Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

Het injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

97 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zijn jullie toch naieve kinders. Spuiten is het beste manier om de meeste drugs te doen. je skipt allerlei membranen die ervoor zorgen dat je minder high wordt. Maar ik zou het toch neit doen als ik jou was, omdat je waarschijnlijk niet KAN spuiten, geen schone spuit hebt, en vieze troep poeder koop die maximaal 35% amfetamine is.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, ik had al verschillende meningen gelezen hier van lui die dat ook vonden ja
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
PharmaPhreeK zei:
Wat zijn jullie toch naieve kinders. Spuiten is het beste manier om de meeste drugs te doen. je skipt allerlei membranen die ervoor zorgen dat je minder high wordt. Maar ik zou het toch neit doen als ik jou was, omdat je waarschijnlijk niet KAN spuiten, geen schone spuit hebt, en vieze troep poeder koop die maximaal 35% amfetamine is.
Klik om te vergroten...

Naïeve kinders... :mrgreen:
En zelf kom je ook met info die zeker NOG NIEMAND hier wist.... :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf ben ik inderdaad te schijterig voor spuiten en idd zou ik het niet echt aandurven om dergelijke onzuivere troep in m'n aders te spuiten. Een worst case scenarie van de mogelijke gevolgen hiervan is te zien in Requiem for a Dream.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Een worst case scenarie van de mogelijke gevolgen hiervan is te zien in Requiem for a Dream.
Klik om te vergroten...

Hehe, dat zie ik dan ook altijd voor me idd.
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Christiane F.....

Ook heel inspirerend....
:rolleyes:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
deed ik vroeger ook. komt hard aan. :mrgreen: [/quote]
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
MDMA spuiten duurt een uur. Veel plezier :P
Klik om te vergroten...
ben de spuiten al gaan halen :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
direct een lekkere spuit zetten en keihell gaan. :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
:wink: :wink: :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
needlefreak zei:
Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?
Klik om te vergroten...

vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan?
Klik om te vergroten...

Speed kan gespoten worden,dat deed Herman Brood ook altijd.
De manier van inname vinden de meeste denk ik niet eng maar vooral smerig het geeft meteen een junkie karakter aan het goedje en de persoon die dit zo doet.

Speed wordt over het algemeen gebruikt om ff een avondje of party door te komen,ik zie al dat iedereen met zo'n gore spuit staat te injecteren dat is toch goor...kom op hee :wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
vroeger spoot ik elke dag heroïne en cocaïne maar daar ben ik nu vanaf. dat is ook helemaal niet goed. m'n armen waren kapot gespoten. helemaal fout. maar ik gebruik niet zoveel meer als vroeger. af en toe een jointje en in de weekends spuit ik speed. ik ben toch helemaal geen junk omdat ik in het weekend spuit. voor mij is het de beste manier van inname. en wees gerust ik gebruik enkel propere insulinespuiten. :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
needlefreak zei:
vroeger spoot ik elke dag heroïne en cocaïne maar daar ben ik nu vanaf. dat is ook helemaal niet goed. m'n armen waren kapot gespoten. helemaal fout. maar ik gebruik niet zoveel meer als vroeger. af en toe een jointje en in de weekends spuit ik speed. ik ben toch helemaal geen junk omdat ik in het weekend spuit. voor mij is het de beste manier van inname. en wees gerust ik gebruik enkel propere insulinespuiten. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
en hoelang duurt het effect dan met speed??
en hoeveel dosissen kun je uit een gram speed halen dan??
en mdma spuiten :hearteyes: :hearteyes: djeezus da moet denk ik wel een heftig effect geven. :openmouth: :openmouth: :openmouth:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMA spuiten duurt een uur. Veel plezier :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn, aan spuiten zal ik nooit beginnen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
BobG zei:
Damn, aan spuiten zal ik nooit beginnen.
Klik om te vergroten...
denkt ge dat ik dit meen mss :wink: :wink:
zou het gewoonweg al nie durven voor mezelf zo een spuit te zetten.
hoewel het effect zowiezo al vele male beter is.
maar is spuiten nie de gezondste manier van inname ?????
maar spuiten is zowiezo iets wa ik nooit van mijn leven zal doen. :openmouth:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je een pure substantie heb is het de minst schadelijke manier.

Maar je verneukt je zelf wel met de schade van de drugs zelf.

Moeilijk uit te leggen. maar met snuiven en slikken beschadig je je maag en neus. inclusief nog de schade die de drug doet aan je hersenen.

Met een 'schone' drug doe je dan alleen de schade van de drugs, zonder je maag of neus.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Als je een pure substantie heb is het de minst schadelijke manier.

Maar je verneukt je zelf wel met de schade van de drugs zelf.

Moeilijk uit te leggen. maar met snuiven en slikken beschadig je je maag en neus. inclusief nog de schade die de drug doet aan je hersenen.

Met een 'schone' drug doe je dan alleen de schade van de drugs, zonder je maag of neus.
Klik om te vergroten...

je armen en benen worden er ook niet veel beter op :rolleyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je het juist inbrengt heb je daar geen last van.. Denk ik.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
needlefreak zei:
vroeger spoot ik elke dag heroïne en cocaïne maar daar ben ik nu vanaf. dat is ook helemaal niet goed. m'n armen waren kapot gespoten. helemaal fout. maar ik gebruik niet zoveel meer als vroeger. af en toe een jointje en in de weekends spuit ik speed. ik ben toch helemaal geen junk omdat ik in het weekend spuit. voor mij is het de beste manier van inname. en wees gerust ik gebruik enkel propere insulinespuiten. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hmm ik wil je niet beledigen maar iedereen die iets anders spuit dan insuline is in mijn ogen een junkie.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gaten in je aderen prikken om je bloedbaan vol drugs te pompen vind ik walgelijk. Je kan op die manier heel makkelijk infecties krijgen, en stel je eens voor dat je een keer naast je ader de spuit leegpompt? Dan zit het IN je lichaam.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Needlefreak trek je er niets van aan, een mening is maar een gedachte die in iemand zn kop rondvliegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."