Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

344 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
G
Grunn29Lid
01-01-2024, 00:00
#1
VlotteSpeed zei:
Geur valt vast wel te beperken op een manier.
Het is de juiste geur voor het product.
De smaak is misselijkmakend, voor al als je bommetje in je mond blijft hangen en je een verse lading op je tong krijgt.

Nee ik denk niet dat de smaken te veranderen is je kunt hem wel compleet vermijden.
- Stap over op bom 'aanrader'
Tenzij je mijn gevalletje meemaakt, Capsule's is garantie geen smaak.
Klik om te vergroten...

Ja precies, oke geur bijvoorbeeld appel, is daar iets mee, hoorde van wel, maar weet niet precies hoe dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...18
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt goeie speed hebt dan ruikt die sowieso al lekker.

Dat stinken doen restjes uit t productieproces, niet de speed zelf.
G
Grunn29Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke maar kan je die
acht.zes zei:
Als je echt goeie speed hebt dan ruikt die sowieso al lekker.

Dat stinken doen restjes uit t productieproces, niet de speed zelf.
Klik om te vergroten...
oke maar kan speed een lekkere geur geven, nu dat best wel chemish stinkt?
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grunn29 zei:
Iemand trouwends een idee hoe je mijn gekochte speed, een lekker appel geur of andere geur kan geven, of zelfs smaak?
Klik om te vergroten...
Pleur het in een capsulse.
Zo krijg je het weg zonder het te ruiken of proeven.
Een zakje met 500 capsules is te krijgen voor een paar euro.

https://www.wapwinkel.com/gelatine-capsules-transparant-maat-3.html
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grunn29 zei:
Oke maar kan je die

oke maar kan speed een lekkere geur geven, nu dat best wel chemish stinkt?
Klik om te vergroten...
Wassen met aceton kan helpen.
Dit haalt vooral de cafeïne eruit, zo wordt je speed puurder. Dan moet de geur minder zijn. Helaas zit er vaak vanalles doorheen dat je niet weg krijgt met aceton, het blijft dan meuren.

Speed met Aceton wassen:
https://drugsforum.nl/threads/speed-wassen-met-aceton.61955/
4
4fmpeterLid
01-01-2024, 00:00
#6
VlotteSpeed zei:

Deze titel is wel ongeveer wat er door me heen ging gisteravond.
Had nog wel wat sneller gekunt
Klik om te vergroten...
Kijk is aan, je muzieksmaak is in ieder geval top! De versie “Afbreken” is ook nog sneller
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vlot op elk vlak.

Behalve deze pauze van tijd
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
VlotteSpeed zei:
Geur valt vast wel te beperken op een manier.
Het is de juiste geur voor het product.
De smaak is misselijkmakend, voor al als je bommetje in je mond blijft hangen en je een verse lading op je tong krijgt.

Nee ik denk niet dat de smaken te veranderen is je kunt hem wel compleet vermijden.
- Stap over op bom 'aanrader'
Tenzij je mijn gevalletje meemaakt, Capsule's is garantie geen smaak.
Klik om te vergroten...

Zuivere amfetamine zou geurloos moeten zijn. Maar de smaak, inderdaad, niet te doen. Ik vind bommetjes ook een veel prettigere manier dan snuiven en minstens zo effectief.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze olifant zei:
Zuivere amfetamine zou geurloos moeten zijn. Maar de smaak, inderdaad, niet te doen. Ik vind bommetjes ook een veel prettigere manier dan snuiven en minstens zo effectief.
Klik om te vergroten...
Dan heb je het over 73% zuiver, en alle rest stoffen er nog uit gewassen dan is het geurloos?
Anders gaat er bij mij echt iets mis want 65% is te ruiken, van een afstandje niet getest.

Ik ga er van uit dat het 'zuiver' was want het was heerlijk en het was echt 65%.

Maar wie ben ik.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
De geur die speed vaak heeft zijn inderdaad productieresten. Ik heb het dan wel over droge speed, natte speed stinkt in mijn ervaring altijd, ook als hij 73% zuiver is. Blijkbaar een soort chemicaliën die wel oplossen in aceton, want na het drogen (neemt de geur al af/veranderd) en wassen is de geur vaak weg, of zo goed als weg. Als je de aceton laat indampen ruik je het daar weer, ook als er geen cafeïne in mijn speed zat, rook ik het alsnog heftig in een (op het oog) lege schaal.

Soms wel eens speed gehad die de geur niet verloor, maar meestal word het geurloos of in de verte nog te ruiken. Het zal er ook aan liggen hoe je de speed wast; hoe lang, met warme of koude aceton en met hoeveel aceton.

Smerig qua smaak blijft het wel. Hoe zuiverder de speed, hoe viezer.:tired:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb nu andere speed deze kon ik uitvegen over plaat en meteen was ie droog dat heb ik nog nooit gehad.
En hij is bijna geurloos normaal was mijn hele kamer vergast nu ruik ik niks na een berg drogen.
Wel weer een aardige berg.
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
VlotteSpeed zei:
Heb nu andere speed deze kon ik uitvegen over plaat en meteen was ie droog dat heb ik nog nooit gehad.
En hij is bijna geurloos normaal was mijn hele kamer vergast nu ruik ik niks na een berg drogen.
Wel weer een aardige berg.
Klik om te vergroten...
jaloers

En en en?
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Net een lijntje genomen ook al haat ik snuiven maar, dit is wel echt een genot zo zuiver.
Over paar uur ga ik wel een goeie bom innemen dan laat ik het nog wel even weten.
Ga jij nog aan de speed van 't weekend?
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yup.ik.verveelt...so lonely Toevallig jij of iemand woonachtig in zuid holland? Zin in socialiseren
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uit verveling nu een slaaphangmat ect voor mijn rat aan het hand- naaien...
M
MarkovigLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haha sorry maar was een echte LOL toen ik dit las want je verwacht zo’n random reactie niet :tongueout: dadelijk nog lijntje bij doen om goed te gaan. Nu op het forum hier alles lezen en beetje socialisen via chat :grin:
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ghe ghe.

Ik wil ook nog door gaan, maar niet in mijn 1tje.
Echt behoefte aan gezelschap en nog flink wat naar binnen werken. Verhalen delen en uiteindelijk onzin op onzin, praatkick, maar dat boeit niet want je snapt elkaar toch wel
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb ook nog groene pillen liggen:xtc:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zifôt zei:
Echt behoefte aan gezelschap en nog flink wat naar binnen werken. Verhalen delen en uiteindelijk onzin op onzin, praatkick, maar dat boeit niet want je snapt elkaar toch wel
Klik om te vergroten...
Zijn er zat die momenteel aan de pep zitten op dit moment, haha! Waaronder ik, maar niet met een grote dosis vandaag. Al zijn de effecten zeker wel te merken. :mrgreen:
E
EmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bas zei:
Zijn er zat die momenteel aan de pep zitten op dit moment, haha! Waaronder ik, maar niet met een grote dosis vandaag. Al zijn de effecten zeker wel te merken. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
I know

Ach, iemand ergens in zuid holland impulsief op zoek naar praatkick bud.... hier zit ik. Met mijn naaistukje... heel eenzaam:wave::rolleyes:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."