Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeschrijf jullie beste lachkiks

Beschrijf jullie beste lachkiks

32 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha k ken er ook nog wel n paar herrineren...

samen met een vriend buiten, allebei knetter.
Komt een voorbijganger een praatje maken, en wij proberen nuchter te doen en praten mee...totdat opeens die maat van me in zn kop krijgt dat ie wil lopen door t bos (wat we de jungle noemden).
Dus PATS zo door het gesprek van die vent heen "zullen we de jungle gaan doen?" die man valt verbaasd stil en ik had nix in de gaten haha "ja vet! is goed!" en we staan op en lopen zo weg hahahaha
onder het lopen beseffen we opeens hoe wazig we wel niet over moesten komen, wat zorgde voor een lachkick die we probeerden in te houden, omdat die man ons nog kon horen :wave:

Hahaha wat die gast gedacht moet hebben, twee van die dwazen die opeens weglopen "de jungle gaan doen" en dan stom giechelend wegzwalken :mrgreen:

En zo ook een keer in een drukke supermarkt volle lachkicks krijgen en de uitgang niet meer vinden :mrgreen:

Versprekingen blijven ook master, laast nog n maat die ipv "wespen" "honingen" zei, en dit bleef de hele avond terugkomen hahaha "kijk die sneeuw buiten!" was "kijk die honingen!"
En iedereen ligt dan dubbel en zelf had ie t nog niet ns in de gaten hehehe zag je m kijken :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha dat van die jungle is echt grappig, ik zou er ook plat mee liggen :grin:
ik moest er nu zelfs spontaan mee lachen en ik ben nuchter
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn beste lachkick was toen bepaalde lui in mijn omgeving gingen praten over peren en appels. Toen moest ik denken aan mijn eerste drumlessen, toen ik die termen gebruikte om bepaalde ritmes aan te geven. Dus ik ging van de ritmes maken met peer (4ste), appel (8ste), appelflap (12e) en sinaasappel (16e noot). En toen begon ik mij af te vragen of hun het misschien ook over drumritmes hadden gehad, en toen had ik zo'n vaag stonermoment dat je in één seconden geen idee meer hebt waar hij nu eigenlijk allemaal op slaat. Gevolg, dikke lachkick.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmmm mijn grootse lachkick was op een feestje, ik stond tegen het licht aan, en dat ging uit in de wc, wat ik niet zag, vervolgens komt er een vrouw van +- 30 jaar en die begint me in eens op mijn hoofd te slaan, naja toen hadden mijn vrienden het niet meer :P ik zelf dus ook niet, ze ging ook maar niet weg :beer:
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#5
was net voor een concert in antwerpen. Hadden eerst vlug eentje gesmoord. Maar vriendin moest nog eten. Dus vlug naar de quick. In de quick was gewoon alles grappig. Er was een heuse fille. We moesten gewoon nog maar elkaar aankijke of we waren weg voor een paar minuten lachen. Ik ging maar voor haar bestellen want aan haar ging het echt niet lukken. Ik begon een beetje te stressen van "damn als het mijn beurt is ga ik zo hard beginnen lachen eh". Dusja toen het eindelijk mijn beurt was heb ik mij serieus moeten inhouden. Mensen bekeken me nogal raar en mn vriendin die iets verder aan't wachten was begaf het van het lachen.

Heb wel al meer van die lachkicks gehad maar dan was het gwn tussen vrienden. In het openbaar is dat nog veel grappiger. Hoe harder ge probeert met te stoppen met lachen, hoe harder ge begint te lachen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha ja je moet eens een lachkik in de klas proberen controleren..
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
zaten bij kameraad zen thuis bij 3 man fzo
was nogal laat en wij naar zo een dom spelletjes programma te kijken zo van die woorden raden zo
en het woord stond er gwn belt er iemand genaamd jean claude
zegt die zo een dialect woord dat nerges op sloeg wij gwn op de grond van het lachen
toen we terug bijkwamen belde diezelfde jean claude terug en zei die het woord verkeerd
ik d8 dak doodging vant lachen en nemeer eruit zou komen :grin:
keivaag :smoke:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ging helemaal stuk van het lachen omdat een vriendin van mij omviel als je dr aantikte zo stoned was ze.. maar nu klinkt het raar en toen was het zooow grappig. das egt vreemd
P
PicolloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vorige keer toen we stoned waren zaten we op een muurtje(4 man), en een vriend die niet stoned was vroeg iets van, hoe brand je nou een cd dus ik heel droog: kopieren en plakken, we hebben daar denk wel 5 min zitten laggen, iedereen zat ons dom aan te kijken.

