#1
Je hebt ook van die 7 meter vloei...is opgerold. Maar ik vind dat persoonlijk niet echt chill draaien.


idd mar we zijn tot nu toe de enigste 2 die er zo over denkeflash kieke zei:rizla ist beste![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."