je kunt je speed toch ook zuiveren? met amoniak ofzo ?
en ook .. blèh spuiten, is idd het eindstation
en ook .. blèh spuiten, is idd het eindstation
mathijs zei:Spuiten kun je in veel apotheken en drogisten wel krijgen hoor... Dit hoeven niet perse vies te zijn.
Maar toch zou ik geen naald in mijn arm kunnen steken. Als ik er al aan denk krijg ik inderdaad al requiem for a dream visoenen zoals deranged zei...
het is toch maar voor junks spuiten bij methadonpunten???Lana zei:Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.
Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.
Frisko zei:spuiten bij methadonpunten???Lana zei:Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij zei me dat ze alleen vloeibare methadon geven(siroop met suiker in dus)
reden : dan kunnen ze ze net NIET inspuiten...
pillen vermalen ze gewoon en spuiten ze gewoon in!!
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit...![]()
![]()
![]()
Champignonetje zei:Herman Brood heeft 30 jaar op speed geleefd..
En hij spoot het. Omdat anders je slijmvliezen of je maag eraan kunnen gaan na veloop van tijd.
Een amerikaanse arts zei dat als je het lang wilt volhouden dat je het het beste kan spuiten.
Bron: Spuiten en Slikken aflevering 9 seizoen 1.
hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???Lana zei:Frisko zei:spuiten bij methadonpunten???Lana zei:Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit...![]()
![]()
![]()
Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.

Frisko zei:hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???Lana zei:Frisko zei:spuiten bij methadonpunten???Lana zei:Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.
![]()
![]()
Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.
een junk spuit altijd bruin...
zoek de benaming junkie eens op in het woordenboek![]()
![]()
Lana zei:Frisko zei:hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???Lana zei:Frisko zei:spuiten bij methadonpunten???Lana zei:Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.
![]()
![]()
een junk spuit altijd bruin...
zoek de benaming junkie eens op in het woordenboek![]()
![]()
Dus steek het woordenboek maar in je reet.

Jelle Snel zei:wooh...heavy shit hier...dat van herman brood heb ik toen ook gehoord ja. Maar toch, spuiten blijft voor mijn gevoel toch wel de top...als je daar aan bent begonnen dan heb je toch al wel een aardig limit bereikt denk/vind ik

nou schuif die kutdag van je dan maar waar het zonlicht niet komen kan!!!Lana zei:Ja ´k heb een kutdag en iedereen mag mee genieten.![]()
Zit nou lekker aan de wijn. Dus het zal zo wel zakken.
To Frisko: Past ie? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."