Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
148 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep is heel lang houdbaar als je het goed bewaard. En een strijkzak is goed lucht,vocht en licht dicht dus dat is helemaal prima. Een enkel gripzakje naast zo'n strijkzak is in ieder geval meer dan voldoende. Gripzakjes gaan het verschil niet maken zeg maar.

Ikzelf bewaar mijn pep in donkere glazen flesjes en ook daarbij merk ik geen kwaliteitsverlies na een jaar of zelfs langer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...22
A
Amfitamientje Power
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De 50 gram pep is binnen. Er zat een brokje pervitine 0,8 gram bij als cadeautje. Nou ja zeg. Dat ga ik niet gebruiken maar ook niet weggooien. Ik laat het wel testen en dan lijst ik het in in een mooi klein lijstje.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch maar even voor de grap 100 Mg van dat pervatine spul van een folie gerookt omdat ik geen geschikt pijpje heb. Ik trek nogal al hard en heb een grote longinhoud.

Sjongejongejonge en meisjes (meisjes voorop). Misschien was die 100 Mg een al een beetje te veel van het goede. De rush is onbeschrijvelijk. 100 keer beter dan de eerste keer mdma. Dit is een ongelooflijk potent goedje. Ik ga veel te hard om het goedje op te bergen en niet meer te gebruiken. Mijn hartslag is nu in rust 115 en dat is heel erg veel voor mij. Dit voorspelt vast dat de “gewone amfetamine” ook wel goed zal zijn.

Het plan is om naar mijn vriend te lopen met mijn antieke walkman op. Ik heb al een briefje geschreven waarop staat wat ik heb gedaan en wat het beste is om te doen de volgende dagen.

Briefje;
“Hoi schat, the speed has arrived. I got a little present. The present was 0.8 pervatine. Ik heb er “per ongeluk” 100 Mg van gerookt van een aluminium folie voor de grap. Het spul is ongelooflijk potent en ik voel me geweldig. Nu mag ik er niet nog meer van gebruiken want ik wil deze space uitzitten en terugkomen naar mijn normale ik. Ik wil niet verslaafd worden. Het spul heb ik thuisgelaten want het is gewoon te geweldig. Ik ga nu (1:22) naar je toe lopen. Dit worden vast de 20 geweldigste kilometers van mijn leven. Als jij morgen wakker wordt en mij in de huiskamer ziet liggen of spacen moet je niet schrikken. Alles gaat goed. Ik ben maar je toegelopen omdat ik van je hou en omdat ik dan 20 kilometer van het spul weg ben. Misschien is het verstandig om het centrum voor partydrugs te bellen om te melden wat je net hebt aangetroffen.

Ik hou van je. Groetjes aan Boeddha.”

Batterijen voor de walkman, check.
Telefoon opgeladen, check.
Water in de rugtas, check.
Moed, check.
Power, check.
Geluk, check.
Discipline, check.
Liefde, check.
Pepperspray, check.

Ready to go.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben buiten. De lucht is zo mooi. Lichte hallucinaties door de rush die nog steeds niet voorbij is. Alles is helder. Nu maar lekker gaan stappen. Goed opletten dat ik alle slootjes opmerk.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ooooh, niet vergeten. Morgen moet ik een mail sturen dat ik niet kan werken als ik me nog een beetje groggy voel. Niet lullen maar poetsen. Eerst naar mijn vriend lopen.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natuurlijk, maar het wordt je wel verdomd lastig gemaakt. Ik zou het ook zonde vinden om het te verkopen of weg te gooien. Als niemand er mij aan komt zetten blijf ik er ook zeer makkelijk van af. Tot je het gewoon gratis krijgt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grimacing:. De politie vroeg of het wel goed ging zojuist. Ik zei dat ik naar gouda liep en muziek luisyetder. De politie vroeg of ik wel wist hoe ik moest lopen. Ik zei dat ik de weg wist en bedankte ze hartelijk. Geen idee waarom ik blijkbaar zo opval. Misschien loop ik te snel of beweeg ik raar. De keiharde rush is nu zo een beetje voorbij maar ik ga ongelovelijk hard. Ik heb geen idee van de Tjid.

