Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-maart] DOB - Demonische Dualiteit

[TvdM-maart] DOB - Demonische Dualiteit

72 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vet report. Klinkt zeker intressant om keertje te gebruiken. Maar ik wacht er nog ff mee. Wel lang hoor die trip :P haha

Keep Up the good work :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen slechte reactie, kritsisch maar scherp en oprecht.

DOB lijkt mij niet iets voor de beginner, zelfs voort de gevorderde lijkt het wel heftig.

0,03 mg was de dosis toch zo'n weegschaal kost al een vermogen.


Stonie
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja van LSD word ik ook niet moe, alleen maar achteraf. :P
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
leuk report :wave:

goed geschreven ook :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
El Retro zei:
Een van de vermakelijkste reports die ik op DF al heb gelezen, echt geen seconde verveeld :) .
Klik om te vergroten...

idd
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor jullie reacties!! :grin:

@Flashkop/Jeller: Ik denk dat als je na een tijdje de drugs echt onder controle krijgt, tijdens het trippen, dat je wel naar een feestje kan. Ik maakte de fout om al vrij vroeg de deur uit te gaan, toen begon het middel pas hard in te slaan. Als je DOB goed doseert, kun je ook gewoon het speed-effect krijgen zonder de hallucinaties. Let wel op...het duurt echt héél lang!

Ik wist niet dat DOB zo moeilijk te verkrijgen was, had er vooor mijn verjaardag eigenlijk ook nog nooit van gehoord totdat ik het kreeg.
Ik ken de laborant die het maakt , krijg wel vaker leuke cadeautjes van hem haha :P

Bedankt voor jullie leuke reacties trouwens! Had niet verwacht dat het zo in de smaak zou vallen :sunglasses:.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een van de vermakelijkste reports die ik op DF al heb gelezen, echt geen seconde verveeld :) .
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Respect! Een heerlijk te lezen report, zoals al velen zeiden.
Ook ik had nog nooit van deze drug gehoord, en het lijkt
me behoorlijk de moeite waard...

THX voor het delen van deze unieke ervaring!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psycho_Chrono: Bij deze beloof ik je alvast dat ik op dit report ga stemmen als tripreport van de maand. Wat een ervaring! Wat een drugs, wat een verhaal! I envy you! Mooie beschrijvingen van flarden van visuals, zoals de vrouw op de poster en wat een heerlijke tripgedachtes zoals het leipe briefje voor je vriendin en de fiets die straf krijgt. Wij zijn idd materie en het huls zal minder belangrijk moeten zijn dan het is.. Jouw verhaal is uniek goed!
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd vet report
ben blij dat ik het gelezen heb, heb hier namelijk nog wat DOI liggen (wat qua effecten vergelijkbaar is met DOB), wat ik spijtig genoeg nog niet heb kunnen uitproberen vanwege de lange werkingsduur
maar door je tripreport is mijn interesse voor deze drug weer gewekt, mss maar eens wat tijd maken om nog eens flink te trippen...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
:hearteyes: bedankt voor jullie reacties, ben blij dat het report zo in de smaak valt! Ik denk dat ik wel vaker wat tripreports ga schrijven zo ! :P

bedankt ! :stoned:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
:hearteyes: bedankt voor jullie reacties, ben blij dat het report zo in de smaak valt! Ik denk dat ik wel vaker wat tripreports ga schrijven zo ! :P

bedankt ! :stoned:
Klik om te vergroten...

jaaaa doen doen doen... :grin:
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zéér strak geschreven, ik kon me echt helemaal inleven in je verhaal, vooral het stuk met je fiets kon ik me erg in vinden. Vet dat je em overwon, dat je dacht 'wtf?? dan ben je toch lekker boos op me, ik chill em hier jij niet' erg vet! :grin:

Ik had al eerder gehoord van DOB, een maatje van me heeft het, je kan van 2mg als het goed is al redelijk spacen, en het werk idd ziekelijk lang. Geen spul voor onervaren trippers, dat is wat ik wél weet.

Nog even een vraagje, wat was de dosering die je nam ? volgensmij was het toch wel een behoorlijke dosering, alhelemaal omdat het je 1e keer DOB was!

_____________________________________________________________

Even erowid erbij gepakt over de dosering:

Threshold 0.2 mg
Light 0.2 - 0.75 mg
Common 0.75 - 1.75 mg
Strong 1.75 - 2.5 mg
Heavy 2.5 - 3.5 mg
Overdose 3.5 + mg

Onset : 1 - 2 hours
Duration : 8 - 24 hours (depending on dosage)
Normal After Effects : 6 - 12 hours
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zeg ergens verderop dat je er wel klaar voor moet zijn, maar dat is eigenlijk bij alle drugs zo.

