Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
99 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
bensosa zei:
Ik heb natte speed gekocht een week geleden, deel gedroogd en inmiddels door de neus gehaald. De rest ligt op zolder nog enigszins 'nat' in een laatje maar het word een beetje geel. Is dit slecht? En kan ik dit alleen voorkomen door het in de diepvries te bewaren?
Klik om te vergroten...
Nee je kan dit alleen voorkomen door je speed te wassen.
Als hij een paar uurtjes of dagen open ligt of open is geweest, en slaat geel uit,
Wil dit 9 van de 10 zeggen dat er cafeïne in zit .
Laat je speed testen en was hem met aceton :thumbsup1:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...29
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jup , hun 1 pagina terug gaan en de sticky wassen met aceton bekijken, makkelijker kan niet.
Duurt ook maar een 15 20 minuutjes om te doen , ik was hem meestal 2x om zeker te zij dat alles er uit is.
In principe is het gwn je speed drogen (kurkdroog) in een glas gooien , aceton vullen (afhankelijk van de hoeveelheid speed) een minuutje goed roeren en overgieten in een ander glas met kifiefilter in , en terug laten drogen (wederom kurkdroog) je gaat merken dat je speed veel minder brokkelig is en dat het meer echt poeder is.
Edit*
En dat het een mooi wit poeder is geworden dat niet meer geel zal uitslaan.

Eens je gewassen speed gehad het zonder de cafeïne , Wil je nix anders meer...

Vanaf men eerste was heb ik nooit meer ongewasse speed gesnoven , ookal was deze op +70% getest.

Mijn mening , jouw lichaam.
:peace1:
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, dat er cafeïne in zit kan me niet zoveel schelen. Bedankt voor de info. Het is dus verder niet extra slecht om gele speed te snuiven?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
bensosa zei:
Oke, dat er cafeïne in zit kan me niet zoveel schelen. Bedankt voor de info. Het is dus verder niet extra slecht om gele speed te snuiven?
Klik om te vergroten...
Geel hoeft niet persee cafeïne te zijn maar 9 van de 10 wel, best laten testen en ook wassen.
Als je het wikt snuiven , is het jou lichaam.
Ik raad aan het niet te doen.
Pure amfetamine is veel fijner qua werking.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mm oke, moet ik me toch is gaan verdiepen in dat wassen van speed. Daarvoor zal ik hier wel op het goede forum zitten.😆
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Laatste keer dat ik pep snuifde ruikte het naar niets. Was wel de beste pep ooit, was getest rond de 72% als ik me het juist herinner.
Testen en dan weet je het!
Klik om te vergroten...

De vraag was gewoon of pep niet altijd moest ruiken.
Hij heeft 10 gram heb hem al gezegd gooi die troep weg.
We nemen nooit pep en nu heeft hij een lading gekregen.
Hij gaat het ook gewoon weg gooien.
Niks testen.
Pep is toch gewoon de grootste troep dat er is naar onze mening.
De helft ligt al in de prullenbak.
Maar nu weet ik dat het ook niet kan ruiken en de kwaliteit is heel hoog (komt van famillie die het vaker gebruiken)
Maar zou hem toch adviseren het weg te gooien anders word je zo een pep mongool 😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Laatste keer dat ik pep snuifde ruikte het naar niets. Was wel de beste pep ooit, was getest rond de 72% als ik me het juist herinner.
Testen en dan weet je het!
Klik om te vergroten...
Zat je neus niet gewoon verstopt? 😅. Een chemische stof heeft altijd een geur(denk ik). Pep, coke, mdma, keta.... hebben naar mijn idee dus altijd een specifieke geur.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Revolutionair zei:
Maar zou hem toch adviseren het weg te gooien anders word je zo een pep mongool 😂
Klik om te vergroten...
Haha ja idd. Ik gebruik het alleen sporadisch een keer.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
De vraag was gewoon of pep niet altijd moest ruiken.
Hij heeft 10 gram heb hem al gezegd gooi die troep weg.
We nemen nooit pep en nu heeft hij een lading gekregen.
Hij gaat het ook gewoon weg gooien.
Niks testen.
Pep is toch gewoon de grootste troep dat er is naar onze mening.
De helft ligt al in de prullenbak.
Maar nu weet ik dat het ook niet kan ruiken en de kwaliteit is heel hoog (komt van famillie die het vaker gebruiken)
Maar zou hem toch adviseren het weg te gooien anders word je zo een pep mongool 😂
Klik om te vergroten...
Van pep krijg je een kleine piemel
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Zat je neus niet gewoon verstopt? 😅. Een chemische stof heeft altijd een geur(denk ik). Pep, coke, mdma, keta.... hebben naar mijn idee dus altijd een specifieke geur.
Klik om te vergroten...
Nu je het zegt, ik dacht dat ik verkouden was🤣
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
?
Klik om te vergroten...

