Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even een verhaaltje tikken. Gisteren heb ik wat pep gescoord om wat sportieve prestaties neer te zetten de komende tijd. Vanmorgen stevig ontbijtje gemaakt, pep gedroogd en vermalen en in me snuifbullet gestopt, daarna me neus ingestopt, nog wat stretchen enzo om me lichaam los te maken voor deze dag en me tas ingepakt. Daarna me oortjes ingedaan en op de fiets gestapt. Eindstand is een 80km lange euforische fietstocht en weer met de trein terug naar huis. Het verbaasde me dat je in zo kleine afstand zoveel verschillende soorten landschap tegen komt van de polder tot verschillende soorten bossen. En het cultuurverschil tussen de randstad, het platteland en kleinere plaatsen en steden was me ook opgevallen. Ben nu best wel klaar om te gaan slapen weer terwijl ik dat meestal niet heb met pep op en heb zelfs redelijk normaal gegeten. Maar dan ik heb dan ook behoorlijk wat van me afgetrapt met mijn frenchcore pompend in me oren."