Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
166 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Je houd natuurlijk veel minder over maar wel evenveel werkzame stof.
Klik om te vergroten...
Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...22
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SanneBanne zei:
Dan moet ik inderdaad met het wegen een fout gemaakt hebben. Doet niet af aan de mooie uitslagen maar wel irritant. Haha! Ga het de volgende keer gewoon weer doen en dan opnieuw wegen. *Gooit weegschaal raam uit en koopt nieuwe. :grin:
Klik om te vergroten...
Het doet zeker niks af aan het mooie resultaat uiteraard. Maar bij dit soort dingen is het altijd wel handig om alles even na te rekenen om te zien of het ook logisch is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Nee zo werkt dat niet helemaal, je verliest eigenlijk ook altijd wel wat werkzame stof. Dit soort simpele manieren zijn er op gebaseerd dat in dit geval amfetamine vrij slecht oplost in aceton en cafeïne heel goed. Daarmee was je dus alle cafeïne eruit. Maar amfetamine lost weliswaar slecht op in aceton, maar dat is niet hetzelfde als er niet in oplossen. Met andere woorden, je verliest ook altijd wat amfetamine maar dat is minimaal.
Klik om te vergroten...
Oke begrijpelijk. Verlies je bij coke evenveel als met speed? Als ik ooit weer eens coke op de kop kan tikken en meer dan 1 gram ga ik het toch proberen. Misschien dat ik dan minder last van mijn neus heb. Ik snuif zelden of nooit omdat ik er zo lang last van houdt. Ondanks speolen. Het kan wat minder zijn na wassen, hoeft niet.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Johnny Snow zei:
Dank je voor de uitleg, ik heb inderdaad ook al roze en zelf zwarte speed gehad die perfect van kwaliteit was maar die kleur zou verkregen hebben door de kleur van poreus materiaal waarop de vloeibaarheid van de speed deze kleur zou geabsorbeerd hebben, kan dat kloppen of ben ik mis dat dit een plausibele verklaring voor die kleuren kan zijn?
Klik om te vergroten...

SanneBanne zei:
Whaaa! Wow, ja neem aan dat ze er, indien gewenst, gewoon een kleurstof aan kunnen toevoegen. Enige wat ik nog "herken" van het lezen erover was roze-achtige speed, en groene "appeltjes" speed, wat ook naar appels zou smaken. Als je het wast met aceton, is het gewoon wit en geurloos zoals het normaal is. Is meer een populaire hype gedoe net als al die vormpjes XTC pillen die een bepaalde populariteit krijgen. Terwijl de werkzame stof MDMA het enige is wat matters. Maar ja.
Klik om te vergroten...

mdma is goed feesten maar je gaat op een bepaald moment na de derde pil ten laatste gewoon volledig scheef en dan heb ik die speed waar ik zo afkerig van ben wel nodig om niet KO aan de kant van de dansvloer te liggen de rest van nacht, veel te scheef in je hoofd, zeker met die mega hoge dosis pillen van tegenwoordig, eentje doet je ogen al rolllen en je bekken trekken als een mentaal gehandicapte, maar wel lekker gevoeltje voor de rest, maar verleden tijd, best combo, ghb en coke, voor party hardy, naar mijn smaak toch, speed is ook beter te verdragen op ghb en werkt wel langer, maar de illegale parties die ik deed daar kon je gewoon heel openlijk de ene lijn na de andere snuiven, niet constant naar het wc omdat een bouncer van zo'n kut club je anders wel eens kan buiten durft gooien als hij je kop niet kan uitstaan... Maar vooral omdat in clubs gebruik niet is zoals op illegale parties, waar iedereen openbaar gestoord veel drugs doet, fijne tijden waren dat! :)
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
Even offtopic maar ik ben nieuwsgierig :grimacing::innocent:. Waarom heb je zo'n afkeer tegen speed?
Klik om te vergroten...

