Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeschrijf jullie beste lachkiks

Beschrijf jullie beste lachkiks

32 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe simpeler hoe grappiger soms :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Door die andere topic daar van die gast met zijn stonede ervaring wil ik wel eens weten wat jullie grappigste ervaring met weed (of andere drugs, alcohol) zijn waar je echt volledig kreupel lag van het lachen en hoe lang het duurde enzo :)

Wel ik zal maar beginnen:

We hadden zo een straat waar we moesten rijden om naar huis te gaan en als we dus al compleet scheef zaten moesten we daar altijd om de één of andere reden heel erg lachen, het was bijna paranormaal te noemen..
En een goede vriend van mij waar we altijd mee blowden moest altijd een andere weg naar huis neme dan ons en wou eens weten wat er zo grappig was in die straat en daarom ging hij eens even meefietsen.. We waren de straat nog maar net binne en hij zei "Kwil wle eens weten wa er ier zo grappig is" 2 seconden later schoof zijn wiel onderuit en lag hij op zijn bek..

De volgende dag mijn broer, ne maat en ik waren daar weer zo scheef als iets in die straat en mijn broer was aant bmxen en zo aant zigzaggen. mijne maat zei: "Doe eens een bunnyhop" mijn broer deed het dus, hij landde zo wat op zijn voorwiel en zijn wiel vloog er af, waardoor hij dus ook op zijn muil pletste resultaat==>Ik lag plat vant lachen opt voetpad en mijne maat sprong al lachend naar de struiken om te pissen anders wast in zijn broek zei hij :)

Kheb ook eens kreupel gelegen voor een half uur omda er zo ne gast het lackske van beavis en butthead vree goe kan nadoen en zo bleven we maar gaan.. mss stom maar op da moment lagen we echt plat

kzal later wel nog wa dingen opschrijven, kbnet typen evne beu nu
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik en een vriend zaten in park, het was nog een van de eerste ganjas die we rookten...

ik had met een % actie kleurlenzen heel goeiekoop gekregen. ik had er knalgroene lenzen... knalgroene ogen..

en wij super stoned... mijn vriend kijkt naar mij en zegt gij hebt echt zotte ogen... das precies een bron en u rode aders die vloeien daar alemaal naartoe...

klinkt stom maar zulke lachkick was echt ongeloofelijk
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had het met xtc in de klas

ik en ne vriend van mij hadden juist er 1ne gestoken rond de middag en rond het 5de lesuur na de middag begonnen we het te voelen ,maar het was innnees een heel ander gevoel,ik was zwaar aant lachen om nix , en die maat van mij begon zo in de klas lul ,tet,piet ,en zo voort te roepen,en ik was mij kapot te lachen ,en ik kon echt gene second stoppen met lachen,om het stomste begonne wij ons dood te lachen en zo:klink mss kinderachtig maar op dat moment was het gwn leuk :mrgreen:


maar ik von het raar dat ik een heel ander gevoel had dan normaal van xtc :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
mja het kan echt om de stomste dingen zijn dat je je kapotlacht.. ik heb mij ook nog kreupel gelachen met mijn broer zijn gebeatbox
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin:

Flex om te lezen!

@ Jellers place, kan me er wel iets bij voorstellen haha :)
Zal er wel maf uitgezien hebben, eerst iemand op ze bek, en dan iemand die onderuit ligt van het lachen en niet meer op staat :grin:

Ik heb eens 15 min achter elkaar lopen lachen met een vriend! Heb het ook opgenomen, kan ik het niet ergens uploaden en laten luisteren? :P
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#7
de ergste die ik heb gehad...? toen ik stoned naar de voorstelling TRUI van hans teeuwen ging kyken.... helemaal dood ging van het lachen.
Ging ik in mijn hoofd goede grappen herhalen en er nog een keer om lachen, vertelde hij tijdens de kick nog een goede grap... dubbelop buikpijn dus!
haha
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een keer was ik de hele tijd David Bowie - Magic Dance aan het zingen toen ik stoned was. En de eerste tien keer ging het goed. En toen opeens wist ik de tekst niet meer. De tekst is iets met puppydog en ik zat maar met tuppydog, doggypup of puppytup, etc ik kon écht niet meer bedenken wat het nou hoorde te zijn. Daar kwam wel een lachkickje van.

