Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-maart] DOB - Demonische Dualiteit

[TvdM-maart] DOB - Demonische Dualiteit

72 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zeer mooi report, ik blijf zoeken :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jopio zei:
:grin: geweldig!!!


Nou fiets, als jij niet aardig kan zijn in mijn wereld blijf je maar hier.’ Ik sloot hem af en liep alleen verder, zéér absurde gedachten. Ik denk nu dat de reden waarom mijn fiets gromde was omdat ie kapot was en mijn spatbord over mijn wiel schuurt, in mijn DOB trip klonk het als grommen.
Nog een paar keer keek ik om naar mijn verlate fiets, hij had het zich er zelf zo na gemaakt!

whahaha!!!! :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad prachtig ja :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psycho_Chrono zei:
ligt eraan hoe graag je het wilt. Als je gewoon relax wil trippen raad ik DOB af omdat het zo lang duurt. Wil je echt eens serieus knallend trippen raad ik het je aan. Bij mij waren de meeste effecten rond het 14e uur wel weg, maar het speed effect heeft echt nog wel ongeveer 24 uur geduurd ofzo. Zelfs nadat ik mijn fiets had opgehaald, nog wat gegamed had en de afwas gedaan had was ik nog niet moe! Wazige gedoe :grin:

Maar het is inderdaad een héle aparte ervaring!
Dat van dat strip-achtige heb ik ook een paar keer gehad, maar wist het niet te beschrijven, was ook maar heel even en zeer af en teo.

Dat animatie projectie dat psychonaut hierboven zei had ik heel sterk met die vrouw op de poster.

En inderdaad zijn er weinig mensen die getripped hebben op de DOB, maar dat maakt het juist zo speciaal!
Klik om te vergroten...

Hmm... Ik ben er toch wel erg nieuwschierig naar geworden.
Ik kan het altijd in de vakantie doen. Dan maakt het mij niet uit hoelang zo'n trip duurt!

Je had twee capsules genomen. Één capsule is ook genoeg?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
kan maar dan ga je niet hallucineren en hou je alleen het speed effect over, wat dus betekend dat je 2 dagen zo strak als een penguin staat...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psycho_Chrono zei:
kan maar dan ga je niet hallucineren en hou je alleen het speed effect over, wat dus betekend dat je 2 dagen zo strak als een penguin staat...
Klik om te vergroten...

Oh, ok. Dat had je volgens mij al eens gezegd.
Bleh :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:
kan maar dan ga je niet hallucineren en hou je alleen het speed effect over, wat dus betekend dat je 2 dagen zo strak als een penguin staat...
Klik om te vergroten...

Oh, ok. Dat had je volgens mij al eens gezegd.
Bleh :beer:
Klik om te vergroten...

hehe had hierover heen gelezen, maar had het inderdaad al eens eerder gezegd, maar geeft niet, ik geef graag voorlichting :P :beer:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gefeliciteerd met het tripreport van de maand Maart. Het is zeker dik en DOB(BEL) verdient! :grin: :wave:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeer mooi omschreven trip report zou het ook graag eens doen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm intressant! En heel mooi geschreven!
Dit zal mij wrsl ook wel op een dag overkomen, maar nu nog niet :) eerst opbouwen en andere middelen beter en dieper verkennen. Daarna naar iets nieuws. Ayahuasca zal thans daarvoor nog komen denk ik. Anyway, maakt niet uit, ik heb nog de rest van men leven de tijd :)

Allezins bedankt voor je verlsag en info! Verdient TvdM zeker!


:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dank jullie :) Ook Ayahuasca staat hoog op mijn verlanglijstje en ik zal binnenkort eindelijk deze thee tot mij kunnen nemen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Goed rapportje hoor ...

Beetje late reactie maar goed.

DOB me .....


:hearteyes:

Ik maak wel een gaatje in mijn agenda ....


:mrgreen:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
Goed rapportje hoor ...

Beete late reactie maar goed.

DOB me .....


:hearteyes:

Ik maak wel een gaatje in mijn agenda ....


:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha dus je komt binnekort weer eens langs neem ik aan :wink:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#13
alles is in middels wel gezegd geloof ik, een leuk report om te lezen over een zeldzaam stofje. Grappig dat je de maker kent, ik ging er vanuit dat de meeste zeldzame dingen van verre kwamen...NederDOB dus?

Een kritisch puntje; je raad het iedereen aan, MOET met hoofdletters erbij. Tuurlijk, ik ben ook enthousiast over bepaalde stofjes, het is mijn mening dat je beter niet hard moet pushen. Je vind het heftiger dan lsd en het duurt laaaang, echt niet iedereen kan dat handelen. Tripervaring is vereist, en dit is geen allemansdrug.
Voel je niet aangevallen, ik ben graag voorzichtig met bv de onbekenden die hier allemaal kunnen rondpluizen en geen maat houden. Of zichzelf niet goed genoeg kennen.

Ik zal zelf binnenkort DOM (STP) doen, de legendarische broer van DOB. Dit report is een goede aanvulling op wat ik al wist van de familie DO-x. Ik lees me altijd helemaal in voor ik iets nieuws neem,

groeten, Erwin K
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk geschreven report! Hierdoor heeft deze drug mijn interesse zeker ook getrokken! :mrgreen: Het lijkt me inderdaad geen drug voor de beginner zoals lysergine25 zegt! Maar toch zeker een keer het proberen waard :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geweldige ervaring lijkt me dat. :)

En heerlijk duidelijk geschreven! Leest lekker door.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
En dan heb je DOM nog niet ontmoet...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
zeker zeeer goed report :stoned:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vet report, echt mooi.

@ Flashkop: Moe met LSD op? oO Alleen als ie er in tikt moet ik even zitten, daarna constant dansen :grin:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#19
w00t nice report :). Ik had voor dit report nog nooit van DOB gehoord, maar klinkt zeker interessant :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vet report. Klinkt zeker intressant om keertje te gebruiken. Maar ik wacht er nog ff mee. Wel lang hoor die trip :P haha

Keep Up the good work :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."