Sorry, maar dit is echt complete onzin. Stop alsjeblieft met dit soort misinformatie te verspreiden op het forum.
Ik weet niet wat jij denkt dat onzin is, maar dit zijn wetenschappelijke feiten. Over Coke: de definitie van een harddrug is dat die zowel geestelijk als lichamelijk verslaven is en eens je stopt je lichaam heel ziek wordt, Coke is niet lichamelijk verslavend ergo een softdrug, enkel geestelijk verslavend en geen lichamelijke afkick bij stopzetten van verslaving.
Heroine is, net als alle Opioiden, volledig onschadelijk en vernielt zelfs niet een enkel hersencelletje, het gevaarlijke aan heroine is dat als je teveel neemt je ademhaling kan stoppen en je sterft aan een overdosis, witte, geen bruine, zuivere en zonder schadelijke cuts heroine is volledig onschadelijk, zoek maar op, en die kan je perfect snuiven want witte heroine is in hcl vorm zoals coke en bruine heroine is in base vorm zoals crack, echter is het omgekeerde van tel dat in het geval van heroine de hcl versie zuiverder en straffer is dan de base, en bij coke is het omgekeerd.
ps: coke is enkel benoemd als harddrug omwille van het verslavende karakter, dure prijs en megalomanische gevoel dat het geeft, wat het tot een verraderlijke drug maakt die bij verslaafden wel gauw tot sociale overlast kan zorgen.
pps: zelfs de meest zware over the top drug ter wereld, crystal meth is een soft drug (en crack en freebase coke ook trouwens...)!!!
Wat de meeste dan niet beseffen is dat Hasj-olie dan weer wel een harddrug is.
De lijsten van de opiumwet een en twee zijn niet officieel maar slecht officieus in het benoemen van bepaalde drugs als hard of soft en nog een misvatting, soft drugs betekent niet dat ze een soft effect of soft qua schade, risico etc zijn, een soft drug kan heel hard zijn en een harddrug als heroine, wanneer je het snuift, is veel minder intens, veel minder zwaar dan bv. mdma, terwijl de meeste mensen denken dat het effect ervan heel intens moet zijn. Naalden gaan pompen kan je eens een paar keer doen, dan is het intens, maar dat doe je maar enkele keren om het eens gedaan te hebben, enkel mensen die niet nadenken blijven IV gebruiken - dom, want je maakt al je aders kapot, en laat ik nu net zoveel mogelijk aan harm reduction willen doen?...
Check alles maar na, dit is exact totaal correcte info, wat vind jij dan onzin? dan link ik je daarover wel een info page (zo weinig weten mensen dus over drugs).
Je zou beter correct je huiswerk doen en iets weten over drugs voor je uitspraken doet die doen blijken dat je duidelijk nooit info erover hebt opgezocht en niet weet waar je het over hebt, no offense! Grtz!
Edit: Jammer geen antwoord te krijgen...