Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStinkende speed

Stinkende speed

51 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tyel zei:
Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬
Klik om te vergroten...

Gewoon je speed altijd wassen. Zo zorg je ervoor dat het een stuk minder of zelfs helemaal niet stinkt, de zooi eruit is en de kwaliteit van wat je overhebt is goed. Hou je heel weinig over, dan weet je gelijk dat je verstrekker je rotzooi aansmeert 🙃

De drip zal ondanks het wassen nog altijd smerig blijven vind ik haha
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tyel zei:
Hoe moet je dat wassen?
Klik om te vergroten...

Daar is al een hele mooie guide over te vinden op dit forum. Het is zelfs een sticky topic in het subforum speed.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miraculeus zei:
Vreemd is dat ja! Alsof je lichaam zich tegen het truffelgif wil wapenen oid. Volgende keer ga ik ze maar weer gewoon puur nemen of met iets wat ik normaal nooit eet 🤷
Klik om te vergroten...
Tip: kauw ze met een hoop honing in je mond. Het verbergt de smaak en vermindert misselijkheid!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
XMR zei:
Tip: kauw ze met een hoop honing in je mond. Het verbergt de smaak en vermindert misselijkheid!
Klik om te vergroten...

Zelf zweer ik bij Rolo toetjes, maar honing was misschien ook wel een hele goede geweest ja.

Gek dat ik die Rolo toetjes dan wel prima kan eten ook na truffelen. Waar ik bij de coolbest sap dat dus echt niet meer kon voor een lange tijd. Misschien omdat de Rolo echt overheerst waar de coolbestsap zich mengde in de truffelsmaak 😂
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miraculeus zei:
Zojuist geprobeerd, nope, net zo ubersmerig helaas.
Klik om te vergroten...
Gek, misschien niet genoeg gedaan dan (of je bent een echte fijnproever), ik knijp echt een enorme hoeveelheid uit zon tube recht in mijn mond. Na een paar keer kauwen proef ik alleen nog maar de honing. Hielp het wel met de misselijkheid?


En uiteraard fijne trip gewenst!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#6
XMR zei:
Tip: kauw ze met een hoop honing in je mond. Het verbergt de smaak en vermindert misselijkheid!
Klik om te vergroten...
Zojuist geprobeerd, nope, net zo ubersmerig helaas.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#7
XMR zei:
Gek, misschien niet genoeg gedaan dan (of je bent een echte fijnproever), ik knijp echt een enorme hoeveelheid uit zon tube recht in mijn mond. Na een paar keer kauwen proef ik alleen nog maar de honing. Hielp het wel met de misselijkheid?


En uiteraard fijne trip gewenst!
Klik om te vergroten...
Nee heb er echt heel veel honing bij gedaan maar vorige keer met pindakaas was beter. Ben inderdaad een fijnproever (;
Misselijk ben ik niet vaak, nu ook helemaal niet gelukkig.
Danku!
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tyel zei:
Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬
Klik om te vergroten...
nope
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tyel zei:
Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬
Klik om te vergroten...
nope
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#10
OtherShore zei:
Zuiver amphetamine sulfaat is geurloos. Dus wat je ruikt is geen speed. Ik heb altijd begrepen dat de geur kwam van reststoffen uit het productieproces. @caninus weet jij hier meer van?
Klik om te vergroten...
Dat zal inderdaad wel zo kunnen zijn, maar dat komt met name doordat degene die hem op heeft geklopt geen idee heeft wat hij nou eigenlijk aan het doen is. 9 van de 10 gebruikt niet eens een ph meter en als ze er al 1 gebruiken is het vaak zo'n geel ding van Ali. En daar komt ook nog eens bij dat je de speed van tegenwoordig ook niet goed meer droog krijgt, maar dat hij altijd enigszins vettig aan blijft voelen. Dat is ook de reden waarom je zelden nog ooit amfetamine in pillen aan treft
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met aceton krijg je hem overigens wel nog droog
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
RegenOpWarmAsfalt zei:
Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂
Klik om te vergroten...

Ik vind walnoten zeker lekker hoor. En qua textuur komt het enorm overeen, maar dat is dan ook de enige overeenkomst naar mijn mening 😂

Ik kan er niets aan doen. Ik begin er gewoon van te kokhalzen. Als iets vies is kan ik mezelf meestal prima dwingen om door te eten. Maar dat kokhalzen maakt het altijd lastig 😂

Maargoed, ik heb ook een maatje en die zou ze zo als snack eten.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#13
RegenOpWarmAsfalt zei:
Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂
Klik om te vergroten...
Ik heb het tijdens mijn microdoses altijd gemixt met pecan en walnoten, dat was nog best te doen!

Duurde daarna wel schrikbarend lang voor ik bij die noten geen zure truffel-associatie meer had en er weer van kon genieten als ik ze eens at... ):
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miraculeus zei:
Duurde daarna wel schrikbarend lang voor ik bij die noten geen zure truffel-associatie meer had en er weer van kon genieten als ik ze eens at... ):
Klik om te vergroten...
Ik had dat dus met cool best aardbei sinaasappelsap. Dat heb ik eens gedronken tijdens en vlak na het eten van truffels. Die associatie bleef aanhouden. Toen heb ik het sapje ruim een jaar niet gedronken en daarna was die associatie ook pas weg.

Apart fenomeen haha
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Ik had dat dus met cool best aardbei sinaasappelsap. Dat heb ik eens gedronken tijdens en vlak na het eten van truffels. Die associatie bleef aanhouden. Toen heb ik het sapje ruim een jaar niet gedronken en daarna was die associatie ook pas weg.

Apart fenomeen haha
Klik om te vergroten...
Vreemd is dat ja! Alsof je lichaam zich tegen het truffelgif wil wapenen oid. Volgende keer ga ik ze maar weer gewoon puur nemen of met iets wat ik normaal nooit eet 🤷
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Snelheid1234 zei:
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
Klik om te vergroten...
Echte pep brand en hoort te stinken..
S
StaytightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snelheid1234 zei:
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
Klik om te vergroten...
Heb het altijd al wel gehad maar wat enorm helpt om de geur te verminderen en overige onzuivere stoffen te verwijderen is het wassen met pure aceton.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#18
beau1990 zei:
Echte pep brand en hoort te stinken..
Klik om te vergroten...
Onzin, is hoofdzakelijk afhankelijk van welke zwaveloplossing is gebruikt om er amfetaminesulfaat van te maken. En nog belangrijker dan het percentage is op welke ph ze hebben afgezuurd en of de reactie uberhaupt volledig heeft plaats gevonden
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#19
De geur van natte speed is zo chemisch smerig dat ik er altijd bijna van moet nekken. Droog ruikt het echter bijna niet meer, maar smaak blijft wel een beetje bah.
J
JeyeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snelheid1234 zei:
Hi Allemaal,
Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers.
Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen.
Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit.

uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies

hebben jullie dit ook waar jullie wonen?
Klik om te vergroten...
vroeger paar keer bij mij zat er troep overheen niet de juiste vluchtige stof en ander synthese geel dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."