#1
mijn speed ruikt naar de geur wat gedroogd moet worden zwavelzuur resten misschien ruik je dat
Precies!Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
AhĂĄ, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.đMaar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? đ
De smaak van sos is heerlijk. Daar kan ik me in vinden.AhĂĄ, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.đ
Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
was speed met terpetine erop dacht ik en het was 2g niet veel dus toen was ik ook niet echt bezig met speed wassenGoede reden om voor gebruik even met aceton te wassen. Zie https://drugsforum.nl/threads/speed...e-categorie-iii-drugs-precursor-aceton.61955/
Speed wassen met terpetine??was speed met terpetine erop dacht ik en het was 2g niet veel dus toen was ik ook niet echt bezig met speed wassen
nee die speed zat terpetine op toen ik hem kreeg gelukkig was hij gratis en hebt een kennis van mij er van genoten misschien was de methanol/aceton opSpeed wassen met terpetine??
@Neo-Shulginist heeft het een tijdje terug al uitgelegd zie ik:
Blijkbaar kan caffeine ook gaan stinken. Dat wist ik niet.
Bedankt voor je respons. Ik rook op zich niks đ Ik wilde â in het teken van harm reduction â alleen aangeven dat speed geurloos is. Het is dus een slecht teken als je speed stinkt. Natte speed stinkt altijd, maar na het drogen zou speed geurloos moeten zijn. Een bommetje maken van natte speed is geen goed idee omdat je op die manier oplosmiddelen binnen krijgt. Sorry als ik aan het mansplainen ben, maar er werd hierboven gezegd dat goede speed hoort te stinken en het tegendeel is waar.
Ben ook wel benieuwd welke stoffen precies zorgen voor de stank in droge pep, maar ik heb geen specifieke geur in ge
ben ik ook wel benieuwd naar welke stoffen dat zijnBedankt voor je respons. Ik rook op zich niks đ Ik wilde â in het teken van harm reduction â alleen aangeven dat speed geurloos is. Het is dus een slecht teken als je speed stinkt. Natte speed stinkt altijd, maar na het drogen zou speed geurloos moeten zijn. Een bommetje maken van natte speed is geen goed idee omdat je op die manier oplosmiddelen binnen krijgt. Sorry als ik aan het mansplainen ben, maar er werd hierboven gezegd dat goede speed hoort te stinken en het tegendeel is waar.
Ben ook wel benieuwd welke stoffen precies zorgen voor de stank in droge pep, maar ik heb geen specifieke geur in gedachten
ik denk de oplosmiddel blijft best tijdje hangen methanol en zwavelzuur is de laatste meng dacht ikben ik ook wel benieuwd naar welke stoffen dat zijn
ik denk de oplosmiddel blijft best tijdje hangen methanol en zwavelzuur is de laatste meng dacht ik
jup rest stoffen daarom droog ik het zelf wat langer dan dat het al poeder isZwavelzuur hoort er gewoon niet in te zitten. Niet in het eindproduct.
Methanol verdampt bij kamertemperatuur. Ofwel alle methanol verdwijnt tijdens het drogen. Is je speed droog, ruik je dus geen methanol meer.
Wat je wel ruikt zijn dus nog vaste of vloeibare bestanddeeltjes die géén amfetaminesulfaat zijn en dus vervuiling.
Lang verhaal kort. Geur blijft alleen hangen als de stof er daadwerkelijk nog in zit die de geur produceert.
gelukkig nooit natte speed gebruikt vraag me af of je dat in een bommetje wel zal voelen@Neo-Shulginist heeft het een tijdje terug al uitgelegd zie ik:
Blijkbaar kan caffeine ook gaan stinken. Dat wist ik niet.
Je gaat de speed wel voelen hoor. Of je de nadelige effecten van een heel klein beetje methanol gaat voelen is maar de vraag.gelukkig nooit natte speed gebruikt vraag me af of je dat in een bommetje wel zal voelen
verwarring braken hyperventileren stuipen lage bloedsuikerspiegel nierproblemen amper 30ml dood lelijk spulJe gaat de speed wel voelen hoor. Of je de nadelige effecten van een heel klein beetje methanol gaat voelen is maar de vraag.
Hoe moet je dat wassen?Gewoon je speed altijd wassen. Zo zorg je ervoor dat het een stuk minder of zelfs helemaal niet stinkt, de zooi eruit is en de kwaliteit van wat je overhebt is goed. Hou je heel weinig over, dan weet je gelijk dat je verstrekker je rotzooi aansmeert đ
De drip zal ondanks het wassen nog altijd smerig blijven vind ik haha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."