Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uit mijn ervaring ligt het eraan van persoon tot persoon en hoe goed je er tegen kan. Meeste mensen nemen kwartjes of de helft per keer terwijl sommigen een volledige pil nemen"
"nee man. heb zelf 1 op en heb geen last van snel typen"
"PsyTekZ zei: Even erbij zeggen maar mdma heeft je echt niet het gewenste effect wat je moet verkrijgen zoals je het slikt. De piek is veel korter en denk dat het trouwens niet goed is voor je neus om heel de nacht mdma te snuiven. Gedver, mag niet denken aan die drip/doorloop heel de nacht door Klik om te vergroten... Mdma snuiven wordt je blind van man."
"Veel succes man! Het zullen een paar lastige maanden worden"
"Ik denk dat je verhaal een mooi voorbeeld is van hoe iemand naar zijn gebruik/verslaving kijkt. Zoals eerder gezegd geweest: je gebruikt nog niet lang dus is het nog relatief makkelijk om te stoppen, dus gebruik je verstand Het is geen schande meer om toe te geven dat je verslaafd bent al doet het wel wat met je... veel succes!"
"Eerste keer op dit forum!"
"SanneBanne zei: Welkom! Klik om te vergroten... typen gaat precies beter of praten"
"De Dunne zei: Tja... Een hele gram is sowieso al een belachelijke hoeveelheid en voor de eerste keer zeker. Het is nou eenmaal een bijwerking, minder speeksel. En hoe meer je neemt hoe meer de negatieve bijwerkingen gaan opspelen. Droge bek is daar 1 van. Het feit dat je adhd hebt zorgt dat je meer nodig hebt van speed om hetzelfde te voelen als iemand zonder adhd. Het betekend niet dat je lichaam meer kan hebben. Ik adviseer je echt om de volgende keer veel en veel minder te nemen. Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven. Pas er echt mee op hoor, zoveel speed is echt geen grapje en behoorlijk ongezond. Klik om te vergroten... Hangt er vanaf hoeveel % amfetamine er in zit vriend het enige belachelijke is je antwoord."
"acht.zes zei: nou, voor het eerst een reactie gemeld en wel die van hierboven. je bent echt behoorlijk onrespectvol in al je topics, en ik begin me er aan te ergeren. verder is elke discussie over de kwaliteit van je speed zinloos als je die laat testen. en wij zijn hier hevig voorstander van dat testen, zodat wij (althans de meesten van ons) gewoon weten wat de kwaliteit van onze speed is, ongeacht wat jouw mening daarover is. Klik om te vergroten... Dus jij meld mijn reactie omdat ik verstand heb over amfetamine? De enige die hier gemeld moet worden ben jij. Wel omdat je totaal geen benul hebt over wat je spreekt. Jullie drugs worden getest op zuiverheid en niet op grondstoffen. Moest je zoals je zelf zegt verstand hebben van kwaliteit zou je beseffen dat dit geen mening van me is maar een feit dat niet door mij is bepaald maar door simpele chemie."
"SanneBanne zei: Wat is er precies belachelijk aan haar antwoord? Heb je het antwoord wel gelezen aangezien ze zelf zegt: "Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven." Klik om te vergroten... Dan is 1 gr toch geen belachelijke hoeveelheid?"