#1
Wie weet nog een leuke spelletje uit de App store om lekker te spelen op pep?
Wie weet nog een leuke spelletje uit de App store om lekker te spelen op pep?
Dat speel ik ook vaakWordfeud 🤓
We zijn alle 3 wijs gebruikers laten we ons zo opstellen als het lukt![]()
Ja dat is het beste wat je kan doen door hem te negeren.Ben helemaal niet meer met die gast bezig maar hij wil overal op reageren en word met de grond gelijk gemaakt met iedereen.
Het begint een beetje zielig te worden zo.
Een soort obsessie.
Maar ga hem gewoon weer negeren vanaf nu geen tijd voor die kinder spelletjes.
Blijft lastig hè, toegeven dat je fout zat. Volgens mij reageer jij ook overal waar ik reageer dus kijk gerust eens in de spiegel.Heb je toch wat gevonden om te snitchen?
Gefeliciteerd jongen!
Past ook bij je image..
Ga je me nu ook volgen?
Je bent echt alleen maar met mij bezig!
Kom op man get a life..
Je bewijst maar weer eens dat je er niet tegen kan als je terecht wordt gewezen. En dan noem je mij kinderachtig. Al je pogingen tot mij beledigen mislukken, daar het basisschool niveau niet ontstijgt.Ben helemaal niet meer met die gast bezig maar hij wil overal op reageren en word met de grond gelijk gemaakt door iedereen.
Het begint een beetje zielig te worden zo.
Een soort obsessie.
Maar ga hem gewoon weer negeren vanaf nu geen tijd voor die kinder spelletjes.
Gaat hij me nog volgen ook hoe bedoel je obsessie 😂
Anders samen komen en gewoon die agressie en frustratie eruit neuken!
Je zult zien wat een deugd dat d
A ok, was maar een voorstelBen op nergeer stand hij en ik weten wat de waarheid is en dat is genoeg 😉
Dan blijft er niks van hem over vrees ik..@Ganggang💯 en @Revolutionair
Anders samen komen en gewoon die agressie en frustratie eruit neuken!
Je zult zien wat een deugd dat doet!
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten!Dan blijft er niks van hem over vrees ik..
Dan moeten jullie nu officieel samenkomen en uittesten!![]()
Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
Hahaha.Ik woon in belgie maar ik ken Peter R. De Vries.
Maar iedereen weet dat ik eigenlijk met de anaconda in me broek zit. Daarom dat ik stretch broeken draag![]()
Je fantasie blijft me fascineren. In tegenstelling tot jou doe ik hier niet stoer. Maar ik ben vaak genoeg in Amsterdam dus we kunnen prima een keer koffie doen!Dat zou hij niet durven!
Veilig vanachter de computer de grootste praatjes die pik je er zo tussen uit.
Ken je die aflevering van Peter R. De Vries dat hij dat gastje op ging zoeken van zijn zolderkamer?
Dat dus...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."