Ik weet nog een keer in het park, dat ik van het bankje afviel van het lachen, maar ik weet niet meer waardoor dat kwam...dat was wel vreselijk.. :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
'n keer had mn mannetje (die nooit drugs gebruikt) een paar haaltje van mn jointje genomen. Op een gegeven moment begint ie te praten en met elk woord waar zn zin mee eindigde, begon ie zn nieuwe zin. bv. he je mond praat, praat is eigenlijk gewoon een klank maken met je keel, keel me niet nu ik stoned ben, ben is een toffe gozer, gozer enzzzzzzz
kan je vertellen dat ik echt helemaal in n deuk lag, hij zelf kon niet meer stoppen. was een topavond
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#10
nou ik zou niet weten wat m'n "beste lachkick" was, heb er duizenden gehad volgens mij :mrgreen:

maar ik weet nog wel dat een tijd geleden als jij en nog iemand anders op exact hetzelfde moment exact hetzelfde woord zeiden, en die ander zei "chip" je niet mocht praten tot dat iemand je naam zei. ik was een keer op die manier "gechipt" en kreeg een keiharde lachkick, en steeds op het moment dat ik zo goed als klaar was met lachen wou ik iets zeggen, maar dacht ik ONEE, ik mag niks zeggen en dan kreeg ik weer een lachkick enz. enz. enz. tot uiteindelijk iemand mijn naam zei en ik weer (na lang lachen) kon praten
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahahaha
ik heb wel meerdere lachkicks gehad maar de ergste duurde zeker 2 uur achter elkaar,ze hebben het ook opgenomen met een telefoon.
Was echt niet meer normaal.

eentje was heel erg ; ik was nog met me ex en we hadden samen een dikke joint gerookt, en ik ging bij hem slapen hij wou sex enzo en ging naakt voor me staan en toen kreeg ik de ergste lachkick want ik d8 dat hij een soort van klein buur jongetje was van 11 , maar hij bleef bloed sirieus ( hij blowde ook vaker als mij) nou ik ging helemaal stuk heb toen ook 7!stroopwafels op gegeten,en ik ging rugby spelen ik d8 dat ik dat volop goed kon:confused:en vage dromen gehad die nacht,die keer stoned zal ik nooit meer vergeten
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
je dacht niet: Die mannen met hun sex altijd? :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn beste lachkic, mmm.. ik moest heel hard lachen. Dat was het wel. Beetje zinloos topic niet? :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja maar de redenen waarvoor je lacht zijn soms wel interessant en ook grappig voor de anderen..

Zitten wle grappige dingen tussne trouwens
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
De redenen zijn bij mij vaak van die kutzinnetjes van anderen...Ik zou er geen enkele meer weten, maar ik denk dat iedereen het wel herkend. Iemand zegt iets heel mafs, op een hele vage manier. Dan kan je dat 100 keer herhalen, maar het blijft leuk. Helemaal geweldig is om het dan na te gaan doen :P
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn beste lachkick ooit was erg:grin:, tis al een eindje geleden, ergens in het begin datik weed smoorde.
heb achterna nog krampen gehad in me kaken en buik.

we waren dus met een stuk of 11. en er gingen een paar goei dikke joints rond. er waren er niet veel bij die mee-blowden, maar ik en mijn vriendin deden er goed aan door wij waren het meest scheef en we zaten voordurend iedereen uittekakken.

zo van: is je coifeur dood tè?
der is toch e toneel in Gent va de oede heks e, eje je costum nog an?, -bej op reis gweest? je tanden zijn lik zo bruin. -
zeg, werkt je pa me de vuilkar, want keje lik zien liggn in de koffer
- wa ist tè? ej de solden gemist?,
zeg eje een klop gevangn vaje pa vanmorn? je tandn staan zo krom,..

klinkt mss dom, ma twas zo grappig. we waarn gedwongn om neer te gaan zittn van de lachkramp. en iedereen zat daar: wa scheelt er met dedee?

was echt wel cool :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha als jij zo bij de enigen bent die zwaar moet lachen kan het soms nog grappiger worden.. als je niet mag lachen lach je meestla harder
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha, mja heb toch vaker dat ik geinspireerd word door een vriend/vriendin :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou, ik blijf erbij, het zin "de zinnetjes" die het hem vaak doen :P Anderen die dan iets heel vaags zeggen :P
Ik weet ook wel waar mijn volgende post is :P
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#20
haha k ken er ook nog wel n paar herrineren...

samen met een vriend buiten, allebei knetter.
Komt een voorbijganger een praatje maken, en wij proberen nuchter te doen en praten mee...totdat opeens die maat van me in zn kop krijgt dat ie wil lopen door t bos (wat we de jungle noemden).
Dus PATS zo door het gesprek van die vent heen "zullen we de jungle gaan doen?" die man valt verbaasd stil en ik had nix in de gaten haha "ja vet! is goed!" en we staan op en lopen zo weg hahahaha
onder het lopen beseffen we opeens hoe wazig we wel niet over moesten komen, wat zorgde voor een lachkick die we probeerden in te houden, omdat die man ons nog kon horen :wave:

Hahaha wat die gast gedacht moet hebben, twee van die dwazen die opeens weglopen "de jungle gaan doen" en dan stom giechelend wegzwalken :mrgreen:

En zo ook een keer in een drukke supermarkt volle lachkicks krijgen en de uitgang niet meer vinden :mrgreen:

Versprekingen blijven ook master, laast nog n maat die ipv "wespen" "honingen" zei, en dit bleef de hele avond terugkomen hahaha "kijk die sneeuw buiten!" was "kijk die honingen!"
En iedereen ligt dan dubbel en zelf had ie t nog niet ns in de gaten hehehe zag je m kijken :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."