#1
Ik hoor vaak verhalen van vrienden enzo ,, en zie het ook als ik erbij ben dat ze gewoon bijna altijd als ze nog knetter stoned zijn naar huis gaan naar hun ouders en ze zijn dan gewoon met ze aan t praten sirieus,, en soms ben ik daar dan bij en sluit me maar ergens in het hoekje omdat ik bang ben wat ze over me zullen denken.
Maar ik kan dat DUS echt niet, normaal doen als ik stoned ben.
Ik ben altijd een zweverig,lacherig en kluns.. ik heb geen eens het lef om me ouders aan tekijken als ik stoned ben.
Daarom zorg ik ook meestal dat ik niet vlak na het blowen naar huis gaat.
maar dat kan niet altijd.
maar heeft misschien iemand tips om het teverbergen of wat dan ook?
Ja gelijk naar boven gaan.. maar dat valt ook op, en meestal wil ik nog ff wat te eten pakken enz
*admin: heb even je topictitel aangepast, capslock mag uit hoor tijdens het typen
Maar ik kan dat DUS echt niet, normaal doen als ik stoned ben.
Ik ben altijd een zweverig,lacherig en kluns.. ik heb geen eens het lef om me ouders aan tekijken als ik stoned ben.
Daarom zorg ik ook meestal dat ik niet vlak na het blowen naar huis gaat.
maar dat kan niet altijd.
maar heeft misschien iemand tips om het teverbergen of wat dan ook?
Ja gelijk naar boven gaan.. maar dat valt ook op, en meestal wil ik nog ff wat te eten pakken enz
*admin: heb even je topictitel aangepast, capslock mag uit hoor tijdens het typen


