Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Dit kan je dus echt niet stellen zonder te speculeren. Van dit soort uitspraken krijg je onduidelijkheid onder de gebruiker. Want die denkt nu hmm iemand anders zegt dat het puur is dus ik hoef niet te testen.

Straks is het heel iets anders of is het versneden met een schadelijke stof. Daarom is speculeren niet toegestaan...
Klik om te vergroten...

Waarom laat je deze achterwegen?
inner_search zei:
Maar laten testen is de enige optie lijkt me , laat je iets weten als je laat testen?
Klik om te vergroten...

Speed hoeft niet altijd persee chemisch te ruiken , meer dan genoeg info over te vinden op andere fora en bb's.
Magistraal bereide dex is ook geurloos als je het crushed , maar als je het op je tong laat liggen komt er een lichte chemische smaak naar boven.

Nu toegevende mss iets te impulsief te willen reageren , bied ik je mijn excuus aan voor men speculatie.

Zoals ik al zij vond ik dat hij het zeker moest testen (weggooien gaan blijkbaar makkelijker🤭 ).

Als ik hier iets post is het zeker niet (met opzet)de bedoeling mensen aan te zetten tot het nemen van drugs.
Maar begrijp je reactie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...29
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Waarom laat je deze achterwegen?


Speed hoeft niet altijd persee chemisch te ruiken , meer dan genoeg info over te vinden op andere fora en bb's.
Magistraal bereide dex is ook geurloos als je het crushed , maar als je het op je tong laat liggen komt er een lichte chemische smaak naar boven.

Nu toegevende mss iets te impulsief te willen reageren , bied ik je mijn excuus aan voor men speculatie.

Zoals ik al zij vond ik dat hij het zeker moest testen (weggooien gaan blijkbaar makkelijker🤭 ).

Als ik hier iets post is het zeker niet (met opzet)de bedoeling mensen aan te zetten tot het nemen van drugs.
Maar begrijp je reactie.
Klik om te vergroten...
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor. Het gaat me meer om de onduidelijkheid die speculeren over poeders en pillen veroorzaakt. Die regel geldt hier niet voor niets.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor het eerst (zover ik kan herinnerren) de geile kant van speed ontdekt. 🙈
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Speed hoeft niet altijd persee chemisch te ruiken , meer dan genoeg info over te vinden op andere fora en bb's.
Magistraal bereide dex is ook geurloos als je het crushed , maar als je het op je tong laat liggen komt er een lichte chemische smaak naar boven.

Nu toegevende mss iets te impulsief te willen reageren , bied ik je mijn excuus aan voor men speculatie.

Zoals ik al zij vond ik dat hij het zeker moest testen (weggooien gaan blijkbaar makkelijker🤭 ).

Als ik hier iets post is het zeker niet (met opzet)de bedoeling mensen aan te zetten tot het nemen van drugs.
Maar begrijp je reactie.
Klik om te vergroten...

Vroeg gewoon of speed altijd moest ruiken.
Thats it, geen test voor nodig gewoon een reactie van iemand met verstand.
Vond jou reacties oke.

Elke keer dat domme gelul van die gast.
Reageer 9 van de 10 keer niet meer op hem.
Wij gaan helemaal stuk om die domme reacties van hem in de groeps app.
Iedereen maakt hem ook af tegenwoordig..
Deze dan nog maar een keertje dan!

5c9b65e8772b4.jpeg.jpg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ganggang💯 zei:
Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor. Het gaat me meer om de onduidelijkheid die speculeren over poeders en pillen veroorzaakt. Die regel geldt hier niet voor niets.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk wel..
Ik heb idd een regel geschonden door impulsief te reageren.
Ik zie de fout in en daar hoort een excuus nu eenmaal bij vind ik.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Revolutionair speed is men zwak dus was wat enthousiast met reageren en voelde me al schuldig want idd ja speculatie mag niet..

Maar nu weet je toch dat het niet hoeft te stinken.
En ik heb geleerd dat je van ghb ook een kleintje kan krijgen 🤣

En dat een corgi (?) Shiba inu dus* In een struik best grappig is , zeker als hij 💯 is !
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Elke keer dat domme gelul van die gast.
Reageer 9 van de 10 keer niet meer op hem.
Wij gaan helemaal stuk om die domme reacties van hem in de groeps app.
Iedereen maakt hem ook af tegenwoordig..
Deze dan nog maar een keertje dan!
Klik om te vergroten...
Je wordt gewoon tegengesproken door iemand die zijn uitspraken wel kan onderbouwen met bronnen en feiten. En dat kan je niet hebben. Typerend voor jou is dat je tijdens een discussie persoonlijk wordt (zoals nu) of dat je bepaalde zaken zo uit de context trekt dat het nergens meer over gaat.

