#1
je kunt je speed toch ook zuiveren? met amoniak ofzo ?
en ook .. blèh spuiten, is idd het eindstation
en ook .. blèh spuiten, is idd het eindstation
Frisko zei:hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???Lana zei:Frisko zei:spuiten bij methadonpunten???Lana zei:Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.
Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij zei me dat ze alleen vloeibare methadon geven(siroop met suiker in dus)
reden : dan kunnen ze ze net NIET inspuiten...
pillen vermalen ze gewoon en spuiten ze gewoon in!!
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit...![]()
![]()
![]()
Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.
een junk spuit altijd bruin...
zoek de benaming junkie eens op in het woordenboek![]()
![]()
Lana zei:Frisko zei:hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???Lana zei:Frisko zei:spuiten bij methadonpunten???Lana zei:Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.
Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij zei me dat ze alleen vloeibare methadon geven(siroop met suiker in dus)
reden : dan kunnen ze ze net NIET inspuiten...
pillen vermalen ze gewoon en spuiten ze gewoon in!!
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit...![]()
![]()
![]()
Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.
een junk spuit altijd bruin...
zoek de benaming junkie eens op in het woordenboek![]()
![]()
Dus steek het woordenboek maar in je reet.

Jelle Snel zei:wooh...heavy shit hier...dat van herman brood heb ik toen ook gehoord ja. Maar toch, spuiten blijft voor mijn gevoel toch wel de top...als je daar aan bent begonnen dan heb je toch al wel een aardig limit bereikt denk/vind ik

nou schuif die kutdag van je dan maar waar het zonlicht niet komen kan!!!Lana zei:Ja ´k heb een kutdag en iedereen mag mee genieten.![]()
Zit nou lekker aan de wijn. Dus het zal zo wel zakken.
To Frisko: Past ie? :P
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()

Frisko zei:nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()
dus tief jij nou maar op met je rotdag![]()
![]()

tis niet omdat jij(jullie) druggebruikers junks noemen,dat daarom junk dat nou net ook wil zeggen hé!!!!Lana zei:Frisko zei:nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()
dus tief jij nou maar op met je rotdag![]()
![]()
Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?



deed ik vroeger ook. komt hard aan.hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit...![]()
![]()
![]()
[/quote]ben de spuiten al gaan halenBobG zei:MDMA spuiten duurt een uur. Veel plezier :P
needlefreak zei:Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?
vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."