Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, het is me bekend dat je gemakkelijk speed en cocaïne met water kan mengen om er neusspray mee te maken, maar kan dit ook met alprazolam (in mijn geval xanax 2mg bars)? Op voorhand bedankt!"
"Tijdloos zei: Wat is het voordeel? Beter gewoon oraal waar het het beste werkt.. Klik om te vergroten... Voornamelijk voor de snellere opname in het bloed. Tot een paar maanden terug snoof ik de bars altijd om die reden, maar hier kreeg ik nare bijwerkingen van zoals blauw/paarse handen en hoofdpijn (extreme vasaconsrictie). Ik ben er toen mee gestopt en heb als alternatief een flesje farmaceutische midazolam neusspray bemachtigd. Die is gister leeg gegaan, omdat de midazolam spray me goed beviel kwam het idee om alprazolam neusspray te maken. Alprazolam kan ik namelijk nog wel aan komen in tegen stelling tot midazolam."
"De Dunne zei: Bindmiddelen snuiven lijkt mij niet goed voor je en vooral nutteloos. Plus dat veel bindmiddelen NIET oplossen in water. Klik om te vergroten... Dit was ook mijn gedachtengang en de reden dat ik vroeg of het kon met bars. Is het mogenlijk de xanax te wassen om de bindmiddelen te scheiden van de werkzame stof? (En er vervolgens neusspray van te maken.)"
"Is de speed goed droog? Goed gewassen en gedroogde speed heeft in mijn ervaring bijna geen smaak/geur."
"LucidLucy zei: Maar die geur is toch juist lekker? Of is dat mijn verslaafde fucked up brein? 😂 Klik om te vergroten... Ahá, Ik ben dus niet de enige! Eventueel omdat we dat goede gevoel van de pep hebben gekoppeld aan die vage muffe smaak waardoor het lekker is idd.😅 Hoor ook veel mensen klagen over de smaak van bijvoorbeeld sos of truffels, terwijl ik deze heerlijk vind smaken. Of iets lekker smaakt is natuurlijk ook volledig subjectief."
"Heb persoonlijk maar 1 keer een doosje tramadol gehad (50mg). Flinke dosissen van genomen zonder echt chill effect. Ben er wél flink ‘dope sick’ van geweest terwijl ik hier nooit zo heftig last van heb gehad met oxycodon. Vind ik trouwens vreemd aangezien oxycodon vele malen sterker is maar mischien dat iemand hier het kan verklaren?"
"PinkFluffyUnicorn zei: Oxycodon is een sterker opiaat, net als morfine. De werking van oxycodon is dus beter dan die van tramadol. Behalve de werking zijn ook de bijwerkingen en het risico op verslaving hoger bij oxycodon Klik om te vergroten... Het was mij bekend dat oxycodon een sterker opiaat is vergeleken met tramadol, vandaar ook dat ik het vreemd vind dat ik juist van de tramadol zo ziek werd."
"Zo ver ik weet (voel je vrij me te verbeteren) is het lastig de siroop met beide stoffen erin nog voorgeschreven te krijgen. Moet op voorhand vermelden dat ik het nooit op deze manier heb gedaan (en nooit ga doen) maar praktisch gezien kan je op deze manier aan ‘legale lean’ komen: Je kan codeïnefosfaat-hemihydraat gewoon kopen onder de naam “Natterman brochium extra sterk”. Deze siroop is een stuk minder sterk dan de codeïne siroop op voorschrift (0.5mg/ml tegenover bijvoorbeed Phenergan siroop 2mg/ml). Promethazine kan helpen bij hoest/allergieën/onrust. Het lijkt er wel op dat het steeds minder voorgeschreven wordt voor allergieën en dergelijke ivm de versuffende effecten. Met een creatieve onderbouwing waarom juist dit middel jou goed helpt kom je denk ik al ver. Vervolgens drink je de siroop met frisdrank en slik je tegelijkertijd een pilletje. Gefeliciteerd, je hebt nu een B versie van lean die het waarschijnlijk toch niet waard is om zoveel moeite voor te doen/te liegen over problematiek die niet aan de orde is. Ik raad je aan het gewoon lekker met rust te laten. Is het in mijn optiek echt niet waard."
"FredKroket zei: Klinkt als iets waar je snel misselijk van wordt.. Klik om te vergroten... Uiteraard veel beter gewoon een flejse farmaceutische codeïne/Promethazine kopen. Nog beter is om het helemaal met rust laten🙂."
"Ik weet niet of je walnoten lekker vindt, maar gelijk al de eerste keer dat ik truffels had gegeten heb ik de link gelegd naar zure walnoten. Die vergelijking kan het een plekje geven in mijn hoofd en maakt ze oprecht nog lekker ook. Misschien niet eens zo’n verkeerd idee om de volgende keer een bakje noten te vullen met 15g nirwana erin gemixt.😂"