Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStinkende speed

Stinkende speed

51 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn speed ruikt naar de geur wat gedroogd moet worden zwavelzuur resten misschien ruik je dat
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel de welbekende geur/smaak van speed. Die is inderdaad niet lekker. Maar ik kan me niet heugen of dat hier ooit zo ondraaglijk is geweest zoals je beschrijft.

Kortste klap is laten testen! Maar dan zou je dat vooralsnog één voor één per keer moeten doen, omdat je anders als dealer wordt gezien.
R
RegenOpWarmAsfaltLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
RegenOpWarmAsfalt zei:
Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
Klik om te vergroten...
Precies!

Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂

In de trein gebruiken ze op die wc' volgens mij een of ander schoonmaakmiddel met ingrediënten die ook worden gebruikt bij de productie van speed.

Het ruikt daar verdacht vaak naar appeltjes pep 😂
R
RegenOpWarmAsfaltLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂
Klik om te vergroten...
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
RegenOpWarmAsfalt zei:
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
Klik om te vergroten...
De smaak van sos is heerlijk. Daar kan ik me in vinden.

Maar de smaak van truffels... Bij elke hap begin ik na verloop van tijd te kokhalzen. Dan gooi ik er een schepje van een rolo toetje achteraan en dan gaat het weer. Volgende hap, lekker kauwen, de smaak komt tot een optimum en ik begin weer te kokhalzen. Rinse with Rolo and repeat.
Ja 15g van die krengen wegwerken was altijd een soort martelgang, maar het was het altijd wel waard 😂

Bij pep is het inderdaad sowieso de link naar de stofjes in je hoofd die het lekker gaan vinden. Een soort pavlov reactie. M'n neus begint nog net niet te lopen zegmaar. Net als bij niet denk ik. Ik was dan fervent speciaalbier fanaat. Maar m'n eerste biertje was Ăšcht niet lekker.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraffeNeel zei:
Goede reden om voor gebruik even met aceton te wassen. Zie https://drugsforum.nl/threads/speed...e-categorie-iii-drugs-precursor-aceton.61955/
Klik om te vergroten...
was speed met terpetine erop dacht ik en het was 2g niet veel dus toen was ik ook niet echt bezig met speed wassen
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeye zei:
was speed met terpetine erop dacht ik en het was 2g niet veel dus toen was ik ook niet echt bezig met speed wassen
Klik om te vergroten...
Speed wassen met terpetine??
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SpeedyGonzalezz zei:
Speed wassen met terpetine??
Klik om te vergroten...
nee die speed zat terpetine op toen ik hem kreeg gelukkig was hij gratis en hebt een kennis van mij er van genoten misschien was de methanol/aceton op
had de dealer ook niet opgelet want normaal geeft hij me goeie pep altijd met 10% caf erop ongeveer
K
KaassausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen idee, als ik mijn oor op je zusje dr been leg ruik ik ook de zee
Hoort erbij
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
@Neo-Shulginist heeft het een tijdje terug al uitgelegd zie ik:



Blijkbaar kan caffeine ook gaan stinken. Dat wist ik niet.
Klik om te vergroten...

Ja.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
Bedankt voor je respons. Ik rook op zich niks 🙂 Ik wilde – in het teken van harm reduction – alleen aangeven dat speed geurloos is. Het is dus een slecht teken als je speed stinkt. Natte speed stinkt altijd, maar na het drogen zou speed geurloos moeten zijn. Een bommetje maken van natte speed is geen goed idee omdat je op die manier oplosmiddelen binnen krijgt. Sorry als ik aan het mansplainen ben, maar er werd hierboven gezegd dat goede speed hoort te stinken en het tegendeel is waar.

Ben ook wel benieuwd welke stoffen precies zorgen voor de stank in droge pep, maar ik heb geen specifieke geur in ge
Klik om te vergroten...

OtherShore zei:
Bedankt voor je respons. Ik rook op zich niks 🙂 Ik wilde – in het teken van harm reduction – alleen aangeven dat speed geurloos is. Het is dus een slecht teken als je speed stinkt. Natte speed stinkt altijd, maar na het drogen zou speed geurloos moeten zijn. Een bommetje maken van natte speed is geen goed idee omdat je op die manier oplosmiddelen binnen krijgt. Sorry als ik aan het mansplainen ben, maar er werd hierboven gezegd dat goede speed hoort te stinken en het tegendeel is waar.

Ben ook wel benieuwd welke stoffen precies zorgen voor de stank in droge pep, maar ik heb geen specifieke geur in gedachten
Klik om te vergroten...
ben ik ook wel benieuwd naar welke stoffen dat zijn
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeye zei:
ben ik ook wel benieuwd naar welke stoffen dat zijn
Klik om te vergroten...
ik denk de oplosmiddel blijft best tijdje hangen methanol en zwavelzuur is de laatste meng dacht ik
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeye zei:
ik denk de oplosmiddel blijft best tijdje hangen methanol en zwavelzuur is de laatste meng dacht ik
Klik om te vergroten...

Zwavelzuur hoort er gewoon niet in te zitten. Niet in het eindproduct.

Methanol verdampt bij kamertemperatuur. Ofwel alle methanol verdwijnt tijdens het drogen. Is je speed droog, ruik je dus geen methanol meer.

Wat je wel ruikt zijn dus nog vaste of vloeibare bestanddeeltjes die géén amfetaminesulfaat zijn en dus vervuiling.

Lang verhaal kort. Geur blijft alleen hangen als de stof er daadwerkelijk nog in zit die de geur produceert.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Zwavelzuur hoort er gewoon niet in te zitten. Niet in het eindproduct.

Methanol verdampt bij kamertemperatuur. Ofwel alle methanol verdwijnt tijdens het drogen. Is je speed droog, ruik je dus geen methanol meer.

Wat je wel ruikt zijn dus nog vaste of vloeibare bestanddeeltjes die géén amfetaminesulfaat zijn en dus vervuiling.

Lang verhaal kort. Geur blijft alleen hangen als de stof er daadwerkelijk nog in zit die de geur produceert.
Klik om te vergroten...
jup rest stoffen daarom droog ik het zelf wat langer dan dat het al poeder is
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#17
OtherShore zei:
@Neo-Shulginist heeft het een tijdje terug al uitgelegd zie ik:



Blijkbaar kan caffeine ook gaan stinken. Dat wist ik niet.
Klik om te vergroten...
gelukkig nooit natte speed gebruikt vraag me af of je dat in een bommetje wel zal voelen
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeye zei:
gelukkig nooit natte speed gebruikt vraag me af of je dat in een bommetje wel zal voelen
Klik om te vergroten...
Je gaat de speed wel voelen hoor. Of je de nadelige effecten van een heel klein beetje methanol gaat voelen is maar de vraag.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
Je gaat de speed wel voelen hoor. Of je de nadelige effecten van een heel klein beetje methanol gaat voelen is maar de vraag.
Klik om te vergroten...
verwarring braken hyperventileren stuipen lage bloedsuikerspiegel nierproblemen amper 30ml dood lelijk spul
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#20
HierEnDaarEenFuifje zei:
Gewoon je speed altijd wassen. Zo zorg je ervoor dat het een stuk minder of zelfs helemaal niet stinkt, de zooi eruit is en de kwaliteit van wat je overhebt is goed. Hou je heel weinig over, dan weet je gelijk dat je verstrekker je rotzooi aansmeert 🙃

De drip zal ondanks het wassen nog altijd smerig blijven vind ik haha
Klik om te vergroten...
Hoe moet je dat wassen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."