Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-maart] DOB - Demonische Dualiteit

[TvdM-maart] DOB - Demonische Dualiteit

72 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geweldig! :hearteyes: wil ik cker ook een keer doen :mrgreen:

Psycho_Chrono zei:
..de kleuren waren zo fel dat het leek alsof ze van de voorwerpen afkwamen
Klik om te vergroten...

klinkt als bloom effects?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha als je de weg naar de laborant weet wel ja. :)
Shit, toch de verkeerde richting gekozen op de middelbare school...

Maar een erg vermakelijk report heb je geschreven vriend. Echt een grappige vertelstijl, mschien omdat je nog aan het uittrippen was ook?

Dat van de fiets hala ik nog maar een keer aan, want dat is echt te fucking grappig. Dat je ook echt zoiets hebt van: krijg jij lekker de scheit, slot erom en door, haha.

En die capuchon kan ik helemaal begrijpen, ik heb daar ook vaak behoefte aan als k aan eht trippen ben. Voelt lekker beschermd ofzo, afgeschermd van de wereld. :)

Leuk om te lezen, ga zo door :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankje, ja de capuchon kan ik nu ook beter begrijpen, was idd een vertrouwd en persoonlijk gevoel. Dat met die fiets vond ik naderhand ook hilarisch!

Binnenkort ga ik weer eens hawaiaanse paddo's doen, mocht er iets noemenswaardig gebeuren schrijf ik er een weer :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier nog een report tegengekomen van iemand die op de DOB naar een feestje ging en nergens last van had, het kan dus wél :wink:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=1861
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat had ik ook wel, maar voelde mij ook euforisch
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: DOB - Demonische Dualiteit

Lachen je bent 1 van de weinige met DOB ervaring,er is moeilijk aan te komen omdat er bijna geen markt voor is.
Ik wist niet eens dat het nog circuleerde hedendaags
Ik heb midden jaren 90 een supply dob gehad.

Persoonlijk vind ik dob veel heftiger dan lsd.Lsd zie je nog een beetje aankomen als je je dosis kent,maar dob hakt er flink in.
Het duurt een tijd voordat het erin kickt vandaar dat je je soms vergist maar als dat het doet zie je gelijk,..tenminste dat had ik, paarse en groende dikke kleuren verschijnen overal en zelfs animatie shit,dat alles half tekenfilm wordt.

Ik herriner me dat ik een x in een dob trip op zoek ging naar onze auto toen we uit world center kleve kwamen,dat was echt moeilijk alle autos waren dezelfde kleur en golfde op en neer helmaal weg was ik..gelukkig heeft onze bob(die ik toen zag met een piano als tanden en van die roger rabbit ogen)ons toen veilig thuis gebracht,maar de volgende dag zat ik nog steeds in een trip,echt een dikke 18 uur.

Binnen in de discotheek heb ik uren naar een muur zitten spacen die leek te leven,het was een soort dia projectie maar die kwam dus vet tot leven.
Ook de tafel waar ik aan zat werd kleiner en groter en de glazen die erop stonden gingen de hoogte in en krompen weer in snel tempo.

De mensen om me heen werden steeds vager en ik kon hun taal niet meer verstaan,ook had ik last van luxaflex effecten in mijn gezichtsveld.
Het is in ieder geval geen drug om met uitgaan te doen want je wordt echt een maloot die niks meer in kan schatten.(of mischien wel in mindere maten maar dat kon ik nooit)

Maar het pep effect is zeker aanwezig je wordt niet loom zoals met paddos maar dan nog vind ik het te heftig voor uitgaan,omdat de controle toch wel ver te zoeken was in al mijn gevallen.

Vette shit..

Succes met de hawaiaanse,tropische stroperige kleuren en diepgang is wat je krijgt..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wtf.. 18 uur kerel. Dát is nog eens een lange trip.
Vinden jullie DOB te lang duren? Of ervaren jullie dit als prettig?

Ben erg nieuwschierig en kan er waarschijnlijk ook aan komen... maar misschien is dit iets té heftig?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wow, echt een Superreport zeg! Leest makkelijk door en goed beschreven. :wave:
Heb vandaag eerste werk meteen maar eens je report gelezen, maar
het is een van de mooiste en grappigste reports die ik gelezen heb.
Hoe is het met je fiets afgelopen? Haha!
Trap tegen zijn achterste geven, moet hij maar niet brommen! :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ligt eraan hoe graag je het wilt. Als je gewoon relax wil trippen raad ik DOB af omdat het zo lang duurt. Wil je echt eens serieus knallend trippen raad ik het je aan. Bij mij waren de meeste effecten rond het 14e uur wel weg, maar het speed effect heeft echt nog wel ongeveer 24 uur geduurd ofzo. Zelfs nadat ik mijn fiets had opgehaald, nog wat gegamed had en de afwas gedaan had was ik nog niet moe! Wazige gedoe :grin:

Maar het is inderdaad een héle aparte ervaring!
Dat van dat strip-achtige heb ik ook een paar keer gehad, maar wist het niet te beschrijven, was ook maar heel even en zeer af en teo.

Dat animatie projectie dat psychonaut hierboven zei had ik heel sterk met die vrouw op de poster.

En inderdaad zijn er weinig mensen die getripped hebben op de DOB, maar dat maakt het juist zo speciaal!

@Psychonaut: hoe voelde jij je eigenlijk na de trip ?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wel ok,maar niet zo lekkere afterglow de week in als bij acid.
+/-2 dagen beetje chemisch toch wel..
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: DOB - Demonische Dualiteit

Mooi report man leest lekker weg en erg boeiend :grin:


Psycho_Chrono zei:
(En plotsklaps drong het tot me door, wat is realiteit? Een onmiddellijke gedachtengang werd getriggered. Realiteit zoals ik die kende bestond niet, realiteit was variabel en relatief. Toen ik dat ‘besefte’ werd de wereld gruwelijk. De mensen in de auto’s leken mij kwaad aan te kijken, het was s’avonds en hun autolichten schenen in mijn gezicht, dus ik heb hun gezicht nooit kunnen zien.
Klik om te vergroten...


Dat herken ik wel, bij veel geestveruimende middelen kom ik in dubio is drugs nou slecht of goed... Waarom gebruik ik het en ook wat jij beschrijft soms. Terwijl ik nuchter er voor de volle 100% achter sta. Misschien heeft het ermee te maken dat mijn eerste paddo's trip een onwijs slechte was. Alles wat ik nu doe, ik wordt er altijd weer even aan herinnert.

Maar goed :) Greetz :wave:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat meer mensen dat hebben, je geest word als het ware 'verruimd'. Door de hallucinogenen ben ik ook meer gaan nadenken over het leven. Een lsd trip (en deze DOB trip) hebben mij doen inzien dat ik mijn leven anders moest gaan leiden, wat ik nu ook probeer.

Ik ben door deze middelen eigenlijk alleen maar positief verandert, ik maak me niet meer zo snel kwaad om dingen, kan dingen beter relativeren enz. Ook heeft LSD ervoor gezorgd dat ik eindelijk van mijn slopende slaapstoornis afkwam!
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#13
een zeer goed report, ik las het echt in een keer door :) en, ja ik ben mischien wel de zoveelste die dit zegt maar, met die fiets was echt te grappig! mischien probeer ik dit ook eens. :wink: (als ik er aan weet te komen natuurlijk)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psycho_Chrono zei:
Ik denk dat meer mensen dat hebben, je geest word als het ware 'verruimd'. Door de hallucinogenen ben ik ook meer gaan nadenken over het leven. Een lsd trip (en deze DOB trip) hebben mij doen inzien dat ik mijn leven anders moest gaan leiden, wat ik nu ook probeer.

Ik ben door deze middelen eigenlijk alleen maar positief verandert, ik maak me niet meer zo snel kwaad om dingen, kan dingen beter relativeren enz. Ook heeft LSD ervoor gezorgd dat ik eindelijk van mijn slopende slaapstoornis afkwam!
Klik om te vergroten...

Ik heb door trips ook enkele dingen geleerd, ben mede met paddo's van mijn angststoornis afgekomen, en contenter in het leven gaan staan. Tripmiddelen kunnen inderdaad redelijk wat inzicht bieden.
Misschien is dat wel waarom sommie mensen erg bad kunnen gaan, omdat ze hun eigen realiteit niet onder ogen kunnen komen.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat zijn de positieve dingen :grin:

Ik heb ook wel een beetje hetzelfde als bij jou... ik denk positiever, maar merk wel (omdat ik tot nu toe erg gecontroleerd gebruik) dat houdt in per 3 maanden een keer xtc etc... dat ik het saai ga vinden als ik niks meer doe... en dat vind ik een onprettig idee... maar goed
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
@azgaza: Ik denk inderdaad ook dat de bad trips voornamelijk komen door de persoonlijke gevoelens van negativiteit in jezelf. Maar soms kunnen deze middelen ook een heel goede zelfreflectie geven, en dat kan soms beangstigend zijn voor velen. Maar hoe bad je trip ook is, als je een beetje goed kan nadenken kun je er zeker van leren, ook een bad trip is leerzaam. En trips zijn nooit altijd 100% alleen maar fun.

@Psychonaut: Hoe gecontroleerder je drugsgebruik, hoe beter zou ik zeggen. Maar inderdaad lijkt het leven soms saai zonder de middelen maar juist dan moet je geestelijk sterk in schoenen staan en de verleiding weerstaan.

Ik heb trouwens sinds ik hallucinogenen gebruik een beetje een afkeer gekregen tegen amfetamine's enzo, maar ook ik kan héél soms de verleiding gewoon niet weerstaan, maar het is niet zo dat ik echt uitkijk naar het gebruik van amfeta's.
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik sta wat dat betreft ook sterk in mijn schoenen...

Maar als ik bijvoorbeeld 17 febr xtc heb gebruikt... en dat doe ik op Defqon 1 pas weer dan doe ik tussen door nog een keer speed, ketamine, 2cb, ghb... en dan met elk middel heb ik de bepaalde tijd die ik ertussen houdt... bij speed heb ik 2 maanden, bij xtc 3/ 2 maanden.

Maar doordat ik dus meerdere middelen gebruik ga je elke keer weer verder kijken... wat kan ik nog meer doen zonder dat ik mijn tijdslimiet van de andere middelen doorbreek.

Ik vind het allemaal leuk hoor daar niet van maar het sluipt wel veel door je hoofd als je gediciplineerd bent en niet elk weekend maar raak gaat zeg maar.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank jullie voor de leuke reacties. Ik kan waarschijnlijk weer zéér binnenkort aan mijn DOB komen (dit keer een hogere dosis) maar ik ben er nog over na aan het denken. Ik wil eerst de Ayahuasca sessie nog even afwachten in Mei, en daarna misschien weer DOB in de zomermaanden, begin ik wel 's morgens.

Ik had nu een dosis van 2,5 mg, ik wil misschien voor de volgende keer mijn dosis verhogen naar 2,8 of 3 mg, maar dat ligt aan hoe ik me dan voel (goed of slecht) en of de situatie zich daar toe laat, natuurlijk tref ik ook de nodige voorzorgsmaatregelen.

Zou ik het doen of niet....hmmm....
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Dank jullie voor de leuke reacties. Ik kan waarschijnlijk weer zéér binnenkort aan mijn DOB komen (dit keer een hogere dosis) maar ik ben er nog over na aan het denken. Ik wil eerst de Ayahuasca sessie nog even afwachten in Mei, en daarna misschien weer DOB in de zomermaanden, begin ik wel 's morgens.

Ik had nu een dosis van 2,5 mg, ik wil misschien voor de volgende keer mijn dosis verhogen naar 2,8 of 3 mg, maar dat ligt aan hoe ik me dan voel (goed of slecht) en of de situatie zich daar toe laat, natuurlijk tref ik ook de nodige voorzorgsmaatregelen.

Zou ik het doen of niet....hmmm....
Klik om te vergroten...

Doen :tongueout: kunnen wij weer een mooi trip rap lezen :grin:
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#20
:grin: geweldig!!!


Nou fiets, als jij niet aardig kan zijn in mijn wereld blijf je maar hier.’ Ik sloot hem af en liep alleen verder, zéér absurde gedachten. Ik denk nu dat de reden waarom mijn fiets gromde was omdat ie kapot was en mijn spatbord over mijn wiel schuurt, in mijn DOB trip klonk het als grommen.
Nog een paar keer keek ik om naar mijn verlate fiets, hij had het zich er zelf zo na gemaakt!

whahaha!!!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."