#1
Wat rook je liever, hasj of weed? En waarom? Ik weed, paar keer hasj geprobeerd maar ik vond het een beetje tegenvaller.



weed is idd wel makkelijker te rollen, maar kneedbare hasj rolt ook makkelijker hoor..Psychedelic_Fairytale zei:ik rook liever weed, omdat ik dat veel makkelijker vind om te rollen
hasj moet je vaak nog opwarmen en verkruimelen en plakt dan aan je vingers, vind ik heel vervelend...
azgaza zei:ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
Ik ben een knapin.MetaalKonijn zei:Hash,
wat deze knaap zegt
azgaza zei:ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
azgaza zei:Ik ben een knapin.MetaalKonijn zei:Hash,
wat deze knaap zegt
azgaza zei:ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
azgaza zei:Ik ben een knapin.MetaalKonijn zei:Hash,
wat deze knaap zegt
azgaza zei:ik vind het ontspannen gevoel van hasj zo heerlijk, en de smaak. En je kan er zo ontzettend bijna-mindfuck stoned van worden.
jeller zei:maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt

mathijs zei:Ik koop zelf alleen maar hasj. Ik vind dat als je bijna dagelijks blowt je beter hasj kan roken...kan je nog gewoon functioneren en lig je niet als een zombie op de bank.
jeller zei:maar er is echt zo veel slechte hasj, waar je de ballen van voelt
Ik koop altijd dezelfde hasj bij dezelfde coffeeshop...kwaliteit is altijd hetzelfde...erg goed :P voordeel van Nederland ey![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."