#1
Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!
Jezus.
Jezus.

Nub zei:Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten


laat die 'klinkt' en "maar toch" maar wegSpacingBen zei:en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?
Klinkt belachelijk maar toch![]()
Nub zei:Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."