Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj of weed??

Hasj of weed??

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind ze allebei heel lekker, hebben beide gewoon iets heel speciaals, van hasj worde zo relaxed als wa en van wiet wordde gewoon zo stoned.
Ma aangezien ik het meest wiet blow, stemmek gewoon voor wiet.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind ze eigelijk allebij wel lekker...
maar als ik dan tog kieze moet kies ik voor weed omdat het hier gewoon goedkoper is dan hasj :smoke:

:wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik rookte liever hasj.. maar dat was eigenlijk beetje in periodes..
hasj is veeeel lekkerder en het effect is chiller, maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt

vooral als je veel smoort vinden velen hasj maar niets omdat het nauwelijks lichamelijk is en geestelijk maken weed/hasj dan toch nie veel meer uit imo
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik rook liever weed, omdat ik dat veel makkelijker vind om te rollen
hasj moet je vaak nog opwarmen en verkruimelen en plakt dan aan je vingers, vind ik heel vervelend...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik rook bijna altijd hasj; ik vind wiet óók wel leuk, maar ik blow met veel regelmaat en ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.

Wiet is leuk met momenten, van wiet krijg ik vaak ondanks de tijd dat ik al blow toch nog een lachkick en dat is wel even een leuk moment meestal.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelic_Fairytale zei:
ik rook liever weed, omdat ik dat veel makkelijker vind om te rollen
hasj moet je vaak nog opwarmen en verkruimelen en plakt dan aan je vingers, vind ik heel vervelend...
Klik om te vergroten...
weed is idd wel makkelijker te rollen, maar kneedbare hasj rolt ook makkelijker hoor..

het is wel meer iets voor de zomer en warm weer, want dan smaakt het het beste en rolt het beste en van weed word je veeel te loom in de zon
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hash,

wat deze knaapin zegt

azgaza zei:
ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Hash,

wat deze knaap zegt

azgaza zei:
ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik ben een knapin.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:
Hash,

wat deze knaap zegt

azgaza zei:
ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik ben een knapin.
Klik om te vergroten...

Wat ben je weer g emeen Metale konijn :beer:

Maareh, heb voor hasj gestemt, is toch veel lekkerder van smaak..

Echter rook ik vaker weed, en als ik hasj rook, ook ALTIJD met weed, want ik rook alleen puur :)

Nadeel van hasj is dat het in verhouden wel gigantisch duur is :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:
Hash,

wat deze knaap zegt

azgaza zei:
ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik ben een knapin.
Klik om te vergroten...

Ik zal het wel voor je aanpassen :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Binnekort ga ik maar eens wat hasj halen. Mix joint maken. Hasj + weed :)
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of hasj-chocomel :grin:

das wel lekker... en als je egt goeje hasj hebt (ice-o-later haal ik dan meestal) dan kan je egt nog lekker trippe ook nog :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik koop zelf alleen maar hasj. Ik vind dat als je bijna dagelijks blowt je beter hasj kan roken...kan je nog gewoon functioneren en lig je niet als een zombie op de bank.



jeller zei:
maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt
Klik om te vergroten...

Ik koop altijd dezelfde hasj bij dezelfde coffeeshop...kwaliteit is altijd hetzelfde...erg goed :P voordeel van Nederland ey :stoned:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Ik koop zelf alleen maar hasj. Ik vind dat als je bijna dagelijks blowt je beter hasj kan roken...kan je nog gewoon functioneren en lig je niet als een zombie op de bank.



jeller zei:
maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt
Klik om te vergroten...

Ik koop altijd dezelfde hasj bij dezelfde coffeeshop...kwaliteit is altijd hetzelfde...erg goed :P voordeel van Nederland ey :stoned:
Klik om te vergroten...


Wat voor soort haal je dan meestal?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik haal altijd de Zero van de Dees... (groningen) alleen hoor ik wel vaak dat in andere steden de zero juist de allerslechtste is.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja die is wel lekekr ja :hearteyes:

Hier in Oss betaal je 7.50 voor 0.8 Gram :openmouth:

maar het is wel al dat geld waard :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoewel ik laatst de afghaan hasj ontdekt heb. Is ook erg goede shit.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
wiet maar echt goede hash is ook heel lekker
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
wausie91 zei:
wiet maar echt goede hash is ook heel lekker
Klik om te vergroten...

ja, maar zoveel goede hasj is er niet hé.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga zelf voor wiet de laatste tijd.

In het begin was dat Hasj, omdat ik van wiet een paar keer zo knetter was geworden dat het wle even genoeg was (ging gecombineerd met bier dan komt het bij mij allemaal een stuk harder aan)
maar hasj werkte op den duur te traag. Het is wel relaxt, maar meer doet het ook niet echt, tot het moment daar is, dat je ook ineens ook knetter bent.
Daarbij komt, dat ik al verschillende keren met koppijn ben wakker geworden (kater achtig) na het roken van hasj.
Met wiet heb ik dat nooit, en dat voel ik bij het roken ook veel beter aankomen. Wat stoneder, nog wat stoneder, en zo tot je het wel weer goed vind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."