Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

Het injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

97 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
je kunt je speed toch ook zuiveren? met amoniak ofzo ?

en ook .. blèh spuiten, is idd het eindstation
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.

Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.
Klik om te vergroten...
spuiten bij methadonpunten???
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij zei me dat ze alleen vloeibare methadon geven(siroop met suiker in dus)
reden : dan kunnen ze ze net NIET inspuiten...
pillen vermalen ze gewoon en spuiten ze gewoon in!!
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.
Klik om te vergroten...
hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???
een junk spuit altijd bruin...
zoek de benaming junkie eens op in het woordenboek :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Waar slaat dat nou weer op. Hoezo: een junk spuit altijd bruin? Je kunt dat op meerdere manieren nemen en ik bedoelde: die nog niet gestopt zijn met bruin spuiten ipv die methadon nemen.
Je bent by the way niet alleen een junk als je bruin neemt. Om een junk te zijn kun je ook andere dingen doen dan bruin te spuiten.
Dus steek het woordenboek maar in je reet.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.

Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.
Klik om te vergroten...
spuiten bij methadonpunten???
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij zei me dat ze alleen vloeibare methadon geven(siroop met suiker in dus)
reden : dan kunnen ze ze net NIET inspuiten...
pillen vermalen ze gewoon en spuiten ze gewoon in!!
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.
Klik om te vergroten...
hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???
een junk spuit altijd bruin...
zoek de benaming junkie eens op in het woordenboek :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

Dus steek het woordenboek maar in je reet.
Klik om te vergroten...

nou nou nou :P :stoned:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ´k heb een kutdag en iedereen mag mee genieten. :angry:
Zit nou lekker aan de wijn. Dus het zal zo wel zakken.

To Frisko: Past ie? :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
whaha
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#6
wooh...heavy shit hier...dat van herman brood heb ik toen ook gehoord ja. Maar toch, spuiten blijft voor mijn gevoel toch wel de top...als je daar aan bent begonnen dan heb je toch al wel een aardig limit bereikt denk/vind ik
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jelle Snel zei:
wooh...heavy shit hier...dat van herman brood heb ik toen ook gehoord ja. Maar toch, spuiten blijft voor mijn gevoel toch wel de top...als je daar aan bent begonnen dan heb je toch al wel een aardig limit bereikt denk/vind ik
Klik om te vergroten...

mee eens :wink: :stoned:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lana zei:
Ja ´k heb een kutdag en iedereen mag mee genieten. :angry:
Zit nou lekker aan de wijn. Dus het zal zo wel zakken.

To Frisko: Past ie? :P
Klik om te vergroten...
nou schuif die kutdag van je dan maar waar het zonlicht niet komen kan!!!
zoek de benaming junk op en praat dan nog eens betweter :wink: :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lana zei:
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
Lana zei:
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt bedoeling en betekenis.

Zoeken jullie het even met zn 2en uit :grin:

Als iemand zegt crackjunk dan denk jij dat iemand het over een crackheroineverslaafde heeft?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ach meis,doe niet zo bijdehand :wink: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?
Klik om te vergroten...
tis niet omdat jij(jullie) druggebruikers junks noemen,dat daarom junk dat nou net ook wil zeggen hé!!!! :smoke:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee hoor opa, ´k zal m´n mond voortaan wel houden. :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja oké, zo kun je het ook bekijken.
Ieder z´n zin oké? :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
kan dit niet over PM? :P :wave:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
deed ik vroeger ook. komt hard aan. :mrgreen: [/quote]
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
MDMA spuiten duurt een uur. Veel plezier :P
Klik om te vergroten...
ben de spuiten al gaan halen :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
direct een lekkere spuit zetten en keihell gaan. :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
:wink: :wink: :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
needlefreak zei:
Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?
Klik om te vergroten...

vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan?
Klik om te vergroten...

Speed kan gespoten worden,dat deed Herman Brood ook altijd.
De manier van inname vinden de meeste denk ik niet eng maar vooral smerig het geeft meteen een junkie karakter aan het goedje en de persoon die dit zo doet.

Speed wordt over het algemeen gebruikt om ff een avondje of party door te komen,ik zie al dat iedereen met zo'n gore spuit staat te injecteren dat is toch goor...kom op hee :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."