Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie weet nog een leuke spelletje uit de App store om lekker te spelen op pep?
A
Aniet_Speed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bensosa zei:
Wie weet nog een leuke spelletje uit de App store om lekker te spelen op pep?
Klik om te vergroten...

Wordfeud 🤓
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Aniet_Speed zei:
Wordfeud 🤓
Klik om te vergroten...
Dat speel ik ook vaak:tilttearlaugh: En lekker swipen op tinder lol
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha ja s grappig he dan😂. Oja Wordsnack is ook wel leuk opzich, maar als ik teveel op heb zie ik het dan echt niet meer..😆
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Ganggang💯 en @Revolutionair
We zijn alle 3 wijs gebruikers laten we ons zo opstellen als het lukt :tearsofjoy:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
We zijn alle 3 wijs gebruikers laten we ons zo opstellen als het lukt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ben helemaal niet meer met die gast bezig maar hij wil overal op reageren en word met de grond gelijk gemaakt door iedereen.
Het begint een beetje zielig te worden zo.
Een soort obsessie.
Maar ga hem gewoon weer negeren vanaf nu geen tijd voor die kinder spelletjes.
Gaat hij me nog volgen ook hoe bedoel je obsessie 😂
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Ben helemaal niet meer met die gast bezig maar hij wil overal op reageren en word met de grond gelijk gemaakt met iedereen.
Het begint een beetje zielig te worden zo.
Een soort obsessie.
Maar ga hem gewoon weer negeren vanaf nu geen tijd voor die kinder spelletjes.
Klik om te vergroten...
Ja dat is het beste wat je kan doen door hem te negeren.
Niet iedereen is hetzelfde maar zolang we met elkaar kunnen leven is dat genoeg :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Revolutionair zei:
Heb je toch wat gevonden om te snitchen?
Gefeliciteerd jongen!
Past ook bij je image..
Ga je me nu ook volgen?
Je bent echt alleen maar met mij bezig!
Kom op man get a life..
Klik om te vergroten...
Blijft lastig hè, toegeven dat je fout zat. Volgens mij reageer jij ook overal waar ik reageer dus kijk gerust eens in de spiegel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Ben helemaal niet meer met die gast bezig maar hij wil overal op reageren en word met de grond gelijk gemaakt door iedereen.
Het begint een beetje zielig te worden zo.
Een soort obsessie.
Maar ga hem gewoon weer negeren vanaf nu geen tijd voor die kinder spelletjes.
Gaat hij me nog volgen ook hoe bedoel je obsessie 😂
Klik om te vergroten...
Je bewijst maar weer eens dat je er niet tegen kan als je terecht wordt gewezen. En dan noem je mij kinderachtig. Al je pogingen tot mij beledigen mislukken, daar het basisschool niveau niet ontstijgt.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
@Ganggang💯 en @Revolutionair
Anders samen komen en gewoon die agressie en frustratie eruit neuken!
Je zult zien wat een deugd dat doet!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
transformated zei:
Anders samen komen en gewoon die agressie en frustratie eruit neuken!
Je zult zien wat een deugd dat d
Klik om te vergroten...

Ben op nergeer stand hij en ik weten wat de waarheid is en dat is genoeg 😉
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Revolutionair zei:
Ben op nergeer stand hij en ik weten wat de waarheid is en dat is genoeg 😉
Klik om te vergroten...
A ok, was maar een voorstel :tongueout: :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
transformated zei:
@Ganggang💯 en @Revolutionair
Anders samen komen en gewoon die agressie en frustratie eruit neuken!
Je zult zien wat een deugd dat doet!
Klik om te vergroten...
Dan blijft er niks van hem over vrees ik..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb gewoon vaak gelijk. En dat is moeilijk te accepteren klaarblijkelijk.

Maar ik zal jullie advies ter harte nemen en er niet zo boven op zitten. Mits iedereen zich aan de forumregels houdt.

Fijn weekend lieve mensen!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Dan blijft er niks van hem over vrees ik..
Klik om te vergroten...
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten! :tearsofjoy:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
transformated zei:
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
Klik om te vergroten...
Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.
Maar iedereen weet dat ik eigenlijk met de anaconda in me broek zit. Daarom dat ik stretch broeken draag :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
transformated zei:
Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.
Maar iedereen weet dat ik eigenlijk met de anaconda in me broek zit. Daarom dat ik stretch broeken draag :wink:
Klik om te vergroten...
Hahaha.
Revolutionair zei:
Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
Klik om te vergroten...
Je fantasie blijft me fascineren. In tegenstelling tot jou doe ik hier niet stoer. Maar ik ben vaak genoeg in Amsterdam dus we kunnen prima een keer koffie doen!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan krijg je zo een confrontatie "sorry hoor"
Hahahaha in een ander context natuurlijk.
Maar stuur maar een bericht als je er bent..

s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vannacht door speed niet geslapen maar wel van ongeveer 2 tot 9 lekker in bed gelegen met ogen dicht af en toe sigaretje. Nu voel ik me aan de ene kant moe maar ook wel uitgerust. Wat doet dit nou met iemand? Het klinkt vaag i know
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."