#1
BombSki zei:hmm niemand heeft hier dus ouders waarmee ze wel eens iets opsteken?
mijn ouders blowen zelf dagelijks en ik ook. ze vinden dat je vanaf je 16e mag blowen, maar moedigen het zeker niet aan ofzo..
In het begin dacht k dat mn ouders het niet leuk zouden vinden, maar uiteindelijk kwamen ze er toch achter (doh). Ze vonden het niet erg en nu blow ik geregeld met mn ouders, ook op feesten enzo.
wel beter..![]()
gaaf
wees maar zuinig op je ouders
