#1
haha k ken er ook nog wel n paar herrineren...
samen met een vriend buiten, allebei knetter.
Komt een voorbijganger een praatje maken, en wij proberen nuchter te doen en praten mee...totdat opeens die maat van me in zn kop krijgt dat ie wil lopen door t bos (wat we de jungle noemden).
Dus PATS zo door het gesprek van die vent heen "zullen we de jungle gaan doen?" die man valt verbaasd stil en ik had nix in de gaten haha "ja vet! is goed!" en we staan op en lopen zo weg hahahaha
onder het lopen beseffen we opeens hoe wazig we wel niet over moesten komen, wat zorgde voor een lachkick die we probeerden in te houden, omdat die man ons nog kon horen
Hahaha wat die gast gedacht moet hebben, twee van die dwazen die opeens weglopen "de jungle gaan doen" en dan stom giechelend wegzwalken
En zo ook een keer in een drukke supermarkt volle lachkicks krijgen en de uitgang niet meer vinden
Versprekingen blijven ook master, laast nog n maat die ipv "wespen" "honingen" zei, en dit bleef de hele avond terugkomen hahaha "kijk die sneeuw buiten!" was "kijk die honingen!"
En iedereen ligt dan dubbel en zelf had ie t nog niet ns in de gaten hehehe zag je m kijken![:confused:]()
samen met een vriend buiten, allebei knetter.
Komt een voorbijganger een praatje maken, en wij proberen nuchter te doen en praten mee...totdat opeens die maat van me in zn kop krijgt dat ie wil lopen door t bos (wat we de jungle noemden).
Dus PATS zo door het gesprek van die vent heen "zullen we de jungle gaan doen?" die man valt verbaasd stil en ik had nix in de gaten haha "ja vet! is goed!" en we staan op en lopen zo weg hahahaha
onder het lopen beseffen we opeens hoe wazig we wel niet over moesten komen, wat zorgde voor een lachkick die we probeerden in te houden, omdat die man ons nog kon horen
Hahaha wat die gast gedacht moet hebben, twee van die dwazen die opeens weglopen "de jungle gaan doen" en dan stom giechelend wegzwalken
En zo ook een keer in een drukke supermarkt volle lachkicks krijgen en de uitgang niet meer vinden
Versprekingen blijven ook master, laast nog n maat die ipv "wespen" "honingen" zei, en dit bleef de hele avond terugkomen hahaha "kijk die sneeuw buiten!" was "kijk die honingen!"
En iedereen ligt dan dubbel en zelf had ie t nog niet ns in de gaten hehehe zag je m kijken


:P