#1
Dan neem je wel speed puur voor de oppeppende effecten. Zelf vind ik het ook wel leuk om zo veel te nemen dat ik gewoon echt rete strak sta ![:grin:]()
clockcable zei:Dan neem je wel speed puur voor de oppeppende effecten. Zelf vind ik het ook wel leuk om zo veel te nemen dat ik gewoon echt rete strak sta![]()
clockcable zei:Dan neem je wel speed puur voor de oppeppende effecten. Zelf vind ik het ook wel leuk om zo veel te nemen dat ik gewoon echt rete strak sta![]()

Mee eens.Elke dag Speed Maakt je Leven Kapot
Kapotte speed maak je elke dag levendDreuge zei:elke dag leven maakt je leven kapot![]()
Idd oud topic, maar toch ff reageren.gebruik dagelijks speed en nooit problemen mee en door de speed kan ik, mijn adhd beter controleren
Je bumpt een 10 jaar oud topic, vriend.gebruik dagelijks speed en nooit problemen mee en door de speed kan ik, mijn adhd beter controleren
Waarom wordt er nu nog zo om gejankt snuif dan niet jongeDit is mijn eerste topic op dit forum.. Ik heb meteen een mooie binnenkomer..
Twee en een halve week geleden heb ik voor het eerst speed gebruikt op een feest..
Ik vond het een hele leuke ervaring en verbaasde me over het feit dat het zo goedkoop is
en het veel langer werkt dan welke drugs ik ooit geprobeerd heb..
Het gevoel wat het gaf was anders dan verwacht.. Ik dacht er opgefokt van te raken maar
in plaats daarvan gaf het me een vrolijk gevoel waarin ik met iedereen hele gesprekken wou voeren.. Die nacht ook doorgehaald op speed en dat was heel relax.. Toen ik thuis was gekomen van het feest nog even op internet gezeten.. Ik ging wat dingen opzoeken over speed en zo kwam ik op dit Forum terecht.. Ik heb zeker een paar uur zitten lezen in het speed forum.. Normaal kijk ik vluchtig door een forum heen maar deze keer heb ik gewoon hele topics uitgelezen van rond de 10 pagina's..![]()
Nadat ik weer geslapen had heb ik geen last van de speed dip gehad..
Ik dacht dit ga ik zeker nog wel een keer doen.. en een week later gebeurde dat ook..
Ik belde de dealer (de enige waar ik een nummer van had) en haalde 1 gram..
Die nacht voor de tweede keer op speed doorgehaald en de daarop volgende nacht gaan slapen..
Zo heb ik dat drie keer achter elkaar gedaan en heb ik 2 gram gebruikt in totaal.. (Dus in totaal 6 dagen elke dag gebruikt met 3 nachten slaap) Hiervan was afgelopen nacht de laatste..
Door de 6dagen dat ik elke dag Speed gebruikte is het vertrouwen van mijn vriendin in mij ook achteruit gegaan..Zij heeft net als mij er niks op tegen maar vind dagelijks gebruik triest..
De eerste 4 dagen heb ik het heel leuk gehad op de speed met alle positieve bijwerkingen die hier in de verschillende topics te vinden zijn.. Ik was super scherp.. Het huis was weer spik en span.. Ik kon uren lezen.. nutteloze filmpjes op internet bekijken.. drugsfilms kijken en natuurlijk sigaretten roken en water drinken..
Totdat gister begon dit was de 5de achtereenvolgende dag op speed.. Ik had al wat ruzie gekregen met mijn vriendin en zat hier heel erg mee.. Mijn laatste gram was aangebroken en ik begon al vroeg het goedje te nuttigen.. Ik heb de hele dag met een niet heel erg ok gevoel gezeten.. Sowieso was dit gevoel niet te vergelijken met de eerste keer dat ik speed had genomen.. De nacht brak aan en ik heb nog even spun (de film) gekeken tijdens dat ik spun was.. Rond een uur of 6 in de morgen kreeg ik opeens felle hartkloppingen.. Ik dacht eerst dat gaat wel weg totdat het me helemaal overnam en ik in een paniekaanval terecht kwam met hartritmestoornis en alles erop en eraan..
Dit duurde in totaal minimaal drie kwartier.. Het waren ook de naarste drie kwartier die ik ooit heb meegemaakt.. Ik probeerde mijn ademhaling goed onder controle te krijgen dit lukte wel maar tijdens dat ik dat deed ging ik op mijn hart letten die flink tekeer ging en soms zelfs leek te stoppen voor een iets te lange periode.. Een keer zelfs zo lang dat ik uit wanhoop CPR op mezelf probeerde... Me bloeddruk werd zo hoog dat ik een enorme druk in me hoofd voelde.. na een tijdje leek het zelfs of er bloed uit me hersens aan de binnenkant van me hoofd naar achter aan het stromen was..Dit ging door tot helemaal onderaan me rug met een traag tempo.. waardoor ik dacht dat er een partij bloed uit me hoofd aan het stromen was en zo een rechte baan naar me onderrug maakte..Hierdoor raakte ik natuurlijk nog meer in paniek en ik kon mezelf op geen mogelijkheid weer in een normaal hartritme krijgen.. ik Voelde me vingertoppen tintelen en ik dacht echt dat ik een bloeduitstorting had en langzaam aan het verlammen was (op een gegeven moment was de linkerkant van mijn gezicht helemaal verlamd).. ik had mezelf van me pc naar me bed en terug gesleept om te checken wat het kon zijn wat ik voelde.. Toen ik beschrijvingen over hersenbloedingen ging lezen hielp het me niet echt ik werd er niet rustiger van en ik kreeg niks van wat ik had duidelijk bevestigd.. Toch maar weer terug naar me bed gestrompeld en meerdere malen me vriendin gebeld.. die nam niet op dus heb ik uiteindelijk maar 112 gebeld..
