Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Zo'n klein beetje zou ik echt niet wassen hoor. Dat is echt de moeite niet waard. 69% is hardstikke prima hoor. Zou je vrouw het gewoon zo laten gebruiken.
Klik om te vergroten...
Ze heeft een afkeer gekregen van ongewasse speed sinds de eerste keer gewassen te hebben gehad , het gaat hem niet zo zeer over de cafeïne maar omdat hij niet gewassen is , ik weet eigenlijk niet waarom ik vroeg of het de moeite was om de 4% er uit te krijgen.
Ik weet dat 69 goed is maar ik ga ook niet zeggen dat hij gewassen is als dat niet zo is.

Ik stel de vraag opnieuw :grin:
Is 170mg (inmidels gewogen) mogelijk om te wassen , of is dit te weinig ? In de zin van , er blijft wat aan je filter kleven , of wat aan je glas..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik beantwoord men eigen vraag even.
Het lukt , maar met wat er aan de filter blijft hangen was er nog 90mg over .

:handwaving2:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ornyk zei:
Ze heeft een afkeer gekregen van ongewasse speed sinds de eerste keer gewassen te hebben gehad , het gaat hem niet zo zeer over de cafeïne maar omdat hij niet gewassen is
Klik om te vergroten...

Ik heb ook zeker voorkeur voor gewassen speed. Ongeacht de kwaliteit/%.
Ik ben de eerste keren speed begonnen met gewassen speed en toen snoof ik nog. (Nu doe ik 99% van de tijd bommetjes) Structuur was misschien iets te poederig maar verder top en super zacht in de neus.
Tijdje terug voor het eerst ongewassen speed gebruikt. Eerst gebomd en dan merk je geen echt verschil qua structuur of smaak. Wel vond ik het doseren lastiger omdat het geen “puur” speed was maar een soort kleverige bonk. Na nogmaals goed drogen werd het beter maar het bleef lastig doseren en schatten. Ik weeg mijn speed nooit af.
Snuiven heb ik, ene keer maar nooit weer, geprobeerd met die ongewassen maar A: het stonk naar zeep/olie, B: het bleef aan de sleutel plakken met opsnuiven, C: wil ik liever zo min mogelijk productie resten of bijzaken in mijn lijf proppen. Speed is slecht zat op zichzelf.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ornyk zei:
Ik beantwoord men eigen vraag even.
Het lukt , maar met wat er aan de filter blijft hangen was er nog 90mg over .

:handwaving2:
Klik om te vergroten...
Als jou vrouw maar een klein beetje wil en ze helemaal geen tolerantie heeft voor Amfetamine dan moet dat genoeg zijn. Misschien zelfs nog genoeg over voor een beetje voor jou ook.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Aniet_Speed zei:
Haha ja s grappig he dan😂. Oja Wordsnack is ook wel leuk opzich, maar als ik teveel op heb zie ik het dan echt niet meer..😆
Klik om te vergroten...
Heb ik bij Wordfeud ook, hahaha. Ga dan vaak 10 spelletjes tegelijk beginnen, dan alles door elkaar spelen en vervolgens helemaal knetter worden omdat ik niks kan onthouden:tilttearlaugh: Mijn geheugen na een tijdje gebruik is echt zo hopeloos hahaha
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nu ook iets ontdekt haha, zag t op fb voorbij komen bij iemand... als je op Google een diersoort intypt staat er bij sommige links, 3d weergeven, dan kun je dat ding in je huis of wat dan ook 3d bekijken en foto's maken... Ben er nu al paar uur zoet mee🤣🤣fckin droog...

20200331_233507.jpg
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aniet_Speed zei:
Ik heb nu ook iets ontdekt haha, zag t op fb voorbij komen bij iemand... als je op Google een diersoort intypt staat er bij sommige links, 3d weergeven, dan kun je dat ding in je huis of wat dan ook 3d bekijken en foto's maken... Ben er nu al paar uur zoet mee🤣🤣fckin droog...
Klik om te vergroten...
Of fotos maken en naderhand iets (wat beweegt) toevoegen kan ook via Snapchat, dat al eens geprobeerd? Naast al die belachelijke filters kun je ook van alles( smileys, memes, gids) opzoeken en erbij zetten 🙃
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
TripJess zei:
Of fotos maken en naderhand iets (wat beweegt) toevoegen kan ook via Snapchat, dat al eens geprobeerd? Naast al die belachelijke filters kun je ook van alles( smileys, memes, gids) opzoeken en erbij zetten 🙃
Klik om te vergroten...

