Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister had ik een waterpijpje met sterke hasj gerookt in een park, 's avonds. Ik merkte na wat flinke trekjes een licht trippend effect. Er reden veel bussen langs, die ik zag als grote rupsen die over het gras zweefden. De autootjes die langsreden zag ik als kevertjes. Verder zag ik patronen tussen alle koplampen. Op een gegeven moment zag ik ook een heel mooie kleurverdeling in vier kleuren: donkerblauw, groen, geel en blauw. 't Was wel grappig, alleen mijn gezelschap kon zijn mond niet houden en daar werd ik chagrijnig van."
"Ja dat deed ik ook. Ik zei dat hij de sfeer teveel beïnvloedde en dat op de manier waarop hij praatte ik het idee kreeg dat ik alles op zíjn manier moest zien en dat ik gewoon wilde spacen . Dan bleef hij 1 minuut stil en begon daarna weer te brabbelen over wat hij allemaal zag en voelde en blabla (maarja, hij had zo'n effect nog nooit gehad zei hij, dus het was een beetje chaotisch voor 'm), voor mij was dat wel vervelend :P . Maar de hasj die we hadden gekocht was Haze Ice."
"Hij is vaak stoned geweest, maar niet high. Of ik veel praat ligt heel erg aan de sfeer en hoe ik me voel..soms praat ik echt heel veel als ik high ben en dan denk ik echt: Waar héb ik het over? . Dan ben ik ook soms halverwege een zin en dan ben ik al vergeten hoe die begon. Dat vind ik altijd erg leuk. Maar als ik de sfeer niet zo heel leuk vind (zoals gister dus :P), dan wil ik me echt concentreren op alles wat ìk meemaak en me lekker laten gaan daarin. Ik vind het ook superrelaxt om muziek te luisteren en dan lekker stil op de bank te zitten en te eten . De hasj was 20 euro per gram."
"Ik vind het niet zo leuk om in mijn eentje high te zijn, doe ik nooit (bijna nooit dan). Ik vind het wel fijn als er zo een sfeer is met anderen waarin je zelf kan spacen, maar ook met anderen kan praten als iemand dat wil. Gewoon dat je elkaar een beetje aanvoelt wat dat betreft..weet je wel :P Als ik stoned ben dan maakt het me allemaal wat minder uit, lachkick hier, lame gesprek daar...dat is gewoon anders."
"Zeker erg leuk om te lezen"
"Een keer was ik de hele tijd David Bowie - Magic Dance aan het zingen toen ik stoned was. En de eerste tien keer ging het goed. En toen opeens wist ik de tekst niet meer. De tekst is iets met puppydog en ik zat maar met tuppydog, doggypup of puppytup, etc ik kon écht niet meer bedenken wat het nou hoorde te zijn. Daar kwam wel een lachkickje van. Ik weet nog een keer in het park, dat ik van het bankje afviel van het lachen, maar ik weet niet meer waardoor dat kwam...dat was wel vreselijk.."
"Ja ik schrijf ook weleens dingen op, die achteraf ehm, heel ehm 'leerzaam' zijn :P"
"Heel erg mooi verslag, het heeft echt indruk op me gemaakt. Ik vraag me nu af wat voor plekje je dit hebt gegeven in je dagelijks leven, vooral dat deel van de beschermengel?"
"Het blijft drugs, en geen werkelijkheid. Klik om te vergroten... Ja, je gaat pas twijfelen als je het meemaakt zonder drugs te hebben genomen?"
"Echt superleuk om te lezen. Wat een heftige ervaring he"