Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is zo fijn om zekerheid te hebben!
P
Peptalking

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...22
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beter een goeie buur dan slechte pep hahaha!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanneBanne zei:
Dat is inderdaad altijd wel vervelend aan die "tussen dit en dat" uitslagen. Zie dat de testcentra's steeds vaker aangeven. Zal een goedkopere manier van testen zijn allicht.

Feit blijft wel dat jullie beide mooie speed hebben! @Peptalking en @Pepperoni. :cheerpompom:
Klik om te vergroten...

Top!! ben ik ieder geval een stuk gerust gesteld.
En verder kan ik iedereen aanraden om je spulletjes even te laten testen. Duurt eventjes maar dan weet je zeker dat je geen troep in huis haalt (of juist wel) :wave:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag een nieuwe voorraad gehaald bij dezelfde als vorige keer. Duidelijk een andere batch. Viel me bij de dealer al op dat hij nog vettiger was als vorige keer. Een lijntje maken? Nou, bij elkaar plakkende klontjes, ondanks dat het droog was.
Ook was hij duidelijk meer zalmroze/gelig dan vorige keer. Dus hier even een (schokkend) foto overzichtje.

rozespeed.jpg
Ingezoomd "droge" ongewassen speed. Foto is met flits gemaakt, en dat vertekend de kleur een beetje, maar wel zijn de oneffenheden en vervuiling goed te zien.

acetonsap.jpg
Nou. Iedereen die wel eens z'n speed wast met aceton, weet dat de heldere aceton een klein beetje troebel word als het door het filter lekt. In dit geval? Heeft u misschien trek in een glaasje appelsap?? O.O Zo erg was het de vorige keer niet... Echt niet normaal geel....

Hoe dat eruit ziet terwijl de aceton nog uitlekt? Nou, misschien wilt u een gebakken eitje bij uw appelsap?? O.O
1stwash.jpg

Anyway, 2de keer naspoelen geeft gelukkig al een iets mooier beeld...
2thwash.jpg

Dan drogen en krijgen we eindelijk weer mooie, witte, fijne en vooral geurloze en kleurloze speed.
Ter vergelijking nog even de gewassen en ongewassen naast elkaar in zakjes.
nawashclose.jpg

En los..
nawashzonderzak.jpg

De gebruikte aceton ligt nu in een grote schaal te verdampen. Dat duurt nog wel even, maar nu al is de vervuiling duidelijk te zien (De gedroogde rand) Weer geen cafeïne in ieder geval zo lijkt.
schaal.jpg

Ik ga beide (voor en na) samples laten testen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeetje @SanneBanne ! Wat een troep kan er toch in zitten... Goed dat je het wast, is wel nodig dus. Ben benieuwd naar de testuitslag!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wordt cafeïne aan amfetamine enkel toegevoegd om de winst voor de dealer te vergroten, of potentieërt cafeïne de werking van amfetamine ook waardoor ze een synergie vormen?
DrugsInfoTeam vermeldt namelijk dat speed met een hoog aandeel cafeïne voor "onrust en hoofdpijn" kan zorgen, maar licht niet verder toe wat met onrust precies bedoeld wordt.

@SanneBanne: dit is voor mij een goede motivatie om mijn eventuele volgende batch amfetamine te wassen...

Pepperoni zei:
En het percentage aan amfetamine in mijn pep is 73 procent met een spreiding van 58 procent.
Klik om te vergroten...
Die zeer grote spreiding viel mij ook al op. Ik vond de 10% die ze bij GHB hanteren zelfs al veel...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lysergine zei:
Wordt cafeïne aan amfetamine enkel toegevoegd om de winst voor de dealer te vergroten, of potentieërt cafeïne de werking van amfetamine ook waardoor ze een synergie vormen?
Klik om te vergroten...

Beide allicht. En afhankelijk van verhouding. Sommige speed liefhebbers missen het "extra fysieke" van cafeïne in speed, en ergens snap ik dat wel ook. Denk dat het wel "iets" met elkaar doet ja. Een bak koffie geeft mij echt niet zo'n fysieke reactie als dat speed met cafeïne na 200mg al doet.

