Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sterker nog het is sterk af te raden wegens het grote risico op serotonine syndroom. 2cb levert syntetische serotonine in je hersenen waardoor je gaat hallucineren. Miauw is een stimulerend middel dat ervoor zorgt dat serotonine vrij komt in he hersenen (die er al dus in he hersenen zitten). Wanneer je dus veel 2cb en miauw tegelijk neemt komt er een enorme hoeveelheid serotonine vrij in je hersenen waardoor je kan lijden aan het sydroom dus oppasen ermee."
"JohnGalt zei: Dit is voor mij nieuwe informatie, zeker aangezien 2cb ook veel wordt gecombineerd met mdma, de zogenaamde nexus flip. Klik om te vergroten... Dat klopt ook maar dan tijdens de comedown van van mdma of andere serotonine verbruikers"
"HierEnDaarEenFuifje zei: ik kan ernaast zitten, maar het trippen op 2-CB komt niet door synthetische serotonine. 2-CB en MDMA is een veel gebruikte combinatie. 2-CB staat niet bekend als een drug die serotonine opslurpt, maar hier kan @Neo-Shulginist vast een goed antwoord op geven. Klik om te vergroten... Ik denk als je naar de werking van 2cb of andere psychedelica zou googlen dat je zal begrijpen hoe het zit"
"yiazmat zei: Ok thx 4 de info Ik snap je hoor, begrijp dat je het goed bedoeld en t merendeel heb je ook volkomen gelijk, zoals ik t doe zou k sws niet aan anderen aanraden maar hoe raar t ook klinkt t maakt me gelukkiger, natuurlijk t effect maar bedoel ook in t grote geheel, kan er gwn echt van genieten en das die comedown helemaal waard, en ja weet dat je het over de lamge termijn effectem hebt zoals oplopende hersenschade, en natuurlijk wil k dat niet maar voor die tijd wil k er gwn van genieten Wat k ook gwn fijn vind zijn allerlei dingen eromheen bv het vrije gevoel van k doe gwn wat k wil en fuck de consequenties. En natuurlijk houd dat niet in dat k elke dag zoveel ga nemen maar doe t op zich wel vrij vaak maar meestal gwn 1 ding, nu had k gwn zo iets van wil ff lekker losgaan. Als k vragen mag wat waren jou grote gevolgen en na hoe lang trad dat op? En in alle eerlijkheid, denk dat k wel weer gwn verder ga na die maand, voor herstel zal t ni genoeg zijn wat je al zei maar wel voor verslavingscheck en (deels) tolerantiereset en daar kan k voor nu mee leven. Als t ooit echt zo erg word kijk ik er gwn opnieuw naar want voor mij ist voor het plezier en zodra er meer na als voordelen zijn hoeft t vior mij niet Klik om te vergroten... Het probleem is gewoon dat het heel erg lijkt alsof je hier niet mee kan blijven omgaan. Het is helemaal niet goed dat je je veel vrijer of gelukkiger voelt door een drugs waardoor je er zo naar uit kijkt. Dat zegt veel over hoe (on)gelukkig je je voelt in je leven wanneer je geen drugs op hebt. Hoe je er al mee bent omgegaan bewijst ipc dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je later niet nog meer zal gaan gebruiken, want geloof me iedereen die een probleem heeft met substanties denkt hetzelfde (het moment van van onder invloed zijn wordt verheerlijkt) Je hebt het op een gegeven moment gewoon niet door als je alsmaar excuses loopt te verzinnen om te gebruiken. Heel je zelfbeeld wordt door drugs verstoord. Je gaat liegen , bedriegen en ontwijken. Steeds meer en meer ga je dingen inleveren in je leven om te gebruiken en ga je de directe gevolgen minder in belangstelling nemen. Op een gegeven moment komen de meeste mensen tot een conclusie: "ik heb een probleem en kan er niet mee omgaan dus heb ik geen enkele andere keuze dan te stoppen " omdat ze waarschijnlijk al zoveel kapot hebben gemaakt in hun leven. Daarvoorafgaand is er natuurlijk een periode van twijfel aan erkenning van het probleem en twijfel aan de prioriteiten van de negatieve consequenties die je gedrag hebben. Het is dan aan de gebruiker om te bepalen wanneer ze besluiten te stoppen. Na welke tegenslag of teleurstelling. Voor velen heeft het dan al hen gezondheid enorm geschaadt of de relaties die ze hadden of de financiële zekerheid. Wat ik hiermee probeer te zeggen wees alsjeblieft bewust met je handelingen want het komt gewoon voort uit een bepaalde gedachtegang die je niet meer kunt tegenhouden alsje vaker gaat gebruiken. Blijf consequent en blijf realistisch naar jezelf. Mijn tip voor jou is maak een overweging om een grens te stellen waarvan je zeker weet dat alsje die zou overschrijden dat je er absoluut geen controle meer over hebt dus meteen zal stoppen en hulp zoeken. Doe je dat niet dan geloof me mischien niet morgen maar wellicht over 5 jaar gaat het je achterna zitten. Er zijn zoveel mooiere leukere uitdagendere dingen in het leven dan gvd drugs."