Daarnaast bestaan je meeste argumenten uit twijfelachtige eigen ervaringen. En als iemand daar iets van zegt reageer je gepikeerd of val je persoonlijk aan.
Ik vind dat kinderachtig.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
@Revolutionair speed is men zwak dus was wat enthousiast met reageren en voelde me al schuldig want idd ja speculatie mag niet..

Maar nu weet je toch dat het niet hoeft te stinken.
Klik om te vergroten...

Was geen speculatie.
Ik vroeg je of pep ook nergens naar kon ruiken.
En je vertelde dat je dat wel eens mee hebt gemaakt en dat het de sterkste speed was ooit.
Dat was met deze ook zo.
Dus ik heb antwoord op mijn vraag!

Btw een kleine piemel van ghb?
Da zou ik die wel ff testen.
Dat is iets wat zeker niet hoort..
Of was je aan de pep 😂
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Het maakt je reserves op. En niet slapen zorgt er voor dat je hersenen de indrukken die je overdag meemaakt niet kunt verwerken. Normaal doe je dat in je dromen, maar door het niet slapen dus niet. Daar komt oa de vaagheid vandaan.
Klik om te vergroten...
Je verwerkt gedachten dmv dromen. Klinkt opzich best logisch, maar dan toch voel ik me niet uitgerust wanneer ik na elke slaap mijn droom( of soms wel 3 op een nacht) kan na vertellen. Dit is al ruim 5 jaar zo. Enige keer dat ik minder droomde( of eigenlijk kon onthouden) is wanneer ik mij er bewust mee bezig ging houden door het bv op te schrijven.

Een tijdje heb ik er echt last van gehad, altijd vermoeid weer wakker , na 6 u slaap na 8 u slaap maar ook na 12 u slaap. Nu sta ik er niet zo heel veel meer bij stil en laat het gewoon gaan. Als ik heel moe ben doe ik smiddags een dutje of ga optijd naar bed..

Toch heb ik nog wel t idee dat mensen die hun dromen niet onthouden veel rustiger slapen dan ik die bladen vol kan schrijven van 1 nachtje 🤯😴
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Btw een kleine piemel van ghb?
Da zou ik die wel ff testen.
Dat is iets wat zeker niet hoort..
Of was je aan de pep 😂
Klik om te vergroten...

Ja paar puntjes vandaag , wil men joint oproken en slapen.
Maar kan niet stoppen met gamen 😪

Ik gebruik geen GHB , geen idee of je er een kleine van krijgt..
, krijg ook geen kleine van speed en erectieproblemen van speed.
Dus ik denk wel dat iets lichaam toch wat anders reageerd.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
TripJess zei:
Je verwerkt gedachten dmv dromen. Klinkt opzich best logisch, maar dan toch voel ik me niet uitgerust wanneer ik na elke slaap mijn droom( of soms wel 3 op een nacht) kan na vertellen. Dit is al ruim 5 jaar zo. Enige keer dat ik minder droomde( of eigenlijk kon onthouden) is wanneer ik mij er bewust mee bezig ging houden door het bv op te schrijven.

Een tijdje heb ik er echt last van gehad, altijd vermoeid weer wakker , na 6 u slaap na 8 u slaap maar ook na 12 u slaap. Nu sta ik er niet zo heel veel meer bij stil en laat het gewoon gaan. Als ik heel moe ben doe ik smiddags een dutje of ga optijd naar bed..

Toch heb ik nog wel t idee dat mensen die hun dromen niet onthouden veel rustiger slapen dan ik die bladen vol kan schrijven van 1 nachtje 🤯😴
Klik om te vergroten...

Ik zat vandaag beetje dingetjes op te zoeken op Pinterest, en stuitte op een stukje over HSP, high sensitive person. Ik herken alle kenmerken van die omschrijving in mijzelf. Dat dromen hoort er ook bij helaas... heel herkenbaar.. Zoek het maar eens op, voor mij heeft het veel dingen verklaart🤯
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aniet_Speed zei:
Ik zat vandaag beetje dingetjes op te zoeken op Pinterest, en stuitte op een stukje over HSP, high sensitive person. Ik herken alle kenmerken van die omschrijving in mijzelf. Dat dromen hoort er ook bij helaas... heel herkenbaar.. Zoek het maar eens op, voor mij heeft het veel dingen verklaart🤯
Klik om te vergroten...
Thanks ik ga morgen eens tijd voor nemen om op te zoeken! Goeie


inner_search zei:
Ja paar puntjes vandaag , wil men joint oproken en slapen.
Maar kan niet stoppen met gamen 😪

Ik gebruik geen GHB , geen idee of je er een kleine van krijgt..
, krijg ook geen kleine van speed en erectieproblemen van speed.
Dus ik denk wel dat iets lichaam toch wat anders reageerd.
Klik om te vergroten...

