#1
Vind ze allebei heel lekker, hebben beide gewoon iets heel speciaals, van hasj worde zo relaxed als wa en van wiet wordde gewoon zo stoned.
Ma aangezien ik het meest wiet blow, stemmek gewoon voor wiet.
Ma aangezien ik het meest wiet blow, stemmek gewoon voor wiet.