Je lagt echt om de domste opmerkingen :grin:
h
henkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaaaahh...
gewoan zoaw proateh heel den avoand :stoned: :P
s
sexdrugsrock&rollLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn ergste lachkick van ongeveer een halfuur, was écht om helemaal niks. Ik heb op de grond gelegen en moest lachen. En dat was het. Ondertussen werd ik ook nog gebeld, die gast moest ook wel gedacht hebben :wink:.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste lachkick heb ik ooit gehad in de shop hadden de duitse rtl op staan en daar was een film bezig Werner -gekosts wirdt spater.
in het begin van de film verslaat werner een voetbal wedstrijd op een camping en dat is zo ontiegelijk komisch heb letterlijk en figuurlijk op de grond gelegen van het lachen een echte aanraden om eens te downloaden en bekijken. :wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gisteravond was één grote lachkick, maar waar ik nu precies om gelachen heb weet ik niet meer. :(
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Door die andere topic daar van die gast met zijn stonede ervaring wil ik wel eens weten wat jullie grappigste ervaring met weed (of andere drugs, alcohol) zijn waar je echt volledig kreupel lag van het lachen en hoe lang het duurde enzo :)

Wel ik zal maar beginnen:

We hadden zo een straat waar we moesten rijden om naar huis te gaan en als we dus al compleet scheef zaten moesten we daar altijd om de één of andere reden heel erg lachen, het was bijna paranormaal te noemen..
En een goede vriend van mij waar we altijd mee blowden moest altijd een andere weg naar huis neme dan ons en wou eens weten wat er zo grappig was in die straat en daarom ging hij eens even meefietsen.. We waren de straat nog maar net binne en hij zei "Kwil wle eens weten wa er ier zo grappig is" 2 seconden later schoof zijn wiel onderuit en lag hij op zijn bek..

De volgende dag mijn broer, ne maat en ik waren daar weer zo scheef als iets in die straat en mijn broer was aant bmxen en zo aant zigzaggen. mijne maat zei: "Doe eens een bunnyhop" mijn broer deed het dus, hij landde zo wat op zijn voorwiel en zijn wiel vloog er af, waardoor hij dus ook op zijn muil pletste resultaat==>Ik lag plat vant lachen opt voetpad en mijne maat sprong al lachend naar de struiken om te pissen anders wast in zijn broek zei hij :)

Kheb ook eens kreupel gelegen voor een half uur omda er zo ne gast het lackske van beavis en butthead vree goe kan nadoen en zo bleven we maar gaan.. mss stom maar op da moment lagen we echt plat

kzal later wel nog wa dingen opschrijven, kbnet typen evne beu nu
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik en een vriend zaten in park, het was nog een van de eerste ganjas die we rookten...

ik had met een % actie kleurlenzen heel goeiekoop gekregen. ik had er knalgroene lenzen... knalgroene ogen..

en wij super stoned... mijn vriend kijkt naar mij en zegt gij hebt echt zotte ogen... das precies een bron en u rode aders die vloeien daar alemaal naartoe...

klinkt stom maar zulke lachkick was echt ongeloofelijk
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik had het met xtc in de klas

ik en ne vriend van mij hadden juist er 1ne gestoken rond de middag en rond het 5de lesuur na de middag begonnen we het te voelen ,maar het was innnees een heel ander gevoel,ik was zwaar aant lachen om nix , en die maat van mij begon zo in de klas lul ,tet,piet ,en zo voort te roepen,en ik was mij kapot te lachen ,en ik kon echt gene second stoppen met lachen,om het stomste begonne wij ons dood te lachen en zo:klink mss kinderachtig maar op dat moment was het gwn leuk :mrgreen:


maar ik von het raar dat ik een heel ander gevoel had dan normaal van xtc :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
mja het kan echt om de stomste dingen zijn dat je je kapotlacht.. ik heb mij ook nog kreupel gelachen met mijn broer zijn gebeatbox
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
:grin:

Flex om te lezen!

@ Jellers place, kan me er wel iets bij voorstellen haha :)
Zal er wel maf uitgezien hebben, eerst iemand op ze bek, en dan iemand die onderuit ligt van het lachen en niet meer op staat :grin:

Ik heb eens 15 min achter elkaar lopen lachen met een vriend! Heb het ook opgenomen, kan ik het niet ergens uploaden en laten luisteren? :P
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#19
de ergste die ik heb gehad...? toen ik stoned naar de voorstelling TRUI van hans teeuwen ging kyken.... helemaal dood ging van het lachen.
Ging ik in mijn hoofd goede grappen herhalen en er nog een keer om lachen, vertelde hij tijdens de kick nog een goede grap... dubbelop buikpijn dus!
haha
T
TreintrippersLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een keer was ik de hele tijd David Bowie - Magic Dance aan het zingen toen ik stoned was. En de eerste tien keer ging het goed. En toen opeens wist ik de tekst niet meer. De tekst is iets met puppydog en ik zat maar met tuppydog, doggypup of puppytup, etc ik kon écht niet meer bedenken wat het nou hoorde te zijn. Daar kwam wel een lachkickje van.

Ik weet nog een keer in het park, dat ik van het bankje afviel van het lachen, maar ik weet niet meer waardoor dat kwam...dat was wel vreselijk.. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."