#1
Ja van LSD word ik ook niet moe, alleen maar achteraf. :P
El Retro zei:Een van de vermakelijkste reports die ik op DF al heb gelezen, echt geen seconde verveeld.

Psycho_Chrono zei:bedankt voor jullie reacties, ben blij dat het report zo in de smaak valt! Ik denk dat ik wel vaker wat tripreports ga schrijven zo ! :P
bedankt !![]()

Psycho_Chrono zei:Ik had ongeveer een dosering van rond de 2,5 mg, het was namelijk rond de 1,25 mg per capsule. Ik heb al meerdere ervaringen met hallucineren en dergelijke dus vond dat ik dit wel aankon. Daarbij zorg ik er ook altijd voor dat ik me lichamelijk en geestelijk goed voel voor ik besluit te gaan trippen.
Maar het is inderdaad zelfs voor een gemiddelde trippelaar heavy spul![]()
met LSD ga ik regelmatig naar feesten.. ik heb 8 x gedaan en 6 keer ervan ben ik uitgeweest, dus da zou met DOB mss ook wel lukken?Psycho_Chrono zei:Bedankt voor jullie reacties!!![]()
@Flashkop/Jeller: Ik denk dat als je na een tijdje de drugs echt onder controle krijgt, tijdens het trippen, dat je wel naar een feestje kan. Ik maakte de fout om al vrij vroeg de deur uit te gaan, toen begon het middel pas hard in te slaan. Als je DOB goed doseert, kun je ook gewoon het speed-effect krijgen zonder de hallucinaties. Let wel op...het duurt echt héél lang!
Ik wist niet dat DOB zo moeilijk te verkrijgen was, had er vooor mijn verjaardag eigenlijk ook nog nooit van gehoord totdat ik het kreeg.
Ik ken de laborant die het maakt , krijg wel vaker leuke cadeautjes van hem haha :P
Bedankt voor jullie leuke reacties trouwens! Had niet verwacht dat het zo in de smaak zou vallen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."