Wat game je? :tongueout:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pinterest, ik snapte eerst de functie er niet echt van maar er staan heel veel nuttige dingen op.. ik had het anders ook nooit geweten😅. En je krijgt elke keer gerelateerde artikelen te zien als suggestie, dus het kan je aardig bezig houden😆. Succes🙂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
TripJess zei:
Thanks ik ga morgen eens tijd voor nemen om op te zoeken! Goeie




Wat game je? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Nu doom eternal , ben zo goed als aan het einde , dan kan ik de slayer gates doen :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Dat vroeg ik dus pep hoort toch te stinken iig iets niet reukloos...
Geen moraalridder reacties 😂
Klik om te vergroten...

De ‘moraalridderreacties’ zijn correct. Speculatie is niet toegestaan op het forum en kan gevaarlijk zijn. Topics waarin wordt gespeculeerd worden naar de afvalbak verplaatst en de TS kan er een ban voor krijgen (al zijn we daar in de regel soepel mee als het een keer voorkomt, meestal blijft het bij een waarschuwing). Het is dus ook niet de bedoeling om dit in reacties van een topic te gaan doen. Bij deze dus. Het heeft een goede reden dat deze regel er is, nml. harm reduction.

Bovendien: wij weten het gewoon niet. Testen is de enige manier om iets te weten te komen, al zijn de testcentra nu een tijdje dicht ga ik vanuit... :|
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
De ‘moraalridderreacties’ zijn correct. Speculatie is niet toegestaan op het forum en kan gevaarlijk zijn. Topics waarin wordt gespeculeerd worden naar de afvalbak verplaatst en de TS kan er een ban voor krijgen (al zijn we daar in de regel soepel mee als het een keer voorkomt, meestal blijft het bij een waarschuwing). Het is dus ook niet de bedoeling om dit in reacties van een topic te gaan doen. Bij deze dus. Het heeft een goede reden dat deze regel er is, nml. harm reduction.

Bovendien: wij weten het gewoon niet. Testen is de enige manier om iets te weten te komen, al zijn de testcentra nu een tijdje dicht ga ik vanuit... :|
Klik om te vergroten...

Als je had gelezen vroeg ik of pep altijd stinkt.
Ik vroeg niet of het pep was of wat de sterkte was!
Gewoon een dood normale vraag.
Heb mijn antwoordgehad geen speculaties op wat ik heb.
Gewoon iets wat een introductie van mijn verhaal..
Kan gewoon antwoord op gegeven worden!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Een vriend van mij heeft een pure pasta gekregen spier wit.
Ruikt naar gelemaal niks!
Opgedroogd en geen geur.
Een sleutelpuntje en om 17.00 en de hele dag niet geslapen tot volgende nacht..
Is dit wel pep?
Klik om te vergroten...
Vooral de laatste zin is vragen om speculatie.
inner_search zei:
Ik denk dat je een batch 73% puur of toch dicht in de buurt... in handen hebt.
Klik om te vergroten...
En dat gebeurde. Dit is dus niet toegestaan hier, wat ik ook meermaals heb proberen uit te leggen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ganggang💯 zei:
En dat gebeurde. Dit is dus niet toegestaan hier, wat ik ook meermaals heb proberen uit te leggen.
Klik om te vergroten...

Heb je toch wat gevonden om te snitchen?
Gefeliciteerd jongen!
Past ook bij je image..
Ga je me nu ook volgen?
Je bent echt alleen maar met mij bezig!
Kom op man get a life..
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Grappig dat dat zo verschilt, ik zou serieus nog me laatste lijntje coke kunnen snuiven om 1 en om 2 uur in dromenland zijn. Met speed is slapen slechts een illusie...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
sosaa zei:
Grappig dat dat zo verschilt, ik zou serieus nog me laatste lijntje coke kunnen snuiven om 1 en om 2 uur in dromenland zijn. Met speed is slapen slechts een illusie...
Klik om te vergroten...
Lucky you , ik kom nuchter zelfs niet in slaap..
Ben echt jaloers op mensen die hun bed nog maar zien en al in slaap vallen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."