Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoned bij je/iemands ouders?

Stoned bij je/iemands ouders?

44 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hoor vaak verhalen van vrienden enzo ,, en zie het ook als ik erbij ben dat ze gewoon bijna altijd als ze nog knetter stoned zijn naar huis gaan naar hun ouders en ze zijn dan gewoon met ze aan t praten sirieus,, en soms ben ik daar dan bij en sluit me maar ergens in het hoekje omdat ik bang ben wat ze over me zullen denken.
Maar ik kan dat DUS echt niet, normaal doen als ik stoned ben.
Ik ben altijd een zweverig,lacherig en kluns.. ik heb geen eens het lef om me ouders aan tekijken als ik stoned ben.
Daarom zorg ik ook meestal dat ik niet vlak na het blowen naar huis gaat.
maar dat kan niet altijd.
maar heeft misschien iemand tips om het teverbergen of wat dan ook?
Ja gelijk naar boven gaan.. maar dat valt ook op, en meestal wil ik nog ff wat te eten pakken enz

*admin: heb even je topictitel aangepast, capslock mag uit hoor tijdens het typen
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#2
ze weten trouwens dat ik geblowd HEB,, maar denken dat ik gestopt ben.
en zeggen ook altijd als ik er achter kom dat je stoned ben ga je het huis uit enz :smoke:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha ik zou gewoon zorgen dat je gaat blowen als je niet naar huis hoeft. Zondagochtend is de perfecte tijd, dan heb ik heel mijn vrije dag nog voor me en hoef ik echt helemaal niets (tenzij ik nog huiswerk heb)

Dan hoef je dus ook niet stoned thuis te komen!

Ik zat laatst te denken om een keer te padowen maar dat ga ik niet doen. Want er is nou eenmaal geen tijd voor...., dan kom ik thuis omhels ik strax mijn moeder en zeg ik tegen mijn vader dat ik hem een lul vind enz. Ik weet niet wat er gebeurt dus ik wacht tot de vakantie dan probeer ik het wel een keer...,


lutz
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn ouders boeit het niet als ik panklaar thuis kom en dan wat met ze ga praten ofzo
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
michielxboxer zei:
haha ik zou gewoon zorgen dat je gaat blowen als je niet naar huis hoeft. Zondagochtend is de perfecte tijd, dan heb ik heel mijn vrije dag nog voor me en hoef ik echt helemaal niets (tenzij ik nog huiswerk heb)

Dan hoef je dus ook niet stoned thuis te komen!

Ik zat laatst te denken om een keer te padowen maar dat ga ik niet doen. Want er is nou eenmaal geen tijd voor...., dan kom ik thuis omhels ik strax mijn moeder en zeg ik tegen mijn vader dat ik hem een lul vind enz. Ik weet niet wat er gebeurt dus ik wacht tot de vakantie dan probeer ik het wel een keer...,


lutz
Klik om te vergroten...

Verstandig dat je het zo aanpakt, maar je zal echt geen dingen tegen je vader zeggen die je normaal nooit zou zeggen. Tenminste, niet op die manier :).

Toen ik het nog wilde verbergen voor m'n ouders dat ik blowde, liep ik altijd snel naar mn kamer, maar dat hebben ze na een tijdje gewoon door. Je wordt ook steeds lakser, je ziet er als een zombie uit.

Het is haast niet te vermijden dat je ouders het merken, ze kennen je immers al jaren. :)
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#6
ook wel dat bij een vriend van me knetter ben en dan die ma zijn kamer in komt en dan ff gezellig gaat kletsen. maar dat trek ik dan totaal niet en dan houd ik me heel rustig en kijk ook niet naar haar kant.
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn ouders dede vaak net alsof hun neus bloedde, vertelden me ze jaren later.

m'n broer en ik dachten dat als ze niks zeiden dat ze niks doorhadden, maar ze zagen het gewoon.

valt ook wel een beetje op als je thuiskomt en gelijk de hele koelkast leegvreet :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha! Ik trek het ook nooit om knetter te zijn bij mijn ouders. Ookal mag ik tegenwoordig blowen. Heeft er denk ik mee te maken dat het vroeger niet mocht en ik het altijd moest verbergen. Voor ik blow denk ik, ach, ik kan best ff bij me ouders gaan zitten of bij iemand anders ouders. Maarja, eenmaal stoned wil ik het liefst geen mensen om me heen die NIET hebben geblowd haha :P Mensen die gezopen hebben trek ik ook niet, al is het wel makkelijk die lui uit te lullen :)
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elke keer als ik echt knetter be ga ik gwn naar huis , zit ik er aan tafel te eten met een vette smile op mn gezicht , en lach ik voor niets. Dan vraagt m'n voeder of ik gesmoord heb dan zeg ik doodleuk nee, daarop antwoord ze van jawel ik zie et aan je ogen dan zwijg ik en lach ik :P

Zo erg vidn ze het blijkbaar dus niet xD Maar meestal kan ik ook serieus doen met veel moeite om m'n lach in te houde dan toch :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha dat is relaxed dat je gewoon normaal kan doen met je ouders erbij :)

Vandaag viel het trouwens ook wel mee!

