Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
105 weergaven
18-5-2026
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nya77 zei:
Hoe ik het heb ervaren is dat je een meer coke achtig effect krijgt als je het snuift. Ik ben dan ook de hele nacht wakker als ik dat doe, terwijl als ik het slik, zo’n twee uur voor dat ik ga slapen, dan kan ik prima in slaap komen en is het effect gewoon chill. Het is al wel een enkele jaren terug dat ik dat heb gedaan, en het kan ook verschillen per persoon hoe de een op een bepaald merk methylfenidaat reageert, want daar zit nog al een verschil in.
Klik om te vergroten...
waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...29
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
madhatter zei:
voor bindmiddel te verwijderen enz? en met de zuiverheid
Klik om te vergroten...
Nah, dan koop ik wel speed. Zoveel werk voor weinig leuk effect.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
madhatter zei:
waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Dat schrijft @Nya77 toch niet? Alleen dat het coke achtig is.
Ben ik het deels mee eens . Lijkt niet echt op coke maar meer op coke dan op speed.
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Nah, dan koop ik wel speed. Zoveel werk voor weinig leuk effect.
Klik om te vergroten...
ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
madhatter zei:
ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik niet vaak speed en dan ook per x heel weinig. Mits ik goede heb en dat js hier niet meer te vinden dus ik koop niet meer voorlopig.

Vaak veel speed sloopt je ja. Elk weekend is al slopend
m
madhatterLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik gebruik niet vaak speed en dan ook per x heel weinig. Mits ik goede heb en dat js hier niet meer te vinden dus ik koop niet meer voorlopig.

Vaak veel speed sloopt je ja. Elk weekend is al slopend
Klik om te vergroten...
en zo een RC stimulant met zelfde eigenschappen als "speed" ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
madhatter zei:
ja amai gebruik jij eig veel speed voor jouw leeftijd ? niets slechts bedoelt maar sloopt het jouw lichaam niet?
Klik om te vergroten...
Oh en het sloopt iedereen, oud, jong etc
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
madhatter zei:
en zo een RC stimulant met zelfde eigenschappen als "speed" ?
Klik om te vergroten...
Bestaat niet…. Geen enkele rc lijkt ECHT op speed
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
madhatter zei:
waarom moet alles "coke" achtig zijn of worden 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..


De Dunne zei:
Een goede pillen crusher krijgt alles tot poeder.
Ik heb die kennis verteld dat het kan maar ik niet kan vertellen qua verschil in effect. Dat antwoord heb ik niet gekregen (nog) hier.

Dus hij denkt nog na of hij ze wil.
Klik om te vergroten...
Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).

maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.

kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.

maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..



Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).

maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.

kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.

maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
Klik om te vergroten...
Kijk, dat is een antwoord waar we wat aan hebben!
Thanks! 👍
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
shmoekel zei:
Hey, ik weet niet of ik hier juist zit, ben nieuw hier! Ik snuif speed normaal altijd, maar deze is van smaak en geur echt rampzalig. Heb hier dus 'n bommetje van gemaakt +/- 70mg. Nu heb ik ongeveer een uurtje na het innemen moeten braken. Zal dit de werking teniet doen? zou ik nog' n klein bommetje moeten bijnemen gezien er nu misschien het meeste werd uitgebraakt? Aangezien ik na een uur sinds het innemen nog geen heftige effecten heb, enkel een ietwat licht gevoel in mijn hoofd.

Thanks alvast!
Klik om te vergroten...
Hahah wat? Je moet ergens van kotsen en je wil nog meer nemen? Misschien eerst even de pep wassen. Het kan zijn dat er veel cafeïne door heen zit en daar kun je goed misselijk van worden.
N
Nya77Lid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Methyl geeft me ook een coke rotgevoel..



Als het capsules met bolletjes zijn gewoon de bolletjes crushes en snuiven , krijgt hij 30mg methyl ineens binnen (met bindmiddel , ja dat zit ook in de bolletjes).

maar ik raad een dosis van 30mg methyl nasaal niet direct aan… werkt zeer kort en heeft een een flinke rush die dus zoals al gezegt coke achtig is maar met een veel heftigere rebound/aftermath wat resulteerd in ofwel te snel willen bij nemen of depri af worden.

kan hij beter 2 of 3 capsules gelijk nemen (oraal) want deze komen geleidelijk op en pieken niet zo hard dan dat je ze crusched.

maar als je maatje een uurtje of 2 zen hart uit zen borstkast wil voelen slaan en hoofdpijn om je kop tegen te muur te slaan , wie ben ik om te zeggen dat hij niet moet gaan cruschen en snuiven 😊.
Klik om te vergroten...
Precies hoe ik het ervaar, je hebt maar heel even “plezier” wat je niet eens “plezier” kan noemen en je zit wel met een ongelofelijke rebound opgescheept die de hele nacht duurt, terwijl je eigenlijk maar een klein beetje hebt genomen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Kijk, dat is een antwoord waar we wat aan hebben!
Thanks! 👍
Klik om te vergroten...
Had hem gisteren al getypt , maar was aan het gamen en hoorde men character doodgaan tijdens het blowen 😂

scuzeee 🤷🏻‍♂️🤣
✌️.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed werkt zeker op serotonine, maar niet zo erg dat het ve empathy zal weghalen bij MDMA.
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga ik er tussen zitten en doe ik 80 :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
inner_search zei:
Dan kan hij beter het zakje binnenste buiten draaien en 10 minuutjes op sabbelen, als zijn tanden , keel en mond hem toch niet lief zijn...
Klik om te vergroten...
Maar weet je het antwoord op zijn vraag ook? Kun je een zakje uitkoken/weken zonder verlies van werking speed?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Maar weet je het antwoord op zijn vraag ook? Kun je een zakje uitkoken/weken zonder verlies van werking speed?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat met koken de temperatuur te hoog gaat liggen en de amfe afbreekt ( weet niet welke welke temp..) En met koud/lauw gaat er nog een minuscuul beetje verloren vrees ik.

Vriend van me legt zen speed op een bord van 40 graden om te laten drogen en de werking is nog altijd dezelfde , hoger als 40 zou ik niet weten , zal je de moeten googelen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Maar lost speed wel goed op in water? Gaat alles wel van dat zakje af?
Ik heb mij advies van schrapen met pasje verteld maar volgens hem krijg je dan nog niet alles er af.
Klik om te vergroten...
Wil hij echt zoveel moeite doen om die laatste mg van het zakje te krijgen? Meer dan 1mg zit er niet meer op hoor na het schrapen met pasje.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar lost speed wel goed op in water? Gaat alles wel van dat zakje af?
Ik heb mij advies van schrapen met pasje verteld maar volgens hem krijg je dan nog niet alles er af.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mezelf zei:
Wil hij echt zoveel moeite doen om die laatste mg van het zakje te krijgen? Meer dan 1mg zit er niet meer op hoor na het schrapen met pasje.
Klik om te vergroten...
Tja, dat zei ik ook al. Mijn manier werkt prima
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."