#1
Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!
Jezus.
Jezus.

azgaza zei:Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!
Jezus.
Nah, mijn uitleg was gewoon stront.Mulholland Drive zei:![]()
Dat is idd erg lekker! Stom van mij dat ik dat verkeerd begrepen heb![]()
SpacingBen zei:en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?
Klinkt belachelijk maar toch![]()
caatje zei:Nub zei:Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten
Soms wel soms niet? Dan weet je toch het verschil? Je bent 16? Of je bent een lalverhaal aan t ophangen of je bent een jaar of 10.
Scottie zei:Ik heb leren blowen door eerst de rook in me mond te "hijzen" en daarna met de rook nog in me mond diep in te ademen. (Als je niet rookt, wat wel moet, is dat kut! maar zo leer je het wel). Ik blowe trouwens nog steeds zo.
succes

Mulholland Drive zei:SpacingBen zei:en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?
Klinkt belachelijk maar toch![]()
LOL
Over je longen, en hou die rook er zo lang mogenlijk in!


Nub zei:Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."