#1
clockcable zei:Eigenlijk wel, maar zoals ik al zei, denk ik het allemaal wel beter te wetenIedereen met wat normaal verstand ziet zo'n verslaving wel aankomen, ik ook wel. Maar ik ervaar gewoon geen negatieve kanten aan mijn gebruik en als ik nu allemaal 'regels' ga opstellen qua mijn gebruik weet ik nu al dat daar niks van terecht komt, simpelweg omdat ik geen reden zie om mn gebruik te minderen. Mischien over een paar maanden, als mn neus verkracht is en ik zonder helemaal lam ben.
Ik heb jou in het specifiek al vaak hetzelfde gezegd wat betreft je gebruik, maar ik merk dat het niet veel uithaalt.
Je kunt iig niet zeggen dat ik je nooit gewaarschuwd heb. :P