Het is een harddrug die erg schadelijk is voor het lichaam omdat het je reserves compleet uitput, het geeft je wel een betere stemming maar bijlange geen euforie zoals coke, je staat te strak naar mijn zin en ik heb sowieso al insomnia na speed kan ik niet slapen en kan ik erg nerveus worden, en de volgende dag ben je brak... (Coke is officieel, wat velen niet weten, een softdrug btw, speed dus niet, heroine mag dan een harddrug zijn, maar geeft tenminste een heerlijk effect en is wanneer het geen schadelijke cuts bevat en je enkel snuift onschadelijk voor lichaam en geest, dat is dan de harddrug waar ik voor kies met grote voorkeur...)


ps: na een paar lijntjes heroine heb je zelfs geen dip nadien, pas na enkele weken non stop gebruik begint de verslaving en dus bij het stoppen het ziek zijn, pas na die tijd, en van speed ben ik na enkele lijnen de volgende dag kapot...
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Even offtopic maar ik ben nieuwsgierig :grimacing::innocent:. Waarom heb je zo'n afkeer tegen speed?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Johnny Snow zei:
(Coke is officieel, wat velen niet weten, een softdrug btw, speed dus niet, heroine mag dan een harddrug zijn, maar geeft tenminste een heerlijk effect en is wanneer het geen schadelijke cuts bevat en je enkel snuift onschadelijk voor lichaam en geest, dat is dan de harddrug waar ik voor kies met grote voorkeur...)
Klik om te vergroten...

Johnny Snow zei:
ps: na een paar lijntjes heroine heb je zelfs geen dip nadien, pas na enkele weken non stop gebruik begint de verslaving en dus bij het stoppen het ziek zijn, pas na die tijd, en van speed ben ik na enkele lijnen de volgende dag kapot...
Klik om te vergroten...

Sorry, maar dit is echt complete onzin. Stop alsjeblieft met dit soort misinformatie te verspreiden op het forum.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
inderdaad, heb net het topic met de maximale percentages doorgenomen. goed uitgelegd, hoor. :)
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#9
BasvanHoven zei:
Sorry, maar dit is echt complete onzin. Stop alsjeblieft met dit soort misinformatie te verspreiden op het forum.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat jij denkt dat onzin is, maar dit zijn wetenschappelijke feiten. Over Coke: de definitie van een harddrug is dat die zowel geestelijk als lichamelijk verslaven is en eens je stopt je lichaam heel ziek wordt, Coke is niet lichamelijk verslavend ergo een softdrug, enkel geestelijk verslavend en geen lichamelijke afkick bij stopzetten van verslaving.

Heroine is, net als alle Opioiden, volledig onschadelijk en vernielt zelfs niet een enkel hersencelletje, het gevaarlijke aan heroine is dat als je teveel neemt je ademhaling kan stoppen en je sterft aan een overdosis, witte, geen bruine, zuivere en zonder schadelijke cuts heroine is volledig onschadelijk, zoek maar op, en die kan je perfect snuiven want witte heroine is in hcl vorm zoals coke en bruine heroine is in base vorm zoals crack, echter is het omgekeerde van tel dat in het geval van heroine de hcl versie zuiverder en straffer is dan de base, en bij coke is het omgekeerd.

ps: coke is enkel benoemd als harddrug omwille van het verslavende karakter, dure prijs en megalomanische gevoel dat het geeft, wat het tot een verraderlijke drug maakt die bij verslaafden wel gauw tot sociale overlast kan zorgen.
pps: zelfs de meest zware over the top drug ter wereld, crystal meth is een soft drug (en crack en freebase coke ook trouwens...)!!!

Wat de meeste dan niet beseffen is dat Hasj-olie dan weer wel een harddrug is.

De lijsten van de opiumwet een en twee zijn niet officieel maar slecht officieus in het benoemen van bepaalde drugs als hard of soft en nog een misvatting, soft drugs betekent niet dat ze een soft effect of soft qua schade, risico etc zijn, een soft drug kan heel hard zijn en een harddrug als heroine, wanneer je het snuift, is veel minder intens, veel minder zwaar dan bv. mdma, terwijl de meeste mensen denken dat het effect ervan heel intens moet zijn. Naalden gaan pompen kan je eens een paar keer doen, dan is het intens, maar dat doe je maar enkele keren om het eens gedaan te hebben, enkel mensen die niet nadenken blijven IV gebruiken - dom, want je maakt al je aders kapot, en laat ik nu net zoveel mogelijk aan harm reduction willen doen?...


Check alles maar na, dit is exact totaal correcte info, wat vind jij dan onzin? dan link ik je daarover wel een info page (zo weinig weten mensen dus over drugs).

Je zou beter correct je huiswerk doen en iets weten over drugs voor je uitspraken doet die doen blijken dat je duidelijk nooit info erover hebt opgezocht en niet weet waar je het over hebt, no offense! Grtz!