Hoofdpijn herken ik wel, onrust... hoor sommige wel eens aangeven dat ze op een minder positieve manier opgefokt worden van teveel cafeïne in speed, zelf nooit last van gehad de keren dat ik (bewust) speed met cafeïne deed, het grootste verschil vind ik dat de versnelde hartslag eerder opkomt en korter aanhoud dan bij speed zonder. Dan word die hartslag geleidelijk steeds sneller en houd bij mij ook lang aan.
Daardoor geeft speed met cafeïne een beetje een rush idee, en dat zorgt er bij mij ook voor dat ik langer bij blijf nemen.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Vandaag een nieuwe voorraad gehaald bij dezelfde als vorige keer. Duidelijk een andere batch. Viel me bij de dealer al op dat hij nog vettiger was als vorige keer. Een lijntje maken? Nou, bij elkaar plakkende klontjes, ondanks dat het droog was.
Ook was hij duidelijk meer zalmroze/gelig dan vorige keer. Dus hier even een (schokkend) foto overzicht.
Klik om te vergroten...
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ojee Ik wist niet dat er zoveel troep in kon zitten dat de aceton vrijwel geel wordt. Gelukkig dat je het zelf nog wat kan oppeppen anders was je er maar mooi klaar mee.

Ben benieuwd naar je uitslagen.:wave:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nadat de aceton bijna compleet verdampt was ziet het er zo uit:
ranzz.jpg

Brrrrr!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
iee.jpg

Bijna een gram aan rommel.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
Bekijk bijlage 3147

Bijna een gram aan rommel.
Klik om te vergroten...
Weet je wat er in die olie substantie zat wat er in is verwerkt volgens jou?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bagger!!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bas zei:
Weet je wat er in die olie substantie zat wat er in is verwerkt volgens jou?
Klik om te vergroten...

Ik ga een sample van de nog vuile speed laten testen ook, maar denk niet dat het "gezien/gemeten" word wat het is. Ik denk zelf dat het een soort olie/vet is dat ze niet goed eruit gehaald hebben of zo. Het was bij de vorige batch namelijk ook, maar veel minder als deze keer. Het stinkt enorm.
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#15
SanneBanne zei:
Ik ga een sample van de nog vuile speed laten testen ook, maar denk niet dat het "gezien/gemeten" word wat het is. Ik denk zelf dat het een soort olie/vet is dat ze niet goed eruit gehaald hebben of zo. Het was bij de vorige batch namelijk ook, maar veel minder als deze keer. Het stinkt enorm.
Klik om te vergroten...

@SanneBanne
Mocht het zo zijn dat het bij het testcentrum niet ''gezien/gemeten'' word, is het dan zo dat je een bredere spreiding krijgt?
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zonde hoor ! Vind je het gek dat ze veels te veel van die troep nemen!
De gemiddelde speed gebruiker weet niet beter!
Terwijl pure speed ( 73%) bij heeele kleine hoeveelheden al een heel andere drugsbeleving is dan al dat gif!!
Echt zonde dat iedereen er genoegen mee neemt!
Ik gun iedereen pure eerlijke spullen zodat je weet hoe het zou moeten wezen!!

Grt Peptalking
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pepperoni zei:
@SanneBanne
Mocht het zo zijn dat het bij het testcentrum niet ''gezien/gemeten'' word, is het dan zo dat je een bredere spreiding krijgt?
Klik om te vergroten...
Lijkt me dat bij de spreiding je onderwaarde vrij laag zullen zijn en dat er zeker geen maximum score(73%) bij de bovenwaarde mogelijk is!?
Heb ik nag nooit zien Appelsap, spiegelei, pannekoek?!
Toch stiekum wel heeel blij met onze buurman!!??
Of niet dan Pepperoni!?
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#18
Peptalking zei:
Lijkt me dat bij de spreiding je onderwaarde vrij laag zullen zijn en dat er zeker geen maximum score(73%) bij de bovenwaarde mogelijk is!?
Heb ik nag nooit zien Appelsap, spiegelei, pannekoek?!
Toch stiekum wel heeel blij met onze buurman!!??
Of niet dan Pepperoni!?
Klik om te vergroten...

:cheerpompom:
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het wordt alleen als giftige stoffen bestempeld als het stoffen zijn die er niet thuis horen!! Dit is wel schrikken @SanneBanne !!
Walgelijk!!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lysergine zei:
Inmiddels zijn de testresultaten bekend. De speed bevat 49% amfetamine (34 - 64) en 32% cafeïne (17 - 47). De breedte van de spreiding vind ik opvallend groot wat een behoorlijke onzekerheid impliceert. Het aandeel cafeïne is een motivatie om de volgende keer de cafeïne vooraf met aceton eruit te wassen wat hopelijk minder fysieke bijwerkingen geeft.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."