#1
Een tv uitzending over politiek bekijken.
Hier komt zo een zelf geïndiceerde coma van als je niet uitkijkt..Vergeet je kussen en slaapzak niet.
Een tv uitzending over politiek bekijken.
Een tv uitzending over politiek bekijken.
Alsof @Zanza een heel debat volhoudt😂
Ghehe precies dit jaMet speed is het wel zaak om goed te plannen wanneer je stopt en wanneer je dan weer kan slapen. Ik houd er rekening mee dat ik zeker 12 uur na inname van de laatste dosis niet kan slapen. Dat betekent dus 's ochtends stoppen met innemen en het dan tot 's avonds laat uitzingen. Vaak is die eerste nacht dan heel licht slapen een paar uurtjes en de volgende dag helemaal brak. Maarja, dat heb je met speed en dat is een goede reden om er zuinig mee te zijn wanneer je gebruikt en hoeveel je gebruikt.
Ik sla me moeder altijd in elkaar en ik doe in de ochtend altijd alsof ik een vuilniszak ben kijkwn of de vuilnismannen het opvaltHey allemaal!
Ik weet dat hier vast wel al een aantal forums/vragen over zijn, maar dit is mijn eerste forum vraag hier, en misschien zijn er nog wel nieuwe opties. Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat bij jullie doen om iets te kunnen slapen na speed gebruik. Ik vind zelf wel, als je vlak voor "bedtijd" nog een lijn pakt moet je niet klagen over slapeloosheid, maar bedoel vooral als je er enkele dagen achter elkaar op hebt gezeten. Wat helpt jullie dan om te slapen? Want ik blijf wakker. Klaarwakker.
Alvast bedankt, en fijne dag allemaal!
Hey allemaal!
Ik weet dat hier vast wel al een aantal forums/vragen over zijn, maar dit is mijn eerste forum vraag hier, en misschien zijn er nog wel nieuwe opties. Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat bij jullie doen om iets te kunnen slapen na speed gebruik. Ik vind zelf wel, als je vlak voor "bedtijd" nog een lijn pakt moet je niet klagen over slapeloosheid, maar bedoel vooral als je er enkele dagen achter elkaar op hebt gezeten. Wat helpt jullie dan om te slapen? Want ik blijf wakker. Klaarwakker.
Alvast bedankt, en fij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."