Oohh nee dat wist ik niet! Ik ga het eens bekijken haha😆 thnx voor de tip😋
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
bensosa zei:
Vannacht door speed niet geslapen maar wel van ongeveer 2 tot 9 lekker in bed gelegen met ogen dicht af en toe sigaretje. Nu voel ik me aan de ene kant moe maar ook wel uitgerust. Wat doet dit nou met iemand? Het klinkt vaag i know
Klik om te vergroten...
Het maakt je reserves op. En niet slapen zorgt er voor dat je hersenen de indrukken die je overdag meemaakt niet kunt verwerken. Normaal doe je dat in je dromen, maar door het niet slapen dus niet. Daar komt oa de vaagheid vandaan.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Het maakt je reserves op. En niet slapen zorgt er voor dat je hersenen de indrukken die je overdag meemaakt niet kunt verwerken. Normaal doe je dat in je dromen, maar door het niet slapen dus niet. Daar komt oa de vaagheid vandaan.
Klik om te vergroten...
Dit is zo verhelderend. Echt precies wat ik altijd heel erg merk. Moet mezelf regelmatig even 'wakker' schudden ofzo, een poging om weer bewust te worden van het nu, van de realiteit. Je bent wel wakker, en helder, maar bewust ben je dan niet meer. Zo'n gek gevoel is dat. Aan het begin steeds meer speed nemen, maar dat werkt ook maar tot een bepaalde hoogte. Daarna wordt ik er alleen maar vager en dommer van, haha. Nadenken wordt dan steeds moeilijker, is mijn ervaring iig.
@bensosa heb je nog bijgenomen of ben je inmiddels weer nuchter?
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flower123 zei:
Dit is zo verhelderend. Echt precies wat ik altijd heel erg merk. Moet mezelf regelmatig even 'wakker' schudden ofzo, een poging om weer bewust te worden van het nu, van de realiteit. Je bent wel wakker, en helder, maar bewust ben je dan niet meer. Zo'n gek gevoel is dat. Aan het begin steeds meer speed nemen, maar dat werkt ook maar tot een bepaalde hoogte. Daarna wordt ik er alleen maar vager en dommer van, haha. Nadenken wordt dan steeds moeilijker, is mijn ervaring iig.
@bensosa heb je nog bijgenomen of ben je inmiddels weer nuchter?
Klik om te vergroten...
Paar puntjes genomen vanmiddag. Maar het is een helder verhaal ja, top!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een vriend van mij heeft een pure pasta gekregen spier wit.
Ruikt naar gelemaal niks!
Opgedroogd en geen geur.
Een sleutelpuntje en om 17.00 en de hele dag niet geslapen tot volgende nacht..
Is dit wel pep?
Pep hoort toch te stinken?

Gebruik het nooit voor de rest echt een enkele keer dus weinig verstand van.
Iemand een verklaring hiervoor?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Een vriend van mij heeft een pure pasta gekregen spier wit.
Ruikt naar gelemaal niks!
Opgedroogd en geen geur.
Een sleutelpuntje en om 17.00 en de hele dag niet geslapen tot volgende nacht..
Is dit wel pep?
Pep hoort toch te stinken?

Gebruik het nooit voor de rest echt een enkele keer dus weinig verstand van.
Iemand een verklaring hiervoor?
Klik om te vergroten...
Laten testen is het enige wat je kan doen om erachter te komen wat het is. Speculeren is niet toegestaan op het forum.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Revolutionair zei:
Een vriend van mij heeft een pure pasta gekregen spier wit.
Ruikt naar gelemaal niks!
Opgedroogd en geen geur.
Een sleutelpuntje en om 17.00 en de hele dag niet geslapen tot volgende nacht..
Is dit wel pep?
Pep hoort toch te stinken?

Gebruik het nooit voor de rest echt een enkele keer dus weinig verstand van.
Iemand een verklaring hiervoor?
Klik om te vergroten...
😂
Als men speed getest is en er alleen cafeïne in zit ruikt het zeer chemisch , maar eens gewassen met aceton is ook alle reuk weg , smaak is er wel nog maar veel subtieler en veel minder chemisch smaakend dan ongewassen.
Ik denk dat je een batch 73% puur of toch dicht in de buurt... in handen hebt.

Maar laten testen is de enige optie lijkt me , laat je iets weten als je laat testen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Ik denk dat je een batch 73% puur of toch dicht in de buurt... in handen hebt.
Klik om te vergroten...
Dit kan je dus echt niet stellen zonder te speculeren. Van dit soort uitspraken krijg je onduidelijkheid onder de gebruiker. Want die denkt nu hmm iemand anders zegt dat het puur is dus ik hoef niet te testen.

Straks is het heel iets anders of is het versneden met een schadelijke stof. Daarom is speculeren niet toegestaan...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ganggang💯 zei:
Dit kan je dus echt niet stellen zonder te speculeren. Van dit soort uitspraken krijg je onduidelijkheid onder de gebruiker. Want die denkt nu hmm iemand anders zegt dat het puur is dus ik hoef niet te testen.

Straks is het heel iets anders of is het versneden met een schadelijke stof. Daarom is speculeren niet toegestaan...
Klik om te vergroten...
Hier nog even regel nummer 9:

Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's)

N.B. Testuitslagen zeggen alleen iets over de drugs die daadwerkelijk zijn getest. Uitslagen gepost door anderen zeggen niks over de drugs die jij hebt, ook al lijken deze op elkaar. Test je eigen drugs en speculeer niet!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Een vriend van mij heeft een pure pasta gekregen spier wit.
Ruikt naar gelemaal niks!
Opgedroogd en geen geur.
Een sleutelpuntje en om 17.00 en de hele dag niet geslapen tot volgende nacht..
Is dit wel pep?
Pep hoort toch te stinken?

Gebruik het nooit voor de rest echt een enkele keer dus weinig verstand van.
Iemand een verklaring hiervoor?
Klik om te vergroten...
Pep stinkt altijd naar mijn idee.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Pep stinkt altijd naar mijn idee.
Klik om te vergroten...

Dat vroeg ik dus pep hoort toch te stinken iig iets niet reukloos...
Geen moraalridder reacties 😂
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laatste keer dat ik pep snuifde ruikte het naar niets. Was wel de beste pep ooit, was getest rond de 72% als ik me het juist herinner.
Testen en dan weet je het!
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ga ik er tussen zitten en doe ik 80 :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."