Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"niet meer dan 10% caf erop is beter als je met aceton toch 73% zou halen als..aceton meeste caf eruit haalt maar andere stoffen niet testcentrum heeft ook afwijkingen 70-73% testcentrum haal maar er 15 vanaf"
"bertdenw zei: Beste, Ik heb sterk vervuilde speed gekocht. Deze heeft een amoniak geur en droogd veel rapper van pasta naar volledig droog dan anders. Na deze gewassen te hebben( met watervrije aceton) heb ik de aceton met de vervuiling die is meegekomen laten verdampen. Dit ziet er uit als een paar kristallen die ontploft zijn. Heb een beetje tussen mijn vingers gewreven en deze werden olie. Kan iemand mij hier meer over vertellen? En is er in Belgie geen testcentrum? En is er overigens een manier om deze nog properder te maken? Want deze heeft totaal niet de smaak/ effect wat ik gewend ben. Klik om te vergroten... ook paar keer gehad"
"speed wassen is altijd wel leuk om te doen hopen dat hij niet te versneden is heb wel sinds kort iemand gezien die onversneden gebruikte en die ging bizar snel en hard kapot"
"HuisbaasBob zei: Kapotte speed? Klik om te vergroten... ja kapotte speed tuurlijk toch niet 📝"
"Stefan2305 zei: Hallo allemaal, ik heb 2 gram speed gekocht en uiteraard laten testen. De uitslag was slechts 14% amfetamine en 86% caffeine. Nu staat het festival waar ik heen ga al snel op de planning dus iets anders regelen is geen optie. Ik zit er aan te denken om de speed te wassen met aceton. Dat er weinig over zal blijven neem ik voor lief (heb het toch maar 1 avond nodig) Nu is mijn vraag: kan ik na het wassen uit gaan van 73% pure speed ivm. de dosering? En hebben jullie nog meer opmerkingen nav. mijn verhaal. Ik wil graag zo veel mogelijk info. Klik om te vergroten... 86% caffeine wassen hou je niet veel meer over das best zonde voor de 2 gram wat je betaald hebt en de Aceton gebruiken hiervoor misschien is het beter dat je het wast naar 40% amfetamine poeder en misschien nieuwe kopen op dat festival"
"ow das dan wel weer beter ja"
"Jeye zei: als de pep droog is ruik je het niet meer Klik om te vergroten... en speed testen heeft voor mezelf geen waarde"
"Het is wel Nice beide hebben geen invloed op elkaar vondt ik zelf keta breekt wel vies hard"
"walnootje zei: Speed (0,2- 0,5g) + XTC (1-2 stuks) + Wiet (2 gram) = Perfect Combination voor de hele avond voor mij! Klik om te vergroten... Ik vindt zelf speed en x chiller wiet voel ik toch niks van als ik goede x op heb"
"willemv zei: Nu zal ik mijn lekkerste combinatie een uitschrijven doe dit niet zelf want het is spelen met de dood. Begin met wat valium en temazepams, dan gewoon goede kwaliteit pep die erinslaat en overheerst, daarna alcohol drinken om de benzo's te versterken, dan weer pep evt nog wat benzo's of een pijpje coke.. Vervolgens heroine roken en dan door de pammetjes en alcohol krijg je een hele intense euforie, door de speed blijf je wakker en energiek en kun je door blowen, drinken en pammetjes nemen. Dit heb ik een paar weken non stop gedaan en had ik het een maand langer gedaan dan was ik denk ik dood geweest. Het was wel een super ideale combinatie aangezien de pep veel nadelen vermindert van de drank dope en benzo's waardoor je doseringen kan nemen waar je echt een onbeschrijfelijk gelukzalig gevoel kan ervaren. Je loopt wel constant met de gedachte van ik kan zo dood neervallen met al die troep in mijn lijf. Heb periodes gehad wanneer het weekend was dat ik minimaal 4 verschillende soorten drugs door mijn lijf op het zelfde moment had stromen. Eigenlijk ook doordeweeks heb zelf een keer ghb pep oxazepam heroine en alcohol genomen was bijna dood ben niet out gegaan volgens mij maar wel een week lang moeten revalideren. Klik om te vergroten... Geen verstand van Hero 4 verschillende kan nog wel weet alleen niet welke je deed heb zelf keer 5 gedaan op 1 dag/nacht de pcp ging als een wel bruut zonde van de rest die waaren allemaal uitgeschakeld dan weer keta en pep erop en de boel afmaken"