mijn beste lachkick ooit was erg
![:grin:]()
, tis al een eindje geleden, ergens in het begin datik weed smoorde.
heb achterna nog krampen gehad in me kaken en buik.
we waren dus met een stuk of 11. en er gingen een paar goei dikke joints rond. er waren er niet veel bij die mee-blowden, maar ik en mijn vriendin deden er goed aan door wij waren het meest scheef en we zaten voordurend iedereen uittekakken.
zo van: is je coifeur dood tè?
der is toch e toneel in Gent va de oede heks e, eje je costum nog an?, -bej op reis gweest? je tanden zijn lik zo bruin. -
zeg, werkt je pa me de vuilkar, want keje lik zien liggn in de koffer
- wa ist tè? ej de solden gemist?,
zeg eje een klop gevangn vaje pa vanmorn? je tandn staan zo krom,..
klinkt mss dom, ma twas zo grappig. we waarn gedwongn om neer te gaan zittn van de lachkramp. en iedereen zat daar: wa scheelt er met dedee?
was echt wel cool :P