Mijn wlaknam draait op dot moment de cd goa spirit nr1 en ik heb volgens map app al 6km gelopen. Ben blij dat ik naar mijn vriend loop in plaats van thuis te zijn met die pervatine. Life is good.

Even water drinken. Als ik in gouda ben wil ik mijn vriend niet wakker maken. Dus ik ga dan maar in de huiskamer crashen (als dat er vandaag nog van gaat komen) en leg mijn briefje neer.

Dit spul is sterker dan ik had vrewacht. Nu lekker doorlopen, spacen en een goede uitkomst creeeren. Wordt vervolgd (morgen of overmorgen denk ik).
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beoodje kaas eten bij tankstation. Blijven eten. Bijna bij mijn vroend. Ik denk dat ok vrij snel loop op dit spul. Nog steeds hard gaan. Kaas os leekkr. Dit is een leuk filmpje. Nog 4 km maar.

P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wassen is dan nog een optie om hem op te krikken!
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
Bekijk bijlage 3147

Bijna een gram aan rommel.
Klik om te vergroten...

Gatverdamme wat smerig. Krijg oprecht de neiging om te nekken als ik die afbeeldingen zie. Nu begrijp ik dat veel mensen het troep, rommel of bende noemen. Dat zit er soms dus ook letterlijk doorheen.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drugs zijn op zich niet zo eng maar het vervuilen voor winst wel!
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Memento zei:
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.
Klik om te vergroten...
Je wast er ook productieresten mee uit, persoonlijk vind ik dat nog steeds de moeite waard. :)
C
Cpt.chemicalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je bent officieel mijn held was eerder nogal huiverig om het ook daadwerkelijk uit te voeren omdat 1. het toch iets is wat ik later nog weg moet snatsen en aceton toch vrij naar spul lijkt en 2. ik mijzelf nog niet zo gauw speeds uit een koffie filter zag krijgen. Net filmpje gekeken en ga dit weekend direct een fles halen!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#15
Memento zei:
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.
Klik om te vergroten...

Bij een percentage van 62% word dat (bijna) niet gedaan. Maar het wassen van je spulletjes kan nooit kwaad. Volgens mij heb je redelijk goeie pep, alleen ben ik benieuwd of er bij jouw uitslag wel/geen sprake is geweest van een spreiding.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pepperoni zei:
Bij een percentage van 62% word dat (bijna) niet gedaan. Maar het wassen van je spulletjes kan nooit kwaad. Volgens mij heb je redelijk goeie pep, alleen ben ik benieuwd of er bij jouw uitslag wel/geen sprake is geweest van een spreiding.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit nog nagevraagd en er was geen spreiding, de man van het testcentrum gaf ook aan dat ik hier wel tevreden mee mocht zijn :blush:
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Memento zei:
Ik heb dit nog nagevraagd en er was geen spreiding, de man van het testcentrum gaf ook aan dat ik hier wel tevreden mee mocht zijn :blush:
Klik om te vergroten...
Er was geen spreiding ok
Dan is 62% uit 73% niet slecht maar kan dus nog beter!
Dacht dat ze tegenwoordig onder en bovenwaarde gaven?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Peptalking zei:
Er was geen spreiding ok
Dan is 62% uit 73% niet slecht maar kan dus nog beter!
Dacht dat ze tegenwoordig onder en bovenwaarde gaven?
Klik om te vergroten...
Ze zullen zo nu en dan waarschijnlijk nog steeds een uitgebreide test doen, om te zien of er nog bijzondere veranderingen in de markt voorkomen. :)
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Ze zullen zo nu en dan waarschijnlijk nog steeds een uitgebreide test doen, om te zien of er nog bijzondere veranderingen in de markt voorkomen. :)
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk ja precies.
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ik Pé dan al afvraag, hoe kom je in godsnaam aan zuivere cafeïne? Wordt dat gewoon verkocht?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."