#1
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()
dus tief jij nou maar op met je rotdag

nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()

Frisko zei:nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()
dus tief jij nou maar op met je rotdag![]()
![]()
SpacingBen zei:Het is lijkt mij veeeeeeeeeeeeeeel verslavender...
Deranged zei:Speed spuiten, de minst schadelijke manier van inname die tevens het beste effect geeft.
Waarom deze manier van gebruik niet?
ik vind snuiven al heel erg overdreven..flash kieke zei:Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
minn zei:ik vind snuiven al heel erg overdreven..flash kieke zei:Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.

tis niet omdat jij(jullie) druggebruikers junks noemen,dat daarom junk dat nou net ook wil zeggen hé!!!!Lana zei:Frisko zei:nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!Lana zei:Wie is er hier de betweter?![]()
dus tief jij nou maar op met je rotdag![]()
![]()
Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."