M'n pa kwam vervroegd thuis van vakantie, totaal onverwacht!
Komt mijn broertje boven vertellen dat ie cadeautjes voor ons had gekocht dus ik moest komen :grin: Had daarvoor een dikke pure stick gerookt die ik door het bier nu nog extra goed voel :grin: Naja, en toen zat ik daar dus aardig wazig die cadeautjes uit te pakken, hehe:P Was echt wazig maar ik kon wel normaal blijven en vragen stellen etc. Alles was nog in tact behalve dan dat ik eigenlijk meer in mezelf zat :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja gewoon tegen jezelf zeggen dat het tussen je oren zit dat je niet meer normaal tegen ze kan functioneren en gewoon normaal doen zoals je tegen mensen doet die wel weten dat je smoked naja ietsjes anders natuurlijk.

het vreemdste gedrag komt namelijk voort uit normaal nuchter over proberen te komen.

ik heb altijd dat ik de deur perongeluk keihard dicht sla als ik stoned ben zwaar irritant
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het altijd te kut om stoned te zijn bij mijn ouders, vooral de eerste 10 minuten aan tafel ofzo. Als ze het dan nog niet aan m;n ogen hebben gezien, zien ze het waarschijnlijk ook niet meer. Dan hoef ik me alleen nog maar rustig te gedragen en uit kijken dat ik me niet tevaak verspreek ofzo.
's Avonds stoned thuiskomen als mijn ouders nog wakker zijn is echt hell, ze weten, en gaan er sowieso van uit dat ik dan geblowd heb (ook als ik niet geblowd heb, wat ook wel eens voorkomt...heel af en toe :P ) en ze zijn hier dan echt HELEMAAL niet blij mee. Vooral als ik dan snel naar boven wil omdat ik echt stoned ben (:P) moet ik er "nog even gezellig" bij komen zitten, dan krijg je altijd zo;n kutgevoel dat je iets echt heel erg fouts doet :confused: Dat is volgens mij ook een beetje de bedoeling. En dan krijg je de ochtend daarna nog zo'n preek dat ze zo teleurgsteld zijn omdat ik gister "duidelijk weer gebruikt" heb :(
(ja ik dacht, ik open eens een oud topic :P)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je al eens gepraat met je ouders erover? Waarom ze het zo fout vinden? En dat het jouw keuze is?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, met die gesprekken heb ik in totaal denk ik een dag ofzoiets verspild :P Echt, mijn ouders zijn daarin niet te vermurwen...Ze blijven het zien als slecht. En op de een of andere manier hebben ze ook het idee dat ik echt harddrugs gebruik (wekelijks) omdat ik soms verwilderd door het huis loop...(dat is dan om 11:00 ofzo de enige drug die ik dan opheb is koffie :confused: )
Dus, nee, met mijn ouders is niet over drugs te praten. Ze zullen er altijd tegen blijven en het niet kunnen accepteren :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
En als je dan zegt dat het jouw leven is? Argh, ik kan daar echt niet tegen zeg, mensen die niet luisteren :P

EDIT: ho, dat komt misschien een beetje vaag over, ik bedoel dus dat je ouders niet brijpend luisteren naar je :).
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee, begrijp het :P maar zeggen dat het mijn leven is helpt ook niet want ik woon nog thuis...
En nee, ik zie het verband hier ook niet tussen :rolleyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Knetter bij je ouders zitten is inderdaad kak.
mijn ouders weten niets over mij (denkik toch). ze hebben wel al alles gevonden enzo.. dus denkik wel dat ze een vermoeden hebben. maar who cares.. kan me ni zoveel schelen. kblijf erbij da ik zelf kies wa ik doe.

wa ik altijd doe ik zo snel mogelijk maken da ik uit hun zicht ben en als ze opmerkingen maken over mijn ogen, negeer ik die. of ze begint zelf te zeggen dat ze ziet datik aan oververmoeidheid leid blabla. men moeder is gwn e beetje dom, en dat heeft wel zn voordelen.

kwas een zo lam datik heel overdreven begon te lachen met een programma op tv. dan zei ze dat het mijn hormonen waren ->waar haalt ze het toch... :P
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#18
hm me ma weet ook dat ik af en toe een blow rook dat heb gezegd, maar ze hoeft me echt stoned tezien, te ergert zich dan dood en ze gaat helemaal los.
me pa mag er al helemaal niks van af weten, maar hij heb nog nooit met blowen enzo temaken gehad en iemand stoned gezien, dus bij mij ziet hij het niet omdat die niet weet hoeje dat ziet :wink:
Ik ga ook niet als ik stoned leker gezellig beneden zitte bij me ouders want ik weet dat ik over elk dingetje hele 'diepe'' gesprekken ga voeren, die nuchtere mensen dan een beetje tediep vinde gaan :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
^ precies hetzelfde :grin:

M'n ouders kunnen wel diepe gesprekken houden, maar zijn liever zo simpel mogelijk :confused:
b
bamischijfLid
01-01-2024, 00:00
#20
mijn ouders wisten het ook niet, en mn moeder heeft net mn wiet gevonden. :( dus ik dacht laat ik alles maar gewoon opbiechten en ze nam het goed op, mn pa trouwens ook :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."