Dank voor de reacties.

Hulde aan meneer Krol, je hebt verstand van goede zaken :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had ongeveer een dosering van rond de 2,5 mg, het was namelijk rond de 1,25 mg per capsule. Ik heb al meerdere ervaringen met hallucineren en dergelijke dus vond dat ik dit wel aankon. Daarbij zorg ik er ook altijd voor dat ik me lichamelijk en geestelijk goed voel voor ik besluit te gaan trippen.

Maar het is inderdaad zelfs voor een gemiddelde trippelaar heavy spul :mrgreen:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#16
:) klinkt zeer intressant, ik zal het eens vragen aan een zeer betrouwbaar figuur die er een sport van maakt om zeldzame drugs te vinden :P Maar eerst crystal meth :)

In ieder geval, ik zal kijken of er nog veel intressante trips komen van de maand, maar denk zomaar dat ik op jou ga stemmen voor TvdM
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Ik had ongeveer een dosering van rond de 2,5 mg, het was namelijk rond de 1,25 mg per capsule. Ik heb al meerdere ervaringen met hallucineren en dergelijke dus vond dat ik dit wel aankon. Daarbij zorg ik er ook altijd voor dat ik me lichamelijk en geestelijk goed voel voor ik besluit te gaan trippen.

Maar het is inderdaad zelfs voor een gemiddelde trippelaar heavy spul :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Lol dat staat idd wel gelijk aan 'heavy', ja op een middel waar je meer als 12 uur hard op spaced wil je niet verkeerd gaan. Zelf een keer TMA-6 gedaan op een zaterdag avond, de dag voor m'n verjaardag, geen slimme keuze. Spul werkt ongeveer 16 uur lang door, met als resultaat dat ik s'ochtends toen ik wakker werd (was al vroeg) nog de patronen op m'n muur zaten lol, verder heb ik de hele dag niet scherp kunnen zien.

Je zal nu wel denken, waarom doe je zoiets stoms? Het was niet heel heftig dus ik dacht dat het allemaal wel ging en ik s'ochtend weer normaal zou zijn, niet dus... lol

Spul is trouwens zeer giftig, echt rommel, raad et echt niemand aan, ben nog nooit zo gaar in me leven geweest.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psycho_Chrono zei:
Bedankt voor jullie reacties!! :grin:

@Flashkop/Jeller: Ik denk dat als je na een tijdje de drugs echt onder controle krijgt, tijdens het trippen, dat je wel naar een feestje kan. Ik maakte de fout om al vrij vroeg de deur uit te gaan, toen begon het middel pas hard in te slaan. Als je DOB goed doseert, kun je ook gewoon het speed-effect krijgen zonder de hallucinaties. Let wel op...het duurt echt héél lang!

Ik wist niet dat DOB zo moeilijk te verkrijgen was, had er vooor mijn verjaardag eigenlijk ook nog nooit van gehoord totdat ik het kreeg.
Ik ken de laborant die het maakt , krijg wel vaker leuke cadeautjes van hem haha :P

Bedankt voor jullie leuke reacties trouwens! Had niet verwacht dat het zo in de smaak zou vallen :sunglasses:.
Klik om te vergroten...
met LSD ga ik regelmatig naar feesten.. ik heb 8 x gedaan en 6 keer ervan ben ik uitgeweest, dus da zou met DOB mss ook wel lukken?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Flut: Whehehe dat lijkt me echt héél vervelend:P Zit je snoeihard te spacen bij je familie haha. Maar inderdaad, 16 uur is echt heel lang, vooral als je intensief tript en er echt constant mee bezig bent, je voelt je daarna redelijk dood....


@Jeller: DOB is toch net iets anders dan LSD. Het kan ook zijn dat bij jou ook het paranoia gevoel toeslaat, dan moet je echt heel sterk in je schoenen staan wil je er overheen komen. Ik vind het risico te groot om ermee uit te gaan. Ik kreeg ook sterke drang naar mijn thuisomgeving:P. Misschien ga je na 2 uur feesten wel naar huis hahaa:P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
DOB is niet zo héél moeilijk als je de weg weet :grin:
Gelukkig ken ik een laborant haha:) ik hoef er dus niet meer naar op zoek gelukkig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."