Aan de lijn kreeg ik een vrouw die (nadat ik mijn klachten puffend en hijgend vertelde) zei dat ik sowieso geen hersenbloeding had maar dat ik aan het hyperventileren was.. Door het gevoel wat ik had kon ik haar maar niet geloven..Ze heeft even op me ingepraat om me ademhaling goed te laten verlopen.. Dit lukte wel maar mijn hard bleef maar tekeer gaan (en soms niet tot heel rustig kloppend) de druk op mijn hoofd bleef enorm, mede doordat ik in paniek was en me afvroeg wat er met me aan de hand was..Het hele gezeur ging nog een tijdje door tot ik er echt genoeg van had en voor de 3e keer 112 belde ik kreeg weer dezelfde vrouw aan de lijn als bij de eerste keer dat ik belde.. Omdat zij doorhad dat ik het niet kon stoppen uit mezelf heeft ze besloten een ambulance te sturen.. Het moment dat ik de telefoon ophing werd ik in 1 klap rustig en leek er niets meer aan de hand.. Me hart klopte niet heel normaal maar ik had geen overdreven druk op me hoofd en kon gewoon zelf naar beneden lopen om tegen het ambulance personeel te zeggen dat alles eigenlijk weer oke was.. Ze kwamen binnen en hebben mijn bloeddruk gemeten en een hartfilmpje gemaakt.
Toen ze weg waren heb de rest van de dag wel een onregelmatige hartslag gehad maar geen overdreven hoge bloeddruk of paniekaanvallen.. Wel had ik een heel raar gevoel in mijn nek en mijn ruggengraat.. (dat heb ik nu nog steeds trouwens..) Wanneer ik op mijn nek drukte eerder op de dag voelde ik het gevoel van de paniekaanval weer opzetten.. Het ambulance personeel vertelde me dat de stroom die vanaf mijn hersens tot onder aan me rug ging betekende dat mijn lichaam aangaf dat het in kritieke toestand was..
Ik weet niet of ik geluk heb gehad of dat ik verkeerd heb gehandeld tijdens de aanval maar mijn gevoel zegt wel dat het slechter had kunnen aflopen dan dat het gedaan heeft..
Ik ga nu slapen en zal na deze 6 dagen speed geen speed meer gebruiken.. Dit omdat ik het in vergelijking met andere drugs heel gevaarlijk vind en dat het zeer verslavend werkt.. Mensen op dit forum die het eens in de zoveel tijd gebruiken zullen zeggen dat het aan de persoon ligt maar ik denk dat het aan je situatie ligt (en vaak ook vrienden).. ik heb nu bijvoorbeeld vakantie..tijdens mijn studie zou ik deze 6 dagen nooit hebben meegemaakt..
Speed is misschien leuk voor sommige mensen maar ik zal het nooit meer gebruiken.. als ik iets zal gebruiken in de toekomst zal dit eerder een pilletje zijn (wat ik ook veel fijner vind voelen en veel minder tot niet verslavend vind)
Dus voor al de mensen die het leuk vinden voor eens in de zoveel tijd .. Good for you ..
Maar ik vind het na deze weken verreweg de meest gevaarlijke drugs die ik heb gebruikt..
Dus dont do drugs kids.. (Speed I mean) en zeker niet dagelijks..
Ik ben benieuwd naar meningen over mijn verhaal en mensen met soortgelijke verhalen..
Greetingzz Droom
clockcable zei:Ik zeg toch ook niet dat ik niet verslaafd ben, ik zeg alleen dat veel gebruiken niet gelijk staat aan verslaafd zijn. Maar ik ben (nog) niet verslaafd, ik heb door omstandigheden nu al 3 weken geen pep kunnen kopen en ik heb geen last van ontwenning.
clockcable zei:Beetje misleidende titel, een geschiktere was geweest: "Een week flink speed misbruiken maakt je lichaam kapot"
.
Feestjes snap ik, maar waarom in hemelsnaam op werk?clockcable zei:Ik gebruik ook niet dagelijks, ik gebruik voor werk, op feestjes en als ik met vrienden aan het 'chillen' ben. Ik ben niet verplicht het te nemen, ik vind het gewoon leuk om te doen.
clockcable zei:Zoveel redenen![]()
Je werkt met meer aandacht, de leuke dingen zijn leuker en de saaie dingen minder saai, de tijd vliegt echt om en je werkt een stuk harder door. Ik kwam voor het eerst een keer onder invloed op werk en ik kreeg complimenten van de chef dat ik zo hard aan het werk was.
Ik kom overigens niet rete-strak op werk, ik neem één lijntje net voor werk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."