Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met blowen

stoppen met blowen

140 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben een gelegenheider geworden
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
shit shit shit, ik had gisteren een gigantische post over stoppen met blowen over juist niet... En die is blijkbaar verwijderd ofzo? :confused:

Of ben ik hem vergeten daadwerkelijk te posten en zou ik ook maar weer is ff een weekje moeten stoppen?

Echt een gigantische post schreef ik na konijns reactie: Er zijn zo weinig negatieve effecten van t blowen... Behalve moeite met opstaan, maar dat had ik al, en daar hebben we wat voor eh :sunglasses:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
wederom : drugs met drugs bestrijden is dom :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
wederom : drugs met drugs bestrijden is dom :wink:
Klik om te vergroten...

hoe bedoel je drugs met drugs bestrijden? Hoe kun je drugs nou weer bestrijden?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
het ene middel nemen om het negatieve middel van een ander middel weg te drukken.
oftewel ephedra zodat je wel kunt opstaan :P
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stoppen doe ik al niet meer aan, daar is het evel te relaxt voor. Nu zijn het tussenpauzes :smoke:

Wel een paar keer voor een paar weken (en een keer voor bijna twee maanden) niks gedaan.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
shit shit shit, ik had gisteren een gigantische post over stoppen met blowen over juist niet... En die is blijkbaar verwijderd ofzo? :confused:

Of ben ik hem vergeten daadwerkelijk te posten en zou ik ook maar weer is ff een weekje moeten stoppen?

Echt een gigantische post schreef ik na konijns reactie: Er zijn zo weinig negatieve effecten van t blowen... Behalve moeite met opstaan, maar dat had ik al, en daar hebben we wat voor eh :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Je geheugen is een zeef? Soms wordt je zo futloos dat je overdag gaat slapen enz enz.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het valt me elke keer weer op hoe makkelijk een tijdje stoppen mij valt. Ook na een periode flink blowen. Ik heb nu al 2 weken niet geblowd en het is 's avonds wel eens lastig als ik wil gaan slapen en graag wil blowen, maar verder lukt het goed. Maargoed. Het moet ook wel want ik heb over een paar weken al weeer examens en daarvoor wil ik ok echt wel slagen!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
het ene middel nemen om het negatieve middel van een ander middel weg te drukken.
oftewel ephedra zodat je wel kunt opstaan :P
Klik om te vergroten...

Heb ik ff gedaan om ritme terug te krijgen ja :)

Maar over het algemeen is het nog steeds een blikje bullit die ik naast me bed zeg :)

En die gaan er bij mij ook naar binnen als ik de vorige dag niet heb geblowd, anders ben ik waarschijnlijk niet veel waard :beer:

Dat is inderdaad niet goed misschien, maar laat je bed uit en savonds niet blowen is ook niet zo'n goed idee :sunglasses:

Ik moet er niet aan denken dat je op een schooldag je je moet haasten enzo, en je niet eens ee nuurtje voor jezelf hebt voordat school begint... (wanneer ik dus gewoon zo lang mogelijk in bed blijf liggen, omdat er geen bullit is :P)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
wahahah ik en stoppen met roken :P
ik rook nu kretek want dat rookt minder snel door en je heb er snel genoeg van.. :P
ik had afgesproken dat te gaan roken om het te minderen :P
maar nu rook ik als nog elke pauze eentje weg hahaha
ik denk dat ik maar ga stoppen met stoppen ofzo :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
kreteks...daar krijg je inderdaad snel genoeg van. Rook ze een weekje en je gaat er zowat van kotsen.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
mathijs zei:
kreteks...daar krijg je inderdaad snel genoeg van. Rook ze een weekje en je gaat er zowat van kotsen.
Klik om te vergroten...

precies.. en nu hoef k eigk ook geen normale sigaretten meer.. vi d het helemaal niet meer lekker en kretek ook niet..
komt allemaal goed uit :grin: mn lief gaat ook stoppen en n goeie vriendin van me dus het gaat me lukken :grin: ik begin morgen dr mee..
deze keer is het definitief niet zo van "ff proberen of het me lukt"
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blablabla: "jeej ik stop" oownee toch maar niet "Jeej ik stop weer" :confused:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
slipperman zei:
Blablabla: "jeej ik stop" oownee toch maar niet "Jeej ik stop weer" :confused:
Klik om te vergroten...

jah dat was het eerst zo'n beetje.. hielt ik het 3 weken vol was het over
maar nu is dt niet ik heb er alle vertrouwen in.. en het is ook makkelijker als de mensen om je heen ook stoppen..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
SpacingBen zei:
shit shit shit, ik had gisteren een gigantische post over stoppen met blowen over juist niet... En die is blijkbaar verwijderd ofzo? :confused:

Of ben ik hem vergeten daadwerkelijk te posten en zou ik ook maar weer is ff een weekje moeten stoppen?

Echt een gigantische post schreef ik na konijns reactie: Er zijn zo weinig negatieve effecten van t blowen... Behalve moeite met opstaan, maar dat had ik al, en daar hebben we wat voor eh :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Je geheugen is een zeef? Soms wordt je zo futloos dat je overdag gaat slapen enz enz.
Klik om te vergroten...

Dat geheugen valt bij mij best wel mee... Het duurt alleen 'nog' langer om iets te kunnen herinneren... En ik ben al niet zo'n snelle denker, dus dat valt wel extra op ja haha! Maar dat vind ik juist cool, past precies bij mij :sunglasses:

Overdag gaan slapen ja? mmm... dat heb ik juist van alcohol... Futloos? mmm, ja, heb ik wel is... Maar denk dat dat eerder gewoon met mijn stemming te maken heeft, die door t blowen dan extra verneukt is waarschijnlijk :sunglasses:

Stoppen met blowen... mmm, vraag me af wanneer deze behoefte weer zal komen, betwijfel of dat nog deze zomer zal zijn :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb nu 2 daagies niet willen blowen omdat k een beetje ziek ben..
is dit het begin van een pauze :P ?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wow ik keek net in de spiegel en mijn ogen zijn vet helder :sunglasses:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
lot zei:
mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
Klik om te vergroten...

t schijnt dat t niet werkt om 'samen met anderen' te stoppen...

Zeker bij zoiets als roken lijkt me...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik blow al anderhalve maand niet meer *dagje arnhem niet meegerekend, maar daar heb k nietzo veel geblowed maah goed*
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#20
mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."