Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"xBlondiee zei: Als ik speed heb gebruikt heb ik extra veel zin om te roken, meer sigaretten als normaal en sneller achter elkaar. waarna ik de dag erna een super droge keel er aan over houdt. Wie herkent dit? Of weet hoe dit komt? Klik om te vergroten... Het enige wat ik er altijd de volgende dag aan over hou is een leeg pakje shag"
"Ik ken het maar al te goed man ik zorg er altijd voor dat wanneer ik niet meer zoveel van de pep voel dat ik een joint heb om te roken. Maar dat is hetgene wat bij mij helpt maar dat is bij iedereen anders. Je kan het altijd proberen👍🏻"
"Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?"
"Blacksoul03 zei: Hey allemaal! Ik weet dat hier vast wel al een aantal forums/vragen over zijn, maar dit is mijn eerste forum vraag hier, en misschien zijn er nog wel nieuwe opties. Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat bij jullie doen om iets te kunnen slapen na speed gebruik. Ik vind zelf wel, als je vlak voor "bedtijd" nog een lijn pakt moet je niet klagen over slapeloosheid, maar bedoel vooral als je er enkele dagen achter elkaar op hebt gezeten. Wat helpt jullie dan om te slapen? Want ik blijf wakker. Klaarwakker. Alvast bedankt, en fij Klik om te vergroten..."