#1
needlefreak zei:Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?
vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan?
Speed kan gespoten worden,dat deed Herman Brood ook altijd.
De manier van inname vinden de meeste denk ik niet eng maar vooral smerig het geeft meteen een junkie karakter aan het goedje en de persoon die dit zo doet.
Speed wordt over het algemeen gebruikt om ff een avondje of party door te komen,ik zie al dat iedereen met zo'n gore spuit staat te injecteren dat is toch goor...kom op hee


