Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"needlefreak zei: Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert? Klik om te vergroten... vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan? Klik om te vergroten... A. Als je spuit wordt het op een andere (meer onverantwoordelijke) opgenomen. B. Wij zijn geen dokters C. Je arm wordt er lelijk van. D. Naalden moeten schoon zijn, in praktijk is dat niet zo vaak het geval. roaren* zei: je kunt je speed toch ook zuiveren? met amoniak ofzo ? Klik om te vergroten... Het lijkt me dat de ammoniak in de speed blijft hangen? Ligt eraan op de manier waarop, maar het zal vast wel achterblijven. En ammoniak wil je volgens mij niet in je lichaam hebben :P"
"BobG zei: Ontdanks dat, spuiten(op de goede manier) is wel de meest effectieve en schoonste manier van gebruik. Maar wel de verslavendste. Klik om te vergroten... Dat het het schoonst is, is de vraag. Wat nou als je naald niet steriel is? Met iedere manier van toedienen loop je natuurlijk risico's, maar de spuiten staan niet voor niks bekend om de HIV. Het is natuurlijk minder risicovol als je een schone spuit hebt, maar in praktijk -zoals ik al zei- is dat niet zo vaak het geval."
"BobG zei: Een hardcore spuiter heeft toch wel zn eigen spuit?? Klik om te vergroten... Denk je dat die schoon blijft de hele tijd? Of dat andere mensen die niet ook 'sociaal' gebruiken? Op straat gebeurt er vanalles daarmee"
"roaren* zei: en zorgen dat ze je voeten nie heel de tijd zien bewegen onder de deur :P Klik om te vergroten... Als iemand daarnaar vraagt moet je vragen wat ze dan naar je voeten zaten te kijken onder de wcdeur door ofzo :P gelukkig nooit gehad zo'n situatie :P"
"Heb je wel genoeg gedronken? Of alcohol erbij in combinatie? Of heb je erg veel gerend/lichamelijk zware dingen gedaan? Dan heb ik altijd ook wel spierpijn.."
"Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken. Ik vind ze heel smerig, maar je moet er wat voor overhebben hoor"
"Speed voel ik nauwelijks als ik het gebruik, maar zodra ik stop merk ik het. Ik gebruik het pas sinds een paar weken ofzo, maar het is lichamelijk wel zwaar vind ik. Heb nu 24 uur niks gesnoven en ik ben echt helemaal op, omdat ik nu de vermoeidheid voel, die ik met speed op niet voelde.. Wat wil je, als je een nacht er niet van sliep :P Maarja, je kiest er zelf uiteindelijk voor, toch?"
"spacekonijn zei: hopelijk komt ie nog eens terug hier en dan niet vanuit een chinees computertje in de gevangenis Klik om te vergroten... Denk niet dat als ze hem pakken dat ie ooit nog op de computer komt hoor. Het spijt me, maar drugs meenemen naar een land als China is echt gewoon met je leven spelen!"
"Met z'n 3en gedaan een keer. Was echt wel leuk, maar op het ergste punt waren we op een kermis en we begrepen elkaar gewoon niet meer. Het was gewoon TE chaotisch voor woorden en we dachten alle 3 dat de andere 2 meer met elkaar praatten zegmaar. Het hele begrip 'kermis' was gewoon ronduit debiel. Ga je in zo'n attractie, snap je niet eens wat een rij is! En erin was het ook best gestoord :P Toen het wat minder werd en we ergens rustig zaten was het trouwens wel leuk. Ik snapte echt helemaal niks meer, dus was best eng. Met paddo's ben je wat meer met jezelf bezig, dus kan je het beter in je eentje doen naar mijn mening, maar grappig was het zeker"
"need^weed zei: Reflection zei: Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken. Ik vind ze heel smerig, maar je moet er wat voor overhebben hoor Klik om te vergroten... 5 sec dat is toch niks, dan is het nog lang geen papje geworden in je mond, je moet er gewoon een dikke minuut op zien te kauwe tot het een papje met vieze bittere smaak word. dan moet je het pas doorslikken. Dan trip je ook veel harder. Tip je proeft de vieze smaak veel minder als je op je voortanden kauwt Klik om te vergroten... IEH een minuut.. Het duurt wel lang voor het begint te werken,soms wel een uur of 2.. maargoed, gewoon goed plannen met eten Trouwens, ik trip er wel hard op, het verschil is volgens mij alleen dat het pas in je darmen etc verteerd wordt en als je goed kauwt is de vertering al gedeeltelijk gebeurd. Btw, bij mij houden de effecten wel een uurtje of 6, 7 aan."