Ja weer een bevestiging van onwetendheid 😏
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Van pep krijg je een kleine piemel
Klik om te vergroten...
Van GHB ook
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Van pep krijg je een kleine piemel
Klik om te vergroten...

Echt ja krimpy dimpy


Ganggang💯 zei:
Van GHB ook
Klik om te vergroten...

Van ghb word hij dik en blijft dik ook al is hij niet hard. Weer wat geleerd over ghb! Je leert elke dag wat over ghb....
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Van GHB ook
Klik om te vergroten...
?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat was overduidelijk een grapje lieve mensen..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Ja weer een bevestiging van onwetendheid 😏
Klik om te vergroten...
Heb je het weer te pakken vriend? Uiteraard weet ik dat je van GHB geen kleine piemel krijgt. Maar wel grappig om te zien dat men meteen op de bres springt om in de verdediging te schieten.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang💯 zei:
Dit kan je dus echt niet stellen zonder te speculeren. Van dit soort uitspraken krijg je onduidelijkheid onder de gebruiker. Want die denkt nu hmm iemand anders zegt dat het puur is dus ik hoef niet te testen.

Straks is het heel iets anders of is het versneden met een schadelijke stof. Daarom is speculeren niet toegestaan...
Klik om te vergroten...

Waarom laat je deze achterwegen?
inner_search zei:
Maar laten testen is de enige optie lijkt me , laat je iets weten als je laat testen?
Klik om te vergroten...

Speed hoeft niet altijd persee chemisch te ruiken , meer dan genoeg info over te vinden op andere fora en bb's.
Magistraal bereide dex is ook geurloos als je het crushed , maar als je het op je tong laat liggen komt er een lichte chemische smaak naar boven.

Nu toegevende mss iets te impulsief te willen reageren , bied ik je mijn excuus aan voor men speculatie.

Zoals ik al zij vond ik dat hij het zeker moest testen (weggooien gaan blijkbaar makkelijker🤭 ).

Als ik hier iets post is het zeker niet (met opzet)de bedoeling mensen aan te zetten tot het nemen van drugs.
Maar begrijp je reactie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
Waarom laat je deze achterwegen?


Speed hoeft niet altijd persee chemisch te ruiken , meer dan genoeg info over te vinden op andere fora en bb's.
Magistraal bereide dex is ook geurloos als je het crushed , maar als je het op je tong laat liggen komt er een lichte chemische smaak naar boven.

Nu toegevende mss iets te impulsief te willen reageren , bied ik je mijn excuus aan voor men speculatie.

Zoals ik al zij vond ik dat hij het zeker moest testen (weggooien gaan blijkbaar makkelijker🤭 ).

Als ik hier iets post is het zeker niet (met opzet)de bedoeling mensen aan te zetten tot het nemen van drugs.
Maar begrijp je reactie.
Klik om te vergroten...
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor. Het gaat me meer om de onduidelijkheid die speculeren over poeders en pillen veroorzaakt. Die regel geldt hier niet voor niets.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor het eerst (zover ik kan herinnerren) de geile kant van speed ontdekt. 🙈
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Speed hoeft niet altijd persee chemisch te ruiken , meer dan genoeg info over te vinden op andere fora en bb's.
Magistraal bereide dex is ook geurloos als je het crushed , maar als je het op je tong laat liggen komt er een lichte chemische smaak naar boven.

Nu toegevende mss iets te impulsief te willen reageren , bied ik je mijn excuus aan voor men speculatie.

Zoals ik al zij vond ik dat hij het zeker moest testen (weggooien gaan blijkbaar makkelijker🤭 ).

Als ik hier iets post is het zeker niet (met opzet)de bedoeling mensen aan te zetten tot het nemen van drugs.
Maar begrijp je reactie.
Klik om te vergroten...

Vroeg gewoon of speed altijd moest ruiken.
Thats it, geen test voor nodig gewoon een reactie van iemand met verstand.
Vond jou reacties oke.

Elke keer dat domme gelul van die gast.
Reageer 9 van de 10 keer niet meer op hem.
Wij gaan helemaal stuk om die domme reacties van hem in de groeps app.
Iedereen maakt hem ook af tegenwoordig..
Deze dan nog maar een keertje dan!

5c9b65e8772b4.jpeg.jpg
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."