Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

Het injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

97 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lana zei:
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
Lana zei:
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spuiten kun je in veel apotheken en drogisten wel krijgen hoor... Dit hoeven niet perse vies te zijn.
Maar toch zou ik geen naald in mijn arm kunnen steken. Als ik er al aan denk krijg ik inderdaad al requiem for a dream visoenen zoals deranged zei...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed spuiten, de minst schadelijke manier van inname die tevens het beste effect geeft.

Waarom deze manier van gebruik niet?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpacingBen zei:
Het is lijkt mij veeeeeeeeeeeeeeel verslavender...
Klik om te vergroten...

Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom doe je het dan zelf niet? Miss. omdat je geen zin heb om te spuiten? En de risico`s wat het met zich mee brengt?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is het meest verslavend, ik vind hd roken en spuiten junkie gedrag.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Speed spuiten, de minst schadelijke manier van inname die tevens het beste effect geeft.

Waarom deze manier van gebruik niet?
Klik om te vergroten...

tenzij je je hele leven wil gaan gebruiken zoals je nu doet:

Het is lijkt mij veeeeeeeeeeeeeeel verslavender...

Anders kan je het idd het best spuiten als het je niet kan schelen...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind ook dat spuiten bij junky's is..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Duurt dat nie veeeeel langer, en das toch veel te veel werk?? :rolleyes: :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
Klik om te vergroten...
ik vind snuiven al heel erg overdreven..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
minn zei:
flash kieke zei:
Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
Klik om te vergroten...
ik vind snuiven al heel erg overdreven..
Klik om te vergroten...

vind ik niet, het staat alleen bij iedereen voor hd gebruiker, niet dat je gelijk junk bent. dat is met spuiten wel zo..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hebt bedoeling en betekenis.

Zoeken jullie het even met zn 2en uit :grin:

Als iemand zegt crackjunk dan denk jij dat iemand het over een crackheroineverslaafde heeft?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ach meis,doe niet zo bijdehand :wink: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?
Klik om te vergroten...
tis niet omdat jij(jullie) druggebruikers junks noemen,dat daarom junk dat nou net ook wil zeggen hé!!!! :smoke:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
:)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee hoor opa, ´k zal m´n mond voortaan wel houden. :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja oké, zo kun je het ook bekijken.
Ieder z´n zin oké? :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
kan dit niet over PM? :P :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."