Edit: Jammer geen antwoord te krijgen...
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom is scheikunde zo verdomd lastig? Ik vind het razend interessant, maar elke keer als ik iets te weten kom, lijkt het net alsof het voor mijn ogen extra ingewikkeld wordt gemaakt.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#11
ps: ik volg al meer dan tien jaar wekelijks wetenschappelijke studies op over de drugs die ik ga gebruik en blijf gebruiken om exact te weten wat alle eigenschappen en dergelijke van een drug zijn, maar ook van de meest relevante landen ter wereld van de drugs waar ik mee bezig ben de cijfers en statistieken van zuiverheden, cuts, aantal fataliteiten, harm reduction, ik ben zelf uit een wetenschappelijke opleiding gekomen en heb aan de univ in avondonderwijs speciaal chemie gevolgd dat interessant is maar meer nog om exact elk proces van het uikoken van coke tot base, het wassen en het weer converteren naar compleet zuivere HCL en exact elk proces dat zich bij het uitvoeren daarvan afspeelt om honderd procent resultaat te bekomen, zelfs het nog veel simpelere minder effectieve wassen met aceton heb ik niemand weten doen zodat uiteindelijk het resultaat perfect was, ook uitkoken en converteren is simpel, maar niemand weet exact wat er zich afspeelt, verder geeft het je ook inzicht in de moleculaire structuren van een drug, wat boeiend is omdat je zo exact weet welke en op welke manier zulk een molecule zich zal gedragen en nog veel meer, zo ken ik drugs van kern tot geheel plaatje,...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Dus, een verklaring blijvende te zoeken, kan het zo zijn dat de speed die milder aanvoelt, gewoon minder Dex bevat? Kan het eruit gehaald zijn? Wat gebeurd er normaal met de rest (Levo-amfetamine) als de farmaceutische bedrijven de Dex eruit gehaald hebben? Word dat stiekem via een achterdeur verkocht?
Klik om te vergroten...
Dat is wel heel ver gezocht hoor. Dex uit de racemische mix halen is ontzettend lastig en duur en gebeurd dan ook alleen in de farmaceutische industrie. De farmaceutische industrie gaat de levo vervolgens echt niet via een achterdeur verkopen, aangezien die onder streng toezicht staan. Dat risico zullen ze gewoon nooit nemen, en is gezien de hoge prijs van dex ook niet nodig.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi Johnny show,

Allereest excuses voor het late reageren. Ik had het druk.

Waarom ik reageerde was om de volgende uitspraak die je deed in het topic "Speed wassen met Aceton":


en is wanneer het geen schadelijke cuts bevat en je enkel snuift onschadelijk voor lichaam en geest)
Klik om te vergroten...

Dit is gewoon niet waar. Hoe kan welke drug dan ook onschadelijk zijn voor lichaam en geest? Dat is de definitie van drugs. Ze veranderen chemische processen in het lichaam. Dat is wat drugs doen. Ze veranderen onze natuurlijke lichaamshuishouding. Drugs zijn slecht voor het lichaam. De meerwaarde in drugs ligt in het effect wat ze hebben, niet in het effect wat ze op ons lichaam hebben. Je lichaam is alleen geintresseerd in overleven en voorplanten, drugs verstoren dit en zijn biologisch gezien indringers,

Ik ben geen moraalridder, daarmee bedoel ik ik ben niet de brave hendrik die nooit drugs gebruikt. Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven, en snap heus wel de meerwaarde van drugsgebruik. Drugs hebben mij meer geleerd over mijn eigen psysche dan school ooit deed. Maar wat jij doet in dit topic is feiten tot in de extreme overdrijven. Je maakt beweringen die niet waar zijn, en bovendien voor de verslaafde zelf ook redelijk kwetsend:

onschadelijk voor lichaam en geest
Klik om te vergroten...

Hoe kan je dit zeggen terwijl je weet dat heroine verslaving voor zoveel ellende zorgt? Daarbij, hoe kan je beweren dat welke drug dan ook "onschadelijk" is voor lichaam en geest"? Dat is wat drugs doen. Dat is de definitie van het woord. Middelen die de chemie in het brein en het lichaam veranderen, dat is wat het betekent.

Ik ben niet tegen drugs, integendeel, maar je bent onzin aan het verspreiden en dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Johnny Snow zei:
Heroine is, net als alle Opioiden, volledig onschadelijk en vernielt zelfs niet een enkel hersencelletje, het gevaarlijke aan heroine is dat als je teveel neemt je ademhaling kan stoppen en je sterft aan een overdosis, witte, geen bruine, zuivere en zonder schadelijke cuts heroine is volledig onschadelijk, zoek maar op, en die kan je perfect snuiven want witte heroine is in hcl vorm zoals coke en bruine heroine is in base vorm zoals crack, echter is het omgekeerde van tel dat in het geval van heroine de hcl versie zuiverder en straffer is dan de base, en bij coke is het omgekeerd.

ps: coke is enkel benoemd als harddrug omwille van het verslavende karakter, dure prijs en megalomanische gevoel dat het geeft, wat het tot een verraderlijke drug maakt die bij verslaafden wel gauw tot sociale overlast kan zorgen.
pps: zelfs de meest zware over the top drug ter wereld, crystal meth is een soft drug (en crack en freebase coke ook trouwens...)!!!

