#1
Ze heeft een afkeer gekregen van ongewasse speed sinds de eerste keer gewassen te hebben gehad , het gaat hem niet zo zeer over de cafeïne maar omdat hij niet gewassen is , ik weet eigenlijk niet waarom ik vroeg of het de moeite was om de 4% er uit te krijgen.Zo'n klein beetje zou ik echt niet wassen hoor. Dat is echt de moeite niet waard. 69% is hardstikke prima hoor. Zou je vrouw het gewoon zo laten gebruiken.
Ik weet dat 69 goed is maar ik ga ook niet zeggen dat hij gewassen is als dat niet zo is.
Ik stel de vraag opnieuw
Is 170mg (inmidels gewogen) mogelijk om te wassen , of is dit te weinig ? In de zin van , er blijft wat aan je filter kleven , of wat aan je glas..
