#1
Nu draai ik Letjes van mascotte
we hebben allebij geen longvloew maar wel shag

we hebben allebij geen longvloew maar wel shag


caatje zei:he even een vraagje, ik was gisteren in de Paradox in Weert en daar vragen 1.75 voor een blunt vloei. 175 per stukkie papier he. Mijn vraag: das toch wel heel erg overdreven duur of zie ik dat verkeerd?




idd mar we zijn tot nu toe de enigste 2 die er zo over denkeflash kieke zei:rizla ist beste![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."