Wat de meeste dan niet beseffen is dat Hasj-olie dan weer wel een harddrug is.
Klik om te vergroten...

Je snapt de definitie van softdrugs niet. Het is een verzonnen term voor hasj en wiet om het gedoogbeleid te helpen, maar is nooit een definitieve term omdat het simpelweg niet bestaat. Drugs zijn middelen die je bewustzijn veranderen.

Wat de meeste dan niet beseffen is dat Hasj-olie dan weer wel een harddrug is.
Klik om te vergroten...

Hasj olie is net als elke andere drugs gewoon een drug.Het enige verschil met softdrugs en harddrugs is dat je in Nederland softdrugs gewoon kan kopen in een winkel, genaamd een coffeeshop, en dat harddrugs verboden zijn volgens de wet.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#15
BasvanHoven zei:
Je snapt de definitie van softdrugs niet. Het is een verzonnen term voor hasj en wiet om het gedoogbeleid te helpen, maar is nooit een definitieve term omdat het simpelweg niet bestaat. Drugs zijn middelen die je bewustzijn veranderen.



Hasj olie is net als elke andere drugs gewoon een drug.Het enige verschil met softdrugs en harddrugs is dat je in Nederland softdrugs gewoon kan kopen in een winkel, genaamd een coffeeshop, en dat harddrugs verboden zijn volgens de wet.
Klik om te vergroten...

Je hebt duidelijk geen enkele bron nagetrokken en weet niet waarover je spreekt. Ik spreek uit data afkomstig van jarenlang wetenschappelijk onderzoek aangaande drugs, wat ik zeg zijn feiten, als jij niet van plan bent je huiswerk te doen en de feiten te checken, dan stopt het gesprek hier.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb eens nagedacht..... Als je verslaafd wordt aan meth is het belangrijkste in je leven meth.

Conclusie..... Je moet eerst 25kg meth inslaan voordat je aan een methverslaving begint. Dan ben je een gelukkige junk.

Het leven kan zo simpel zijn.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Albedo zei:
Ik begrijp de gewichten en testresultaten nog steeds niet. Als de puurste (sulfaat) speed 73,4% is, dan is de rest het zout, dus 26,6%.

Dan klopt de eerste testuitslag niet volgens mij, want er blijft maar 23% over, tenzij het geen sulfaatzout is maar een HCL zout. Dan is de puurheid hoger met max 78% en is het zout 22%. Dan zou het wel kunnen.

Of maak ik een fout ergens?
Klik om te vergroten...


Waarom zou je max puurheid geen 78% kunnen zijn? Is perfect mogelijk.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Linksrechts zei:
Waarom zou je max puurheid geen 78% kunnen zijn? Is perfect mogelijk.
Klik om te vergroten...
Wat voor zout zou je dan hebben? Amfetaminesulfaat is 73% amfetamine.
L
LinksrechtsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Wat voor zout zou je dan hebben? Amfetaminesulfaat is 73% amfetamine.
Klik om te vergroten...

Als je me kan vertellen waarom amfetaminesulfaat max 73% is weet je automatisch het antwoord op je vraag.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Linksrechts zei:
Als je me kan vertellen waarom amfetaminesulfaat max 73% is weet je automatisch het antwoord op je vraag.
Klik om te vergroten...
Wat is dit nou weer voor niets zeggend antwoord. Amfetamine komt standaard in sulfaat vorm en kan als zodanig maximaal 73% zuiver zijn. Als amfetamine in hydrochloride vorm gemaakt zou worden zou het maximaal 78% zuiver kunnen zijn, maarja sulfaat is de standaard dus hydrochloride zien we in de praktijk niet.

Voor de mensen die het interessant vinden, heb een tijdje terug een topic geschreven waarin ik uitleg waarom drugs een bepaalde maximale zuiverheid hebben en hoe je die zelf kunt berekenen: https://drugsforum.nl/threads/de-maximale-zuiverheid-van-drugs-berekenen.56480/
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."