Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint over je longen ?

Joint over je longen ?

42 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!

Jezus.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#2
ksnap het niet, "over"? IN me longen, ja :stoned:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Is het de topic opener nooit opgevallen dat als hij niet over de longen rookte; hij/zij niks ervan voelde?!

Jezus.
Klik om te vergroten...

die gasten weten niet eens wat stoned zijn is hele tijd trippen ik ben stoneddd stonedd
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mulholland Drive zei:
:tearsofjoy: :grin:

Dat is idd erg lekker! Stom van mij dat ik dat verkeerd begrepen heb :grin:
Klik om te vergroten...
Nah, mijn uitleg was gewoon stront.

Verder is het inderdaad apart van de topic starter.
Hoe kom je erop?
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpacingBen zei:
en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?

Klinkt belachelijk maar toch :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dan vind ik het nog lekker om hem over mijn longen te roken.
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Nub zei:
Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten
Klik om te vergroten...

Soms wel soms niet? Dan weet je toch het verschil? Je bent 16? Of je bent een lalverhaal aan t ophangen of je bent een jaar of 10.
Klik om te vergroten...




Caatje:
Private investigations.
S
ScottieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb leren blowen door eerst de rook in me mond te "hijzen" en daarna met de rook nog in me mond diep in te ademen. (Als je niet rookt, wat wel moet, is dat kut! maar zo leer je het wel). Ik blowe trouwens nog steeds zo.
succes
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Scottie zei:
Ik heb leren blowen door eerst de rook in me mond te "hijzen" en daarna met de rook nog in me mond diep in te ademen. (Als je niet rookt, wat wel moet, is dat kut! maar zo leer je het wel). Ik blowe trouwens nog steeds zo.
succes
Klik om te vergroten...

kdoe et ook zo, heb het altijd zo gedaan dus :wave:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mulholland Drive zei:
SpacingBen zei:
en wat nou als je eenst joint rookt puur voor de smaak?

Klinkt belachelijk maar toch :rolleyes:
Klik om te vergroten...

LOL :grin:

Over je longen, en hou die rook er zo lang mogenlijk in!
Klik om te vergroten...

zo lang mogelyk inhoude is nutteloos :)
ofja nutteloos, ik vind het soms wel relax om ff in te houden
en we doen welles mexen met de joint
dat is een spel dat je een hys neemt, de joint doorgeeft, en de rook in je longen houdt tot je de joint weer krygt (doen we dan met paar mense)
en daar wordt ik soms wel stoneder van als normaal
maar dat komt denk ik door het inhoude zelf
want als je de rook inhoudt kryg je alleen meer teer in je longen
niet meer THC, dat wordt onmiddellyk opgenomen
(bron: Jellinek.nl)

mja kryg zin in een joint kga dalyk maar es piet hale :stoned:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#10
lol... bij speed eet je zeker het pakketje op en gooi je dat stinkende poeder ook weg of niet :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe oud ben je?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Over je longen :wink:
N
NubLid
01-01-2024, 00:00
#13
16 net geworden .. ik zit een de speed maar soms een joint is lekker :) en thanks voor jullie antwoord
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nub zei:
Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten
Klik om te vergroten...

Soms wel soms niet? Dan weet je toch het verschil? Je bent 16? Of je bent een lalverhaal aan t ophangen of je bent een jaar of 10.
N
NubLid
01-01-2024, 00:00
#15
kwil gewoon weten hoe ik het beste rook ... naja laat ook maar . kheb me antwoord
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
OMFG
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
logisch over je longen..

anders ist pure verspilling
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hij snuit daarna gelijk z'n neus.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hij doet z'n naam in ieder geval veel eer aan.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Mja zeg, beetje vriendelijkheid kan geen kwaad. Kwas vroeger ook zo hoor, niet roken over m'n longen enzo ...

Als je wilt roken over je longen. Trek aan uw joint en zie dat de rook in je mond komt, doe je mond gewoon open en doe alsof je gewoon lucht in adem. En daarna adem je gewoon uit.

Tis gewoon, trekken, inademen en uitademen. Simpel hé :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."