Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStinkende speed

Stinkende speed

51 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tyel zei:
Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬
Klik om te vergroten...
nope
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Zuiver amphetamine sulfaat is geurloos. Dus wat je ruikt is geen speed. Ik heb altijd begrepen dat de geur kwam van reststoffen uit het productieproces. @caninus weet jij hier meer van?
Klik om te vergroten...
Dat zal inderdaad wel zo kunnen zijn, maar dat komt met name doordat degene die hem op heeft geklopt geen idee heeft wat hij nou eigenlijk aan het doen is. 9 van de 10 gebruikt niet eens een ph meter en als ze er al 1 gebruiken is het vaak zo'n geel ding van Ali. En daar komt ook nog eens bij dat je de speed van tegenwoordig ook niet goed meer droog krijgt, maar dat hij altijd enigszins vettig aan blijft voelen. Dat is ook de reden waarom je zelden nog ooit amfetamine in pillen aan treft
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met aceton krijg je hem overigens wel nog droog
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn speed ruikt naar de geur wat gedroogd moet worden zwavelzuur resten misschien ruik je dat
R
RegenOpWarmAsfaltLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zuiver amphetamine sulfaat is geurloos. Dus wat je ruikt is geen speed. Ik heb altijd begrepen dat de geur kwam van reststoffen uit het productieproces. @caninus weet jij hier meer van?
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wel de welbekende geur/smaak van speed. Die is inderdaad niet lekker. Maar ik kan me niet heugen of dat hier ooit zo ondraaglijk is geweest zoals je beschrijft.

Kortste klap is laten testen! Maar dan zou je dat vooralsnog één voor één per keer moeten doen, omdat je anders als dealer wordt gezien.
R
RegenOpWarmAsfaltLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
RegenOpWarmAsfalt zei:
Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur.
Klik om te vergroten...
Precies!

Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂

In de trein gebruiken ze op die wc' volgens mij een of ander schoonmaakmiddel met ingrediënten die ook worden gebruikt bij de productie van speed.

Het ruikt daar verdacht vaak naar appeltjes pep 😂
R
RegenOpWarmAsfaltLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂
Klik om te vergroten...
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
RegenOpWarmAsfalt zei:
Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅

Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief.
Klik om te vergroten...
De smaak van sos is heerlijk. Daar kan ik me in vinden.

Maar de smaak van truffels... Bij elke hap begin ik na verloop van tijd te kokhalzen. Dan gooi ik er een schepje van een rolo toetje achteraan en dan gaat het weer. Volgende hap, lekker kauwen, de smaak komt tot een optimum en ik begin weer te kokhalzen. Rinse with Rolo and repeat.
Ja 15g van die krengen wegwerken was altijd een soort martelgang, maar het was het altijd wel waard 😂

Bij pep is het inderdaad sowieso de link naar de stofjes in je hoofd die het lekker gaan vinden. Een soort pavlov reactie. M'n neus begint nog net niet te lopen zegmaar. Net als bij niet denk ik. Ik was dan fervent speciaalbier fanaat. Maar m'n eerste biertje was ècht niet lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."