#1
Dit kan je dus echt niet stellen zonder te speculeren. Van dit soort uitspraken krijg je onduidelijkheid onder de gebruiker. Want die denkt nu hmm iemand anders zegt dat het puur is dus ik hoef niet te testen.
Straks is het heel iets anders of is het versneden met een schadelijke stof. Daarom is speculeren niet toegestaan...
Waarom laat je deze achterwegen?
Maar laten testen is de enige optie lijkt me , laat je iets weten als je laat testen?
Speed hoeft niet altijd persee chemisch te ruiken , meer dan genoeg info over te vinden op andere fora en bb's.
Magistraal bereide dex is ook geurloos als je het crushed , maar als je het op je tong laat liggen komt er een lichte chemische smaak naar boven.
Nu toegevende mss iets te impulsief te willen reageren , bied ik je mijn excuus aan voor men speculatie.
Zoals ik al zij vond ik dat hij het zeker moest testen (weggooien gaan blijkbaar makkelijker🤭 ).
Als ik hier iets post is het zeker niet (met opzet)de bedoeling mensen aan te zetten tot het nemen van drugs.
Maar begrijp je reactie.
