#1
mja omdat mn ouders dus vanaf 'hun tijd' blowen, vragen sommige mensen of ik dat niet slecht vind van mn ouders (qua opvoeding dan). Maarja mn ouders hebben beide een goede baan, hebben een normaal sociaal leven en veel mensen weten nieteens dat ze dagelijks blowen.
dan hebben we het over 30jaar elke dag blowen.. voor mij het bewijs dat blowen op lange termijn echt niet zoveel kwaad kan.
dan hebben we het over 30jaar elke dag blowen.. voor mij het bewijs dat blowen op lange termijn echt niet zoveel kwaad kan.