"yiazmat zei: Ok thx 4 de info Ik snap je hoor, begrijp dat je het goed bedoeld en t merendeel heb je ook volkomen gelijk, zoals ik t doe zou k sws niet aan anderen aanraden maar hoe raar t ook klinkt t maakt me gelukkiger, natuurlijk t effect maar bedoel ook in t grote geheel, kan er gwn echt van genieten en das die comedown helemaal waard, en ja weet dat je het over de lamge termijn effectem hebt zoals oplopende hersenschade, en natuurlijk wil k dat niet maar voor die tijd wil k er gwn van genieten Wat k ook gwn fijn vind zijn allerlei dingen eromheen bv het vrije gevoel van k doe gwn wat k wil en fuck de consequenties. En natuurlijk houd dat niet in dat k elke dag zoveel ga nemen maar doe t op zich wel vrij vaak maar meestal gwn 1 ding, nu had k gwn zo iets van wil ff lekker losgaan. Als k vragen mag wat waren jou grote gevolgen en na hoe lang trad dat op? En in alle eerlijkheid, denk dat k wel weer gwn verder ga na die maand, voor herstel zal t ni genoeg zijn wat je al zei maar wel voor verslavingscheck en (deels) tolerantiereset en daar kan k voor nu mee leven. Als t ooit echt zo erg word kijk ik er gwn opnieuw naar want voor mij ist voor het plezier en zodra er meer na als voordelen zijn hoeft t vior mij niet Klik om te vergroten... Hoeveel gebruik je normaliter als ik vragen mag 1x per week? Of 1x per maand of elke dag?"
"Wens je iig het beste. Dit is een welbekende pad waarbij iedereen op dezelfde manier heeft gedacht , dus hoop ik dat als het fout gaat je dan ook de ballen hebt om er iets aan te doen en hulp te zoeken. Ondanks je zegt je geweldig te voelen met je gebruik weet ik 100% zeker dat je leven zonder gebruik vele malen beter zou zijn. Klinkt misschien stom en onrealistich voor je nu , maar ooit ga je het ook realiseren. Succes ermee."
"Snelle update ik heb vannacht niet kunnen slapen maar voel me wel gewoon prima nog steeds geen nare bijwerkingen wel vaak moeten denken aan het gebruik. De voornaamste reden waarom ik 3mmc wilde gebruiken was omdat ik een andere drug wilde vinden die xtc kon vervangen. Het werd 3mmc omdat ik had gelezen dat 3mmc minder op je serotonine receptoren werkt dus minder effecten zou leveren op langere termijn en bedacht ik mij dat 3mmc iets kon zijn wat ik vaker kon gebruiken dan xtc. Het werd vooral verleidelijk voor mij omdat de werking zo subtiel was en ik het eigenlijk elk moment kon gebruiken zonder dat mensen het zouden merken of wat van konden zeggen. Bij xtc plannen we vaak een datum eens in de 2 maanden en vaker zou ik ook niet kunnen gebruiken. Maar het gevoel van xtc is me wel heel erg bij gebleven. Voornamelijk kwam ik erachter dat "uppers" mij meer bevielen vandaar de keuze naar 3mmc. Voor de duidelijkheid heb ik de 3mmc geslikt en niet gesnoven de doseringen verschillen. Maar nog steeds heb ik geen idee hoe ik zoveel besloot te gebruiken. Ik heb dit eerder (1 maand geleden) ook wel eens gehad met xtc waarbij ik 3 pillen had gebruikt op een avond en achteraf niks van kon herinneren (de bedoeling was een halve😂). Wellicht heb ik wel een sterke verslavingsgevoeligheid maar daar ga ik komende dagen even goed over nadenken😉. (Bedankt voor de reacties)"
"Ondertussen paar dagen verder. Zondag nacht 9 uur kunnen slapen toen ik wakker werd om 9 uur om te werken voelde ik dat mijn keel nek tong en gehemelte wat opgezwollen waren en voelde me echt ontzettend ziek alsnog naar werk gegaan. Op het werk had ik totaal geen energie en voelde me ontzettend ziek. Naar huis gegaan en hele dag geslapen en flinke eetbuien gehad ik heb het idee dat mijn lichaam mineralen en vitamines tekort komt waardoor mn spieren geen energie hebben en verslappen. Vandaag voel ik me nog steeds slecht maar ben wel gewoon gaan werken. Ik weet niet zeker of dit directe gevolgen zijn van 3mmc maar ga er wel vanuit dat dit zeker een gevolg is van het extreem uitputten van mijn lichaam."
"Omdat het toch ook maar gewoon uit een datasafe komt en ze liever safe than sorry zijn (duh). Noem eens wat meer voorbeelden dan wat jij te hoog vindt gedoseerd op psychonautwiki. En je gaat er nooit een magische formule in vinden waarmee je een x percentage kan toevoegen op alles , want iedereen reageert anders (duh). En als ik zou moeten gokken waarom ketamine zo hoog is gedoseerd is zou ik zeggen dat er tegenwoordig niet meer zo pure ket rond gaat. Je kan namelijk heel makkelijk ketamine potenter maken met een stimulerend middel die we allemaal goed kennen welke ik niet ga benoemen (het is geen rc of andere drugs!). Maar daardoor zou het effect wel 200% versterkt kunnen worden, en daar konden ze wellicht geen rekening mee houden. Begin daarom ook met een allergietest en bouw het altijd langzaam op. Elke keer als je een nieuw zakje haalt kan het iets gevaarlijks bevatten dus houdt er rekening mee (en ook altijd laten testen natuurlijk)."
"Snelheid1234 zei: Hi Allemaal, Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers. Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen. Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit. uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies hebben jullie dit ook waar jullie wonen? Klik om te vergroten... Heb het altijd al wel gehad maar wat enorm helpt om de geur te verminderen en overige onzuivere stoffen te verwijderen is het wassen met pure aceton."