#1
zeer mooi report, ik blijf zoeken ![:grin:]()
jopio zei:geweldig!!!
Nou fiets, als jij niet aardig kan zijn in mijn wereld blijf je maar hier.’ Ik sloot hem af en liep alleen verder, zéér absurde gedachten. Ik denk nu dat de reden waarom mijn fiets gromde was omdat ie kapot was en mijn spatbord over mijn wiel schuurt, in mijn DOB trip klonk het als grommen.
Nog een paar keer keek ik om naar mijn verlate fiets, hij had het zich er zelf zo na gemaakt!
whahaha!!!!![]()
Psycho_Chrono zei:ligt eraan hoe graag je het wilt. Als je gewoon relax wil trippen raad ik DOB af omdat het zo lang duurt. Wil je echt eens serieus knallend trippen raad ik het je aan. Bij mij waren de meeste effecten rond het 14e uur wel weg, maar het speed effect heeft echt nog wel ongeveer 24 uur geduurd ofzo. Zelfs nadat ik mijn fiets had opgehaald, nog wat gegamed had en de afwas gedaan had was ik nog niet moe! Wazige gedoe
Maar het is inderdaad een héle aparte ervaring!
Dat van dat strip-achtige heb ik ook een paar keer gehad, maar wist het niet te beschrijven, was ook maar heel even en zeer af en teo.
Dat animatie projectie dat psychonaut hierboven zei had ik heel sterk met die vrouw op de poster.
En inderdaad zijn er weinig mensen die getripped hebben op de DOB, maar dat maakt het juist zo speciaal!
Psycho_Chrono zei:kan maar dan ga je niet hallucineren en hou je alleen het speed effect over, wat dus betekend dat je 2 dagen zo strak als een penguin staat...

Qocaïne zei:Psycho_Chrono zei:kan maar dan ga je niet hallucineren en hou je alleen het speed effect over, wat dus betekend dat je 2 dagen zo strak als een penguin staat...
Oh, ok. Dat had je volgens mij al eens gezegd.
Bleh![]()




lysergine25 zei:Goed rapportje hoor ...
Beete late reactie maar goed.
DOB me .....
![]()
Ik maak wel een gaatje in mijn agenda ....
![]()
Het lijkt me inderdaad geen drug voor de beginner zoals lysergine25 zegt! Maar toch zeker een keer het proberen waard 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."