemaal 'regels' ga opstellen qua mijn gebruik weet ik nu al dat daar niks van terecht komt, simpelweg omdat ik geen reden zie om mn gebruik te minderen. Mischien over een paar maanden, als mn neus verkracht is en ik zonder helemaal lam ben.
Klik om te vergroten...


Hoe lang zit je er aan nu?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk bijna 3 maanden nu.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
clockcable zei:
Ik denk bijna 3 maanden nu.
Klik om te vergroten...

En je ondervindt nog steeds geen negatieve effecten ?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee. Mn neus is nog intact, ik hoef niet te nemen (ik ben nu een pauze van 5 dagen en het enige wat ik merk is dat ik 2 uur langer slaap) De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
clockcable zei:
Nee. Mn neus is nog intact, ik hoef niet te nemen (ik ben nu een pauze van 5 dagen en het enige wat ik merk is dat ik 2 uur langer slaap) De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt :)
Klik om te vergroten...

Hoeveel gebruik je nu nog ?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal zo'n gram per week, maar deze week niet echt behoefte aan gehad dus nu niks.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat valt nog vrij goed mee vind ik. Zo gezond zal het niet zijn maar met voldoende slaap en een aangepast eetpatroon moet dat doenbaar zijn.

Kon ik maar elke dag speed gebruiken :hearteyes:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat houd je tegen dan :grin:
S
ShobriqkLid
01-01-2024, 00:00
#13
clockcable zei:
Nee. Mn neus is nog intact, ik hoef niet te nemen (ik ben nu een pauze van 5 dagen en het enige wat ik merk is dat ik 2 uur langer slaap) De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt :)
Klik om te vergroten...

Haha, hier hetzelfde^^

nu ook ff een pep-pauze, maar tot op vandaag nog steeds geen negatieve gevolgen ervan
gehad, laten we hopen dat het zo blijft ^^"

Ik ben ook wat vermagerd, maar dat hoefde heus niet, :grin:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeetje wat een verhaal..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
clockcable zei:
De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt :)
Klik om te vergroten...

Haha, dat noem je permanent? :P

Kap maar eens met de speed en zie wat dat doet. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
clockcable zei:
De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt :)
Klik om te vergroten...

Haha, dat noem je permanent? :P

Kap maar eens met de speed en zie wat dat doet. :grin:
Klik om te vergroten...


Inderdaad dat is op dezelfde manier afvallen als drie dagen amper eten etc en dan kilo's kwijt raken. Jo jo effect ook met speed.

